SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
Ey niet zo zeuren, muziek is chill, rare pivi, lekker voor je.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Geïrriteerd
Kutburen met kut muziek, hele dag al, mag het nu wat minder?
Is het niet bedtijd voor jou kleuter?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:31 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ey niet zo zeuren, muziek is chill, rare pivi, lekker voor je.
Nee? + ik ben geen kleuterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is het niet bedtijd voor jou kleuter?
en jij bent 11?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry mijn fout, was vergeten dat je al 13 bent.
Awhh..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe ik me voel..
Als je jarenlang een meisje jou leuk vind en je weet dat het niet werkt.
En dan op zaterdagavond liefdesliedjes luisteren je klem zuipen en medelijden met je zelf hebben.
Ben er vandaag pas achtergekomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh..
Waarom niet gewoon verder gaan met je leven.
OT: sta op het punt om de politie te bellen, godsamme, ga weg met Gerard Joling muziek
Opstaan, mie maken, terug in bed, daar opeten!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:43 schreef Ambipur het volgende:
Zal ik opstaan en mie eten of zal ik in bed blijven liggen.. Tis te koud.
Weltrusten!quote:Op zondag 10 maart 2013 00:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Klopt!![]()
OT: Weltrusten allemaal!
Onmogelijk.quote:
Volg je hart.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:24 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben zo enorm aan het twijfelen. Ik weet niet wat ik moet doen.
Herkenbaar.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef Purplesparks het volgende:
Zondag dag gevoel, beetje kansloos rondhangen dus.
Op herhalingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ineens een onverklaarbare zin-in-zoenen-vlaag?
Heel handig als je alleen bent![]()
Op herhaling?quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zin om een week in bed te blijven en niemand te zien
Ja, alweer een zin-in-zoenen-vlaag. Zo maar. Uit het niks. Helemaal nu ik denk aan van die geweldige zoenen. Nou ja, dat.quote:
Dat klinkt best vervelend..quote:Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ja, alweer een zin-in-zoenen-vlaag. Zo maar. Uit het niks. Helemaal nu ik denk aan van die geweldige zoenen. Nou ja, dat.
Ach ja, I'll survivequote:Op zondag 10 maart 2013 20:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat klinkt best vervelend..
OT. Eigenlijk best klote.. Alles wat ik doe schijnt fout af te lopen..Let's hope it is rockbottom en dat het vanaf nu alleen maar beter gaat
![]()
Iemand zoeken om mee te zoenen danquote:Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ja, alweer een zin-in-zoenen-vlaag. Zo maar. Uit het niks. Helemaal nu ik denk aan van die geweldige zoenen. Nou ja, dat.
Niet waarquote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Doelloos. Een gevoel van leegte, alles is grauw.
haha helemaal top toch!!!!quote:
De mijne doorgaans een slapstick. Maar momenteel even niet, voel me wel ok.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:04 schreef seasushi het volgende:
Mijn leven blijft een hele slechte soapserie
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef Purplesparks het volgende:
Behoorlijke klote, mjah wordt vanzelf wel weer beter.
ja hahaquote:Op zondag 10 maart 2013 21:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
haha helemaal top toch!!!!![]()
![]()
gewoon je ding blijven doen en gewoon niet vergeten wees altijd jezelf dan kom je er wel .....
Geen dankquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mijn hoofd heeft het toch weer gewonnen van de strijd met de moeheid in mijn lijf (heel onverstandig), maar daardoor wel prachtig einde-vd-middag-piano-met-elektronische-effecten-concertje gezien! Ook wat waardmet dank aan Faxie voor de tip
![]()
![]()
Nu maar mijn lijf weer voorrang geven (au...) en andere concertje vanavond overslaan...
quote:
quote:
Relax mensen. Ik meen t niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg hee, denk aan het kerstgevoel.
Je bent stiekem heel liefquote:Op maandag 11 maart 2013 01:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Relax mensen. Ik meen t niet.
En ook op jou?quote:
quote:
Zie fotoboekquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:57 schreef Ambipur het volgende:
Fucking kutzooi. Heb het gehad met alles. Godver
Smiley made me smile!quote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OT: ja, volgens mij wel best.
Ook. Werkdingetjes.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Opgefokt op de een of andere manier.
Dito. Had net echt zin om heeeeeeeel hard over de snelweg te sjeezenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Opgefokt op de een of andere manier.
Je haalt de avond niet, ik heb het je gezegd... Sterktequote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn aars brand. Al 4 keer wezen schijten vandaag.
Kurk erin dan.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
Inferno pizza gegeten?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ken de situatie natuurlijk niet maar kan het niet zijn dat hij/zij het oprecht moeilijk vindt om contact op te nemen? In de vriendschappen die ik heb neemt de ander ook veel meer initiatief. Niet omdat ik dat wil maar omdat ik de ander niet met mezelf wil opzadelen. Klinkt een beetje dramaqueen achtig/ongezond, ik weet het. Dus ik probeer er overheen te stappen. Maar wie weet spelen dat soort dingen ook bij jouw vriend(in).quote:Op maandag 11 maart 2013 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Knoop aan het door hakken , ik denk dat ik iets te lang in een vriendschap heb gestoken die eenzijdig is en daar ben ik een beetje klaar mee. Tuurlijk ja je spreekt elkaar regelmatig op mijn iniatief maar als je een dorp verder woont en gewoon afspreken al veel te veel moeite is , dan is het tijd om verder te gaan.
We hebben het er al eerder over gehad met elkaar , hij neemt nooit iniatief en ja hij woont een klein dorpje verder en neemt nooit de moeite om af te spreken, uitgaan in het dorp doet die niet want ja hij woont een dorp verder , hij woont ook hier niet ver vandaan maar ook moeite doen om echt af te spreken doet die niet en alle iniatief is eigenlijk vaak alleen van mij.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:06 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik ken de situatie natuurlijk niet maar kan het niet zijn dat hij/zij het oprecht moeilijk vindt om contact op te nemen? In de vriendschappen die ik heb neemt de ander ook veel meer initiatief. Niet omdat ik dat wil maar omdat ik de ander niet met mezelf wil opzadelen. Klinkt een beetje dramaqueen achtig/ongezond, ik weet het. Dus ik probeer er overheen te stappen. Maar wie weet spelen dat soort dingen ook bij jouw vriend(in).
Of spreekt diegene wel gemakkelijk met anderen af? En nam ze ooit wel contact met je op?
In ieder geval wel een vervelende situatie als alles vanuit jou moet komen en de vriendschap zo bekoeld is.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een grafweer in Eindhoven. Toch op tijd overal 'geraakt'aangereden. Dus redelijk happy.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:30 schreef msacras het volgende:
Boos, verdrietig, gefrustreerd, beschaamd, ik ben het zat...
Puur negatief eigenlijk.
Wat is er?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:30 schreef msacras het volgende:
Puur negatief eigenlijk.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:30 schreef msacras het volgende:
Puur negatief eigenlijk.
Ik ben gewoon op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is er?
OT: voel me goed, blij met mijn nieuwe schoenen en jurk
Alleen nog steeds last van mijn been, twijfel of ik morgen kan sporten
Zie het als een uitdaging en laat zien dat ze je niet klein krijgenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef Muisraket het volgende:
Goed maar geschokt.Schijnbaar krijg ik het de komende tijd echt 3x zo druk en ik had het al niet bepaald rustig, maar hopelijk krijg ik zo meer inzicht in wat ik voor een minor wil doen en... ik mag samen met iemand anders sort-of mijn eigen onderzoek doen.
![]()
Thanks!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zie het als een uitdaging en laat zien dat ze je niet klein krijgensucces!
Ot: zenuwachtig voor mijn interview in Maastricht zometeen
Ik werd vrolijk van de zon en de mooie beelden die dat opleverde. Ook al was het fucking -9.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:20 schreef Trashcanman het volgende:
Dankzij al die chagrijnen op de fiets deze ochtend heb ik nu zelf ook een kuthumeur.
Blij dat ik kan slapen.
Voor mijn onderzoek. Moet het afvalbeleid van Maastricht en Hasseltvergelijken en een rapport over schrijven.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks!
Waar heb je een interview van/voor?Succes in ieder geval!
Succes!quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:18 schreef Luxuria het volgende:
Beetje nerveus, zo meteen sollicitatiegesprek.
Ambtenaar... had je kunnen wetenquote:
Dan heb je een verkeerde indruk van ambtenarenquote:
Een goede indruk van ambtenaren hebben is net zo onrealistisch als een ambtenaar die goede indruk maakt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan heb je een verkeerde indruk van ambtenaren
OT: weer terug in Den Bosch, nu maar op school verder werken
Thnx! Ging goed. Die vrouw van het W&S-bureau was erg enthousiast en wilde me meteen voorstellen bij het bedrijf.quote:
Nice, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Thnx! Ging goed. Die vrouw van het W&S-bureau was erg enthousiast en wilde me meteen voorstellen bij het bedrijf.
Net als wat ik zelf dacht, vindt zij dat ik precies pas op die functie.
Ben benieuwd! Ben echt blij!
Omdat je toen nog alles zelf moest doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:14 schreef ArnosL het volgende:
OT: Gefrustreerd. Internet opnieuw instellen op een pc met Windows XP ,waarom moet dat zo moeilijk en zo lang duren?
Thnxquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:14 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd!![]()
OT: Gefrustreerd. Internet opnieuw instellen op een pc met Windows XP ,waarom moet dat zo moeilijk en zo lang duren?
Het heeft uiteindelijk een kwartier geduurdquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat je toen nog alles zelf moest doen
dat moet ik mn hele leven alquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:16 schreef fratsman het volgende:
Ik heb al 2 dagen een oor wat helemaal dicht zit. Oorspray werkt niet, en bij de dokter hebben ze morgen om 08.00 pas tijd.Alsof ik gvd een pak watten in m'n hoofd heb. En constant watblief/sorry/kunt u dat nog een keer herhalen tegen jan en alleman zeggen begint ook te vervelen!
![]()
![]()
![]()
Drink je wel genoeg water tijdens het sporten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:16 schreef pietkanarie het volgende:
Haat aan zijsteken tijdens het sporten. En dat terwijl ik een uur van tevoren een broodje gegeten heb. Daarna niks meer... Blijf gewoon weg
Misschien langer wachten na het eten, moet zelf 1,5 - 2 uur wachten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:16 schreef pietkanarie het volgende:
Haat aan zijsteken tijdens het sporten. En dat terwijl ik een uur van tevoren een broodje gegeten heb. Daarna niks meer... Blijf gewoon weg
hAHHAHAAquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:40 schreef Ziba het volgende:
Nee. In de trein met m'n laptopje, eindelijk film klaar met downloaden, blijkt het geen normale film te zijn zegmaar. Ik hoop niet dat mensen het hebben gezien.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:40 schreef Ziba het volgende:
Nee. In de trein met m'n laptopje, eindelijk film klaar met downloaden, blijkt het geen normale film te zijn zegmaar. Ik hoop niet dat mensen het hebben gezien.
Cool!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Zo lekker gekickbokst
En super gezellig
Alleen jammer dat ik nog wat last heb van mijn been
Nee joh, ik doe het al bijna een jaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Cool!
Was jij diegene die laatst dat topic aan maakte dat je er graag mee wou beginnen?
Heerlijk gevoel he als je lekker getrained hebt? Vooral als je straks wat langer trained en je merkt dat je vooruit gaat is dat echt fijn
Haha, was jij dat!?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:40 schreef Ziba het volgende:
Vrouwen hebben daar toch zo een oplossing voor?quote:
Ah, vandaar je forumreactiesquote:
Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag? De ene keer heb ik het idee dat je zo'n beetje dertig bent, de andere keer ben je bezig voor school en ben je naar mijn idee begin 20quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Bijna klaar met mijn powerpoint presentatie voor school, ben trots op mezelf
Ik ben 30quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:41 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag? De ene keer heb ik het idee dat je zo'n beetje dertig bent, de andere keer ben je bezig voor school en ben je naar mijn idee begin 20![]()
OT: Verveel me de pleuris, nog twee weken 'vakantie' en dan eindelijk aan het werk.
Doe je dan nu nog een deeltijdopleiding of zo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ben 30ik ben een late leerling
![]()
Yes, werk er ook nog gewoon bij natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:46 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Doe je dan nu nog een deeltijdopleiding of zo?![]()
OT: Dit is mijn lijf, gatverdamme. Een stuk blaas ofzo van een vrouw dat naar buiten kwam zo even in beeld zonder een waarschuwing
Drugs.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Diepe zucht...collega's die niet zelf even 1 (ja, één) regel in een verslag kunnen aanpassen, maar mij er dan ook nog thuis mee lastig gaan vallen![]()
![]()
Heeft iemand iets waardoor ik íets minder verantwoordelijkheidsgevoel krijg en nu eens gewoon helemaal voor mezelf ga kiezen op dit moment?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:42 schreef Luxuria het volgende:
Hmm moet ik nu echt nog zo lang wachten..
Lijkt me iets wat jullie samen op kunnen lossen.quote:
Wat raad je aanquote:
Ah, dat ga ik vanaf augustus ook doen als het goed isquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Yes, werk er ook nog gewoon bij natuurlijk
Ranzig programma is dat jawas dat niet der baarmoeder trouwens?
![]()
OT:pauze nemen tijdens schoolwerk is niet slim
There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon...quote:
Bijwerkingen?quote:
Waar is de fok manier van reageren? Jezelf en je 30cm aanbieden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me iets wat jullie samen op kunnen lossen.
Heb een beetje spierpijn. Ik sla een keertje over.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar is de fok manier van reageren? Jezelf en je 30cm aanbieden?
Dankjequote:Op donderdag 14 maart 2013 16:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki geeft een beetje energie aan LoLa
Oh ja, dat moet ik ook nogquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dankjeik heb nog net de aardappels kunnen schillen
kusje op je hoofd danquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog
OT: ik ga kapot van de pijn in m'n hoofd
30cm maar?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar is de fok manier van reageren? Jezelf en je 30cm aanbieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |