twitter:helgavanleur twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:05:49KNMI waarschuwt dat Zeeland, Noord-Brabant en Limburg vanaf 15 uur een etmaal lang #sneeuw kunnen verwachten (3-10cm) http://t.co/VggtLjkF4r reageer retweet
Aaaaaaaah!!!quote:Op maandag 11 maart 2013 09:49 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:helgavanleur twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:05:49KNMI waarschuwt dat Zeeland, Noord-Brabant en Limburg vanaf 15 uur een etmaal lang #sneeuw kunnen verwachten (3-10cm) http://t.co/VggtLjkF4r reageer retweet
Tssss jullie hebben tot en met zaterdag nog relatieve warmte gehad toen zaten wij al met 2 graden en zo'n snijdende oostenwindquote:Op maandag 11 maart 2013 10:19 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
Aaaaaaaah!!!
Kan die rotzooi niet naar Friesland ofzo?
Kom maar op, om 3 uur begint mijn weekend, lekker met de hond door de sneeuwquote:Op maandag 11 maart 2013 10:19 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
Aaaaaaaah!!!
Hoe zit het met Utrecht? Er staat dat er lichte sneeuw of sneeuwbuien zullen vallen, maar als ik het zo zie komt het toch echt ook hier overheen? Ik hoop het overigens niet...quote:Op maandag 11 maart 2013 09:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Liever 1 etmaal sneeuwquote:Op maandag 11 maart 2013 10:19 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
Aaaaaaaah!!!
Het zou wel boven het Zuiden blijven hangen denk ik en daar gewoon volledig uit sneeuwenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe zit het met Utrecht? Er staat dat er lichte sneeuw of sneeuwbuien zullen vallen, maar als ik het zo zie komt het toch echt ook hier overheen? Ik hoop het overigens niet...
Grens ligt net ten zuiden van Rotterdam meen ikquote:Op maandag 11 maart 2013 11:00 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Het zou wel boven het Zuiden blijven hangen denk ik en daar gewoon volledig uit sneeuwen
En terecht, ben die witte meuk meer dan zat.quote:
Kortom, ik mis hoogst waarschijnlijk alle sneeuwpret weer!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Grens ligt net ten zuiden van Rotterdam meen ik
Dan pak je de bus naar het zuiden?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Kortom, ik mis hoogst waarschijnlijk alle sneeuwpret weer!
Dat ja. De lammetjes liepen alweer in de wei afgelopen weekquote:Op maandag 11 maart 2013 11:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
En terecht, ben die witte meuk meer dan zat.
Gelukkig zijn ze een beetje wolligquote:Op maandag 11 maart 2013 11:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja. De lammetjes liepen alweer in de wei afgelopen week
Ik zit wel zuidelijk van Rotterdam, maar ik verwacht niet veel als die grens er net wel/ net niet ligt. Meestal komt er dan niets!quote:
Hoekse Waard alertquote:Op maandag 11 maart 2013 11:59 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik zit wel zuidelijk van Rotterdam, maar ik verwacht niet veel als die grens er net wel/ net niet ligt. Meestal komt er dan niets!
Zat in de buurtquote:Op maandag 11 maart 2013 12:08 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Fout gegokt, meer in de buurt van Spijkenisse.
Zuchtquote:Op maandag 11 maart 2013 09:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Terschelling is afgedreven naar Spitsbergen?quote:
knal er even MTB banden onderquote:Op maandag 11 maart 2013 13:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik moet dus morgen mijn racefiets naar de fietsenmaker brengen voor een onderhoudsbeurt. Door de sneeuw.Met die dunne bandjes, eens kijken hoe ik dat ga doen.
Mooie plaatjes!quote:
quote:
Wat is dat voor een witte spul, wat daar overal ligtquote:
Welke stad?quote:
Elke (binnen)stad...quote:
En als je op de sneeuwradar kijktquote:
stelt geen fuck voor idd...quote:Op maandag 11 maart 2013 15:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En als je op de sneeuwradar kijkt
dan moet het hier tekeer gaan.
En als ik naar buiten kijk...
Ik houd van de binnenstad hierquote:Op maandag 11 maart 2013 14:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Elke (binnen)stad...
Maar als je bedoeld waar ik woon...Venlo
Vorig jaar besloten dat ik weg wilde uit Nederland, waar naar toe was niet zo van belang. Uiteindelijk een leuke aanbieding gekregen vanuit Bulgarije en besloten daar voor een half jaar naar toe te gaan. Inmiddels zit ik hier over twee weken een jaarquote:Op maandag 11 maart 2013 15:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat mooi Dven! Waarom woon jij eigenlijk in Bulgarije, voor werk of zo?
Dat zou iets voor mij zijn...quote:Op maandag 11 maart 2013 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd van de binnenstad hierUitzicht :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veliko Tarnovo, waarom ben je zo mooi?
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat zou iets voor mij zijn...
Natuur als je de deur uitstapt.
Klinkt goed ja! Dat is ook inderdaad zo'n land zonder toerisme van deze kant van Europa bijvoorbeeld (behalve dan Sunny Beach natuurlijk) en daardoor eigenlijk heel onbekend hier.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Vorig jaar besloten dat ik weg wilde uit Nederland, waar naar toe was niet zo van belang. Uiteindelijk een leuke aanbieding gekregen vanuit Bulgarije en besloten daar voor een half jaar naar toe te gaan. Inmiddels zit ik hier over twee weken een jaarEn ik heb niet bepaald plannen om weg te gaan. Qua natuur en historie 1 van de rijkste landen van Europa, 7 a 8 maanden zomers weer, goed eten, mooi wonen. Heb zo ongeveer ieder land in Europa uitgebreid gezien en wat mij is Bulgarije de grootste verrassing van allemaal
Ik kom bij je op de koffie theequote:Op maandag 11 maart 2013 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net buiten de stad
En wat verder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet een reisbureau beginnen
Ja, mensen kennen Bulgarije van Sunny Beach. Maarja, dat is hetzelfde als heel Spanje beoordelen op Lloret de Marquote:Op maandag 11 maart 2013 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klinkt goed ja! Dat is ook inderdaad zo'n land zonder toerisme van deze kant van Europa bijvoorbeeld (behalve dan Sunny Beach natuurlijk) en daardoor eigenlijk heel onbekend hier.
De zelfgestookte rakia staat klaarquote:
FF gekeken op google earth. Heb het stanbeeld met de paarden gevondenquote:
Varusha is behoorlijk binnenstadquote:Op maandag 11 maart 2013 15:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
FF gekeken op google earth. Heb het stanbeeld met de paarden gevonden
bij Kv. Varusha. Daar wil ik wel wonen. Maar niet in de binnenstad.
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Varusha is behoorlijk binnenstad
Sowieso veel mooie plekken hoor
Mijn wijk(huis direct links naast de brug
Of neem eens een kijkje met google streetview wat sinds een week online is
https://maps.google.bg/ma(...)cbp=12,15.44,,0,5.69
Ok. Hopelijk wordt het in april echt beter. Volgens KNMI zeker nog tot eind maart bar koud.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Hier in de achterhoek dwarrelt er wat sneeuw en is het redelijk koud, maar ach wat klagen we hopelijk hebben we deze zomer ook wat minder last van vliegen gezien de langere kou.
Toch maar weer een voordeel van wat langere kou...
Je zit daar wel prachtig zeg! Doet me aan Italie denken.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Varusha is behoorlijk binnenstad
Sowieso veel mooie plekken hoor
Mijn wijk(huis direct links naast de brug
Of neem eens een kijkje met google streetview wat sinds een week online is
https://maps.google.bg/ma(...)cbp=12,15.44,,0,5.69
Ik dacht altijd dat dat onzin was? Hier zaten trouwens van de week al vliegen met die twee dagen mooi weer (woon op het platteland).quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Hier in de achterhoek dwarrelt er wat sneeuw en is het redelijk koud, maar ach wat klagen we hopelijk hebben we deze zomer ook wat minder last van vliegen gezien de langere kou.
Toch maar weer een voordeel van wat langere kou...
Nouja, het heeft bij bepaalde diersoorten wel degelijk invloed. Zeker wanneer het even wat warmer is geweest en dan weer enorm afkoeltquote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat onzin was? Hier zaten trouwens van de week al vliegen met die twee dagen mooi weer (woon op het platteland).
Italie? Nee, Griekenland. Met die Byzantijnse kerken.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je zit daar wel prachtig zeg! Doet me aan Italie denken.
Raar! alle voorspellingen zeggen toch dat het na morgen weer omhoog gaat?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Volgens de pluim is de kans 100% dat het record van laatste ijsdag geëvenaard gaat worden
Klopt, stad voelt erg Italiaans aan. Alleen de winter is vaak net iets kouder en de taal wat andersquote:Op maandag 11 maart 2013 16:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je zit daar wel prachtig zeg! Doet me aan Italie denken.
Ik bedoel op die foto's.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Italie? Nee, Griekenland. Met die Byzantijnse kerken.
Terwijl Roemeens weer heel erg op Italiaans lijkt.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, stad voelt erg Italiaans aan. Alleen de winter is vaak net iets kouder en de taal wat anders
Roemeens is dan ook het totaal tegenovergestelde van Bulgaars. Snap niet dat ze net over de grens zo'n compleet andere taal kunnen spreken. Dat maak je nergens in Europa meequote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Terwijl Roemeens weer heel erg op Italiaans lijkt.
Baskenland?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Roemeens is dan ook het totaal tegenovergestelde van Bulgaars. Snap niet dat ze net over de grens zo'n compleet andere taal kunnen spreken. Dat maak je nergens in Europa mee
In het Noorden van Finland en Zweden daar woont geen hond. Dat telt nietquote:
Nederlands en Frans lijken sprekend op elkaar wanneer je het gaat vergelijken met Roemeens/Italiaans en Bulgaarsquote:Op maandag 11 maart 2013 17:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat dacht je van de Nederlands-Belgische grens?
Toen ik in zuid-limburg woonde werd vlakbij alleen maar frans gesproken.
Geen idee, ik zou niet weten hoe Bulgaars klinkt.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlands en Frans lijken sprekend op elkaar wanneer je het gaat vergelijken met Roemeens/Italiaans en Bulgaars
geen idee, maar heb sinds zeer kort een Roemeense buurman. Gelukkig spreek hij ook redelijk Engels en Duits, want als ik ze onderling hoor praten kan ik er geen kaas van makenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou niet weten hoe Bulgaars klinkt.
Maar Roemeens en Italiaans zijn toch ook romaanse talen, niet als Frans? Dat is Nederlands toch niet?
Na zondag komt de temp (hoogwaarschijnlijk) niet meer onder de 0 deze winterquote:Op maandag 11 maart 2013 16:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Raar! alle voorspellingen zeggen toch dat het na morgen weer omhoog gaat?
Wat een schijtwinter is dit zeg. Komt er dan nooit een eind aan...?
't is ook nooit goedquote:Op maandag 11 maart 2013 16:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Raar! alle voorspellingen zeggen toch dat het na morgen weer omhoog gaat?
Wat een schijtwinter is dit zeg. Komt er dan nooit een eind aan...?
Het is nog steeds winter hoor. Pas vanaf 20 Maart is het lente.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:30 schreef tribalwars het volgende:
is eigenlijk al lente maar dit is een groot dip in de temperatuur.
Aangezien we in een meteorologisch topic zitten is het logisch de meteorolofische lente aan te houden : 1 maartquote:Op maandag 11 maart 2013 17:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is nog steeds winter hoor. Pas vanaf 20 Maart is het lente.
het is vanaf 1 maart lente volgens de weermensen maar is maar hoe je het ziet. als het nog sneeuwt zeggen mensen pas later dat het lente is. maart is een overgansmaand/lentemaand april ook mei overgangs maand lente zomer. de lente is een overganseizoen naar de zomer. zeker in het begin van de lente is het moeilijk te zeggen of het winter is of lente. dat is voor iedereen persoonlijk. ik vind het al lente overal krokkussen,fluiten de vogels,katjes,madeliefjes. struiken die groen worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is nog steeds winter hoor. Pas vanaf 20 Maart is het lente.
Nee hoor, heb ik nooit gezegd. Van mij mag het de hele winter boven nul blijven en sneeuw achterwege blijven. Graag zelfs. Hebben we nergens last van en kan ik gewoon al mijn buitensporten blijven doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
't is ook nooit goed
eerst: jaaaaahhh... we hebben nooit meer een echte winter
2 weken later: ah kut, het sneeuwt
voor mij mag er wel 2 maanden sneeuw liggen en vorst. dit hebben we gelukkig de laatste jaren steeds meer winters weer.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik nooit gezegd. Van mij mag het de hele winter boven nul blijven en sneeuw achterwege blijven. Graag zelfs. Hebben we nergens last van en kan ik gewoon al mijn buitensporten blijven doen.
Roemeens lijkt best veel op Italiaans en Frans. Ik heb een keer voor m'n studie wat ambtelijke stukken van een Roemeense gemeente over monumentenstatus etc. moeten lezen en dat ging zowaar enigszins.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, maar heb sinds zeer kort een Roemeense buurman. Gelukkig spreek hij ook redelijk Engels en Duits, want als ik ze onderling hoor praten kan ik er geen kaas van maken
Mijn handen werden paars toen ik op de fiets zatquote:Op maandag 11 maart 2013 19:02 schreef Adelante het volgende:
Die wind
M'n oren zijn gevoelloos na een wandelingetje buiten
En nog steeds geen lente in zicht
Misschien krijgen we nog wat?? (hoop het welquote:Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef Infection het volgende:
Hier (Prov. Utrecht) ligt helemaal niets, op een klein ijslaagje na.
Sterker nog, je hebt mensen die liever dit weer hebben dan die dagen die we laatst hadden. Dát snap ik pas niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:02 schreef FoXje het volgende:
Fuckweer. Mensen worden zogenaamd niet blij van mooi weer? Hier word ik iig niet blij van
Nee, mensen zijn niet blij met dit teringweer. Zoals het van de week was, daar tekent iedereen voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:05 schreef tribalwars het volgende:
mensen zijn in nederland nooit blij met het weer. is te nat te droog. te warm te koud. er ligt te veel sneeuw te weinig. te veel regen te veel wind enz.
maar zo is het weer in nederland erg wisselvalig en niet standvast. je moet het er maar mee doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn niet blij met dit teringweer. Zoals het van de week was, daar tekent iedereen voor.
Dit is geen normale gang van zaken, hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar zo is het weer in nederland erg wisselvalig en niet standvast. je moet het er maar mee doen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn niet blij met dit teringweer. Zoals het van de week was, daar tekent iedereen voor.
Precies, zo is het.. enne bevalt dat niet?? ja dan pech of verhuizen ofzoquote:Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar zo is het weer in nederland erg wisselvalig en niet standvast. je moet het er maar mee doen.
Dat zeg ik altijd tegen winterliefhebbers, maar dan wensen ze mij allemaal nare dingen toe.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies, zo is het.. enne bevalt dat niet?? ja dan pech of verhuizen ofzo
Ik hoop nu wel op een extra meter sneeuwquote:Op maandag 11 maart 2013 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen winterliefhebbers, maar dan wensen ze mij allemaal nare dingen toe.
gebeurt wel vaker. vorig jaar oktober ook van 22 naar 8 een week. gebeurt dus wel vaker. er kan nog sneeuw vallen tot begin mei. en vriezen. we zijn de laatste jaren te veel verwent in de lente. het kan dus best dat het dit jaar tegen valt.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is geen normale gang van zaken, hoorvan 15 naar -3 in een paar dagen tijd, midden maart.
Je zou maar in België zitten (of in de file staan... bij gebrek aan betere radio hier in Nederland (glasvezel nog niet aangesloten) heb ik StuBru maar aangezet, en die hebben een speciale sneeuwfile-uitzending voor de mensen die in de file staan.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef Infection het volgende:
Hier (Prov. Utrecht) ligt helemaal niets, op een klein ijslaagje na.
Oktober is dan ook een maand waarin het kouder wordt. We zijn de laatste jaren zeker verwent, vooral in de winter. Je ziet het in dit topic, mensen zijn beledigt als er geen sneeuw valt. De tering, ik ben opgegroeid in de jaren 90 en toen was ik buiten zinnen als er een millimeterlaagje sneeuw lag. Jaren gingen er voorbij zonder noemenswaardige sneeuwval.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker. vorig jaar oktober ook van 22 naar 8 een week. gebeurt dus wel vaker. er kan nog sneeuw vallen tot begin mei. en vriezen. we zijn de laatste jaren te veel verwent in de lente. het kan dus best dat het dit jaar tegen valt.
wat wil je hier mee zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oktober is dan ook een maand waarin het kouder wordt. We zijn de laatste jaren zeker verwent, vooral in de winter. Je ziet het in dit topic, mensen zijn beledigt als er geen sneeuw valt. De tering, ik ben opgegroeid in de jaren 90 en toen was ik buiten zinnen als er een millimeterlaagje sneeuw lag. Jaren gingen er voorbij zonder noemenswaardige sneeuwval.
Dat die hele klotezooi moet oprotten.quote:
En nooit meer dient terug te komen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat die hele klotezooi moet oprotten.
Jezelf quotenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En nooit meer dient terug te komen.
dan heb ik slecht nieuws voor je. vandaag en morgen sneeuw in de zuidelijk helft van het land. en in het noorden sneeuw buien. woensdag tm vrijdag sneeuwbuien/wintersebuien. zaterdag misschien ook nog.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat die hele klotezooi moet oprotten.
dan woon je in het verkeerde land.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee hoor, als winterliefhebber woon je in een verkeerd land.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dan woon je in het verkeerde land.
Allemaal van tijdelijke aard.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dan heb ik slecht nieuws voor je. vandaag en morgen sneeuw in de zuidelijk helft van het land. en in het noorden sneeuw buien. woensdag tm vrijdag sneeuwbuien/wintersebuien. zaterdag misschien ook nog.
dat is nederland van alles wat. dan wonen we allemaal in het verkeerd land. want iedereen klaagt over het weerquote:Op maandag 11 maart 2013 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Allemaal van tijdelijke aard.
Nederlanders klagen nou eenmaal over het weer. We hebben ook vaak schijtweer hier. Zeeklimaat enzulks. Het is vaak prima weer, maar als het kutweer is, is het dat ook voor dagen achtereen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat is nederland van alles wat. dan wonen we allemaal in het verkeerd land. want iedereen klaagt over het weer
Jij bent er ondertussen dus al achter in welke plaats ik woonquote:Op maandag 11 maart 2013 20:10 schreef Resistor het volgende:
[..]
Je zou maar in België zitten (of in de file staan... bij gebrek aan betere radio hier in Nederland (glasvezel nog niet aangesloten) heb ik StuBru maar aangezet, en die hebben een speciale sneeuwfile-uitzending voor de mensen die in de file staan.
Ik begin echt zin te krijgen in de zomer met mooie onweersbuien, Ik zit nu 3 hoog, kijk uit over het dorp (plaatsgenoot) naar het westen, met een vrij uitzicht dus van het noorden naar het zuiden. Zou eigenlijk een webcam op moeten stellen, ware het niet dat het slechte weer hier altijd langs trekt.
wat is er mis met het weer?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat is nederland van alles wat. dan wonen we allemaal in het verkeerd land. want iedereen klaagt over het weer
dat zeg ik niet vind het wel leuk die sneeuwquote:
Wat is hier leuk aan. Even serieus manquote:
Ik ben gewoon op de fiets naar het werk geweest, verder zit ik dan de hele dag binnen. Beter dat dan regenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is hier leuk aan. Even serieus manals je buiten komt is het net alsof er een hongerige gek je oren afknaagt.
Dit moet je niet verkeerd opvatten maar 9/10 winterliefhebbers ''genieten'' van het weer terwjil ze binnen zijn. Ik snap dat nietquote:Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op de fiets naar het werk geweest, verder zit ik dan de hele dag binnen. Beter dat dan regenMaar goed, die wind mag wel minder, heb niets tegen de kou of sneeuw
twitter:frankdeboosere twitterde op maandag 11-03-2013 om 21:11:57Nieuwe lading sneeuw ligt klaar langs Franse grens. Zal volgende uren ons land binnentrekken. Meeste sneeuw voor ZO, minste sneeuw voor NW. reageer retweet
Voorlopig is er geen ruimte meer in het budget. Eerst de zonwering, dan de badkamermeubels, dan nog wat audiospul, en dan eens rondkijken naar een goede (ik wil gelijk wel goed, HD) IP-cam.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Jij bent er ondertussen dus al achter in welke plaats ik woon![]()
Maar in ieder geval, die camera zou je moeten doen inderdaad, levert misschien nog wel wat mooie beelden op. Het kan nog wel eens flink tekeergaan hier. Zoals bijvoorbeeld afgelopen zomer met die gigantische hagelstenen en behoorlijk wat onweer.
Ik snap je wel hoor, zeker als je buiten bent voor je werk, maar er werd gezegd "iedereen klaagt"... dus daarom reageer ik niet. Ik klaag nietquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit moet je niet verkeerd opvatten maar 9/10 winterliefhebbers ''genieten'' van het weer terwjil ze binnen zijn. Ik snap dat nietik ben veel buiten, ook voor me werk, en ik vind het maar niks. Zeker met die kutwind.
We hebben heel afwisselend weer.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nederlanders klagen nou eenmaal over het weer. We hebben ook vaak schijtweer hier. Zeeklimaat enzulks. Het is vaak prima weer, maar als het kutweer is, is het dat ook voor dagen achtereen.
Je mag hier verdomme ook niks meer...quote:Op maandag 11 maart 2013 22:08 schreef Againzender het volgende:
die wind is echt ruk, maakt het heel naar
Maar twee jaar terug hadden we ook zo'n wind, maar toen was het dik 10 graden kouder, niet zeiken dus
Anders ik wel. Morgenochtend weer vroeg op de fiets.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, vind het wel prima zo
Aha, je zit dus in die nieuwe wijk in dat flatgebouw op de hoek van de rotonde?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Resistor het volgende:
[..]
Voorlopig is er geen ruimte meer in het budget. Eerst de zonwering, dan de badkamermeubels, dan nog wat audiospul, en dan eens rondkijken naar een goede (ik wil gelijk wel goed, HD) IP-cam.
Maar ik kijk in ieder geval richting de schoorsteen van Eemlandia (nu weet jij ook waar ik woon, van jou wist ik het al ongeveer), ik heb daar genoeg van gehoord (flitsboem... nou ja, seconde er tussen dan), en nu wil ik het eens zien. Ten minste, als het appartementsgebouw niet interessanter is voor de bliksem.
Ik denk dat er geen foto's in de media komen morgen.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:54 schreef Wessell het volgende:
kan iemand een foto maken hoe limburg er morgen uitziet
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen foto's in de media komen morgen.
Ik ben het als een van de weinigen hier zo eens met jou. Ik haat vrieskou en sneeuw. Ik baal echt van de winters van de laatste jaren en die van dit jaar is echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is maart, ga effe in Noorwegen wonen ofzo...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef Digi_Djeff het volgende:
Alsjeblieft sneeuw, bezoek ook even Heemstede/Haarlem, alsjeblieft
Die zijn toch pas veel later?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:52 schreef GekkePoes het volgende:
Temperaturen onder nul na ijsheiligen.
Het duurt in ieder geval nog evenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
MeiDat krijg je als je 60 uur werkt
geen zicht op de kalender
Dat kan nu ook wel. Dikke winterjas aanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:00 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Jammer. ik heb al wel zin om mijn koffie in de tuin te drinken
Het is geen bewijs van klimaatverandering en je weet het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 02:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Van 16 graden naar -4 graden in 5 dagen tijd. Ik weet het niet, mentaal zit ik al in de lente. Ik had de afgelopen paar dagen zelfs hooikoorts. Als dit geen bewijs is van klimaatverandering weet ik het ook niet.
Ach, we jojoën het jaar door, momenteel. Zowel extremen naar boven, naar beneden als op het gebied van neerslag. Maar dat het klimaat verandert, daar was ik jaren geleden al achter.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 02:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Van 16 graden naar -4 graden in 5 dagen tijd. Ik weet het niet, mentaal zit ik al in de lente. Ik had de afgelopen paar dagen zelfs hooikoorts. Als dit geen bewijs is van klimaatverandering weet ik het ook niet.
en het blijft maar sneeuwen, ik stel voor dat vrouw holle voortaan fijn in de zomer de bedden eens opschud dan valt het tenminste niet als sneeuw maar als regenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 05:31 schreef TLC het volgende:
Aardig sneeuwdek hier buiten, ik ga de kerstboom maar weer opzetten denk ik![]()
![]()
hier in de omgeving van venlo is die 5 cm met twee vingers in de neus gehaald en het sneeuwt door...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 06:33 schreef Crazy-M het volgende:
hmm als er 5 tot 10 cm sneeuw wordt verwacht mag het nog wel eens opschieten.
Net op werk van ritje tilburg - rheden.
Tilburg zagen de straten wel wit, maar nog geen centimeter sneeuw. Wel gevaarlijk glad. maar snelwegen en al waren prima te rijden in Brabant. Valt op dit moment dus reuze mee vind ik
In Eindhoven/Veldhoven ligt anders een dik pak.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 06:33 schreef Crazy-M het volgende:
hmm als er 5 tot 10 cm sneeuw wordt verwacht mag het nog wel eens opschieten.
Net op werk van ritje tilburg - rheden.
Tilburg zagen de straten wel wit, maar nog geen centimeter sneeuw. Wel gevaarlijk glad. maar snelwegen en al waren prima te rijden in Brabant. Valt op dit moment dus reuze mee vind ik
in de stad was het idd glad, maar lag niet echt veel. Hebben wij geluk gehadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
In Eindhoven/Veldhoven ligt anders een dik pak.
Binnendoor was ook aardig glad.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:48 schreef tribalwars het volgende:
in uden iets meer een laag je van 2 a 3 cm. we zitten net aan de bovengrens.
quote:ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
quote:
Hoekse Waard ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:51 schreef Bienelientjee het volgende:
0,0. Niets, NADA! NOPPES! Zuidelijk van Rotterdam. Het zonnetje piept er zelfs door op dit moment!![]()
twitter:helgavanleur twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 09:25:55In het noorden is het zonnig(!) bij een gevoelstemp van -8°, in het zuiden bewolkt met sneeuw en gevoelstemp van -12° http://t.co/upKqsxAZBO reageer retweet
Jepquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:28 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Vroeg je dat niet gister al aan me?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
18 graden, zonnetje, ontbijtje in de tuin.. Wat kan een vrije dag soms mooi zijn
Zie PIquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
18 graden, zonnetje, ontbijtje in de tuin.. Wat kan een vrije dag soms mooi zijn
ging het maar sneeuwen hier...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:21 schreef Klonk het volgende:
Het zou an zich fijn zijn als het hier nu zo langzamerhand klaar zou zijn met sneeuwen
Jep... klant van ons in Geleen sprak vanochtend al over een 20cmquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuwhopen tot 25cm in Limburg?
hier in Belfeld idd meer dan enkeldiepe hopen, totaal nu 12 cm hier.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep... klant van ons in Geleen sprak vanochtend al over een 20cm
Hopen dat dat doorzetquote:
het is in ieder geval aan het dooienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hopen dat dat doorzet
Wie kan dat ff regelen dat het in Limburg en Brabant
tussen 18:00 en 20:00 (redelijk) helder zal zijn
meer vraag ik niet.....
Het waterig zonnetje is er alquote:
Wat valt er dan te zien?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hopen dat dat doorzet
Wie kan dat ff regelen dat het in Limburg en Brabant
tussen 18:00 en 20:00 (redelijk) helder zal zijn
meer vraag ik niet.....
Die depressieve vieze vergeelde weilanden overal ook, tijd voor lente verdomme.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:45 schreef Pagan het volgende:
Midden Groningen, een uurtje geleden.
[ afbeelding ]
Het record van 1947 is dus niet geëvenaard, scheelt ook weer een Telegraaf berichtje over het weer vol onjuistheden en allemaal opmerkingen over 'het klimaat'.quote:
Ik hoop het...quote:
Het is hier de hele dag al zonnig. Goed te doen in de zon.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Komeet PanSTARSS dichtbij de maansikkel
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik naar het westen moet rijden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag al zonnig. Goed te doen in de zon.
Ik ga vanavond kijken naar de komeet. 18.39 gaat de zon onder.
WKN / Komeet deze week mogelijk met het blote oog te zien
Extreem koude nachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:52 schreef -CRASH- het volgende:
Hoe is de weersverwachting voor zeeland vanavond
Die bewolking uit het noorden moet niet sneller hierheen komen. Ziet er volgens mij wel goed uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:44 schreef -CRASH- het volgende:
Mmmm... Als ik vanaf het balkon in westelijke richting kijk
zie ik blauwe lucht aankomen![]()
Mischien wordt het wel naar het ooten rijden i.p.v. het westen
Want daar staat een vuurwachttoren met een heeeeel mooi
uitzicht voor het komende spectakel
Ik zou naar de Utrechtse heuvelrug gaan. Uitzicht, weinig lichtvervuiling en kraakhelder!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:44 schreef -CRASH- het volgende:
Mmmm... Als ik vanaf het balkon in westelijke richting kijk
zie ik blauwe lucht aankomen![]()
Mischien wordt het wel naar het ooten rijden i.p.v. het westen
Want daar staat een vuurwachttoren met een heeeeel mooi
uitzicht voor het komende spectakel
Waarom moet het naar jou toe komen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Die bewolking uit het noorden moet niet sneller hierheen komen. Ziet er volgens mij wel goed uit.
twitter:WeermanNoord twitterde op donderdag 07-03-2013 om 22:06:37Bizarre situatie mogelijk minima's van -10 tot -15 in de volgende week. Het word flink koud in Nederland. #winter http://t.co/JtFk7F5eYC reageer retweet
nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom moet het naar jou toe komen?
Wat lult hij nou, pluim kruipt gewoon weer omhoog.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef GekkePoes het volgende:
twitter:WeermanNoord twitterde op donderdag 07-03-2013 om 22:06:37Bizarre situatie mogelijk minima's van -10 tot -15 in de volgende week. Het word flink koud in Nederland. #winter http://t.co/JtFk7F5eYC reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
Wat lult hij nou, pluim kruipt gewoon weer omhoog.
Oh deze tweet is van vorige week dus.
En ook al is hij van vorige week, ik kan me niet herinneren dat het deze week -10 tot -15 zou worden/geweest is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
Wat lult hij nou, pluim kruipt gewoon weer omhoog.
Oh deze tweet is van vorige week dus.
De komende nacht kan het waar sneeuw gevallen is tot 10 graden vriezen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef Infection het volgende:
[..]
En ook al is hij van vorige week, ik kan me niet herinneren dat het deze week -10 tot -15 zou worden/geweest is.
Nicequote:
zo, dat moet ook allemaal weer smeltenquote:
O godquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef Gwywen het volgende:
Bah, dat ziet er niet best uit.
En ik ben ook al vergeten naar de komeet te kijken. Het was hier verdorie helemaal helder.
Dat zal lekker koud zijn in het reuzenradquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef beantherio het volgende:
Hier in Zwolle begint deze week de voorjaarskermis.
Wow!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:35 schreef knep het volgende:
Het is al bijna -10 in de achterhoek.
Pleuriskou.
Ook vergeten ja, stond net buiten, prachtige sterren, opeens...DOH.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef Gwywen het volgende:
Bah, dat ziet er niet best uit.
En ik ben ook al vergeten naar de komeet te kijken. Het was hier verdorie helemaal helder.
Die jankerd? Ja, die rijdt weer las ik netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |