SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
Ey niet zo zeuren, muziek is chill, rare pivi, lekker voor je.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Geïrriteerd
Kutburen met kut muziek, hele dag al, mag het nu wat minder?
Is het niet bedtijd voor jou kleuter?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:31 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ey niet zo zeuren, muziek is chill, rare pivi, lekker voor je.
Nee? + ik ben geen kleuterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is het niet bedtijd voor jou kleuter?
en jij bent 11?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry mijn fout, was vergeten dat je al 13 bent.
Awhh..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe ik me voel..
Als je jarenlang een meisje jou leuk vind en je weet dat het niet werkt.
En dan op zaterdagavond liefdesliedjes luisteren je klem zuipen en medelijden met je zelf hebben.
Ben er vandaag pas achtergekomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh..
Waarom niet gewoon verder gaan met je leven.
OT: sta op het punt om de politie te bellen, godsamme, ga weg met Gerard Joling muziek
Opstaan, mie maken, terug in bed, daar opeten!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:43 schreef Ambipur het volgende:
Zal ik opstaan en mie eten of zal ik in bed blijven liggen.. Tis te koud.
Weltrusten!quote:Op zondag 10 maart 2013 00:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Klopt!![]()
OT: Weltrusten allemaal!
Onmogelijk.quote:
Volg je hart.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:24 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben zo enorm aan het twijfelen. Ik weet niet wat ik moet doen.
Herkenbaar.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef Purplesparks het volgende:
Zondag dag gevoel, beetje kansloos rondhangen dus.
Op herhalingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ineens een onverklaarbare zin-in-zoenen-vlaag?
Heel handig als je alleen bent![]()
Op herhaling?quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zin om een week in bed te blijven en niemand te zien
Ja, alweer een zin-in-zoenen-vlaag. Zo maar. Uit het niks. Helemaal nu ik denk aan van die geweldige zoenen. Nou ja, dat.quote:
Dat klinkt best vervelend..quote:Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ja, alweer een zin-in-zoenen-vlaag. Zo maar. Uit het niks. Helemaal nu ik denk aan van die geweldige zoenen. Nou ja, dat.
Ach ja, I'll survivequote:Op zondag 10 maart 2013 20:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat klinkt best vervelend..
OT. Eigenlijk best klote.. Alles wat ik doe schijnt fout af te lopen..Let's hope it is rockbottom en dat het vanaf nu alleen maar beter gaat
![]()
Iemand zoeken om mee te zoenen danquote:Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ja, alweer een zin-in-zoenen-vlaag. Zo maar. Uit het niks. Helemaal nu ik denk aan van die geweldige zoenen. Nou ja, dat.
Niet waarquote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Doelloos. Een gevoel van leegte, alles is grauw.
haha helemaal top toch!!!!quote:
De mijne doorgaans een slapstick. Maar momenteel even niet, voel me wel ok.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:04 schreef seasushi het volgende:
Mijn leven blijft een hele slechte soapserie
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef Purplesparks het volgende:
Behoorlijke klote, mjah wordt vanzelf wel weer beter.
ja hahaquote:Op zondag 10 maart 2013 21:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
haha helemaal top toch!!!!![]()
![]()
gewoon je ding blijven doen en gewoon niet vergeten wees altijd jezelf dan kom je er wel .....
Geen dankquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mijn hoofd heeft het toch weer gewonnen van de strijd met de moeheid in mijn lijf (heel onverstandig), maar daardoor wel prachtig einde-vd-middag-piano-met-elektronische-effecten-concertje gezien! Ook wat waardmet dank aan Faxie voor de tip
![]()
![]()
Nu maar mijn lijf weer voorrang geven (au...) en andere concertje vanavond overslaan...
quote:
quote:
Relax mensen. Ik meen t niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg hee, denk aan het kerstgevoel.
Je bent stiekem heel liefquote:Op maandag 11 maart 2013 01:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Relax mensen. Ik meen t niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |