idd, zat er net zo lekker in..quote:
Dan mag je je leven wel beteren Tong, ander ga je dat niet reddenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef tong80 het volgende:
Geweldig programma. Ben 50 geworden laatst en wil net zo oud worden als deze helden
Zing 's iets voor ons, Tong. Oh wacht..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef tong80 het volgende:
Geweldig programma. Ben 50 geworden laatst en wil net zo oud worden als deze helden
Nou ja volgende week weer !quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd, zat er net zo lekker in..![]()
programma duurt maar 3 kwartier .. ik dacht een uur
'Poesie mau poesie mau'quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Zing 's iets voor ons, Tong. Oh wacht..
heeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy FANNquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj Heks !
nah...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy FANNmoest zo aan je denken van de week, zat Eurovisienummers te posten
Hier ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:37 schreef Toverheks het volgende:
En over Golden Oldie`s wat was het leuk, al die krasse bejaarde, Ruben * zucht* mooie man en gewoon leuk aan elkaar gebabbeld, prog. staat nu op nummertje 1 bij mij
Ja he Tong, in Amerika is deze serie een vette hit en ik denk dat het hier ook groots wordt, en ben zo godsgruwelijk blij dat het niet bij de RTL of SBS zit dus geen reklamequote:
dit keer dacht ik verzonnen door Amerikanen, nee denk dat J d M zich zat te verbijten, die had dit wel willen verzinnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:43 schreef Apuleius het volgende:
Mja, het was veel te snel voorbij. Hoe komen ze op zo'n idee hè. Geweldig.
datum:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
http://www.carre.nl/nl//voorstellingen/detail/1187/golden-oldies
Oh ja, dat werd ook gezegd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit keer dacht ik verzonnen door Amerikanen, nee denk dat J d M zich zat te verbijten, die had dit wel willen verzinnen
Je moet lid zijn van BNNquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
datum:
zo 07|04|2013 - 20.00 uur
prijzen:
1e rang:¤ 20,00
2de rang:¤ 15,00
3de rang:¤ 12,50
4de rang:¤ 10,00
Prijzen vallen mee zeg
Nou niet zo opscheppenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dikke lul.. Ga toch nooit meer naar Carre. Veels te kleine zitpaatsen..
Ik ben er 1 x geweest en ik was bang dat ik naar beneden zou vallen zo stijl als het was.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dikke lul.. Ga toch nooit meer naar Carre. Veels te kleine zitpaatsen..
Volgens mij heeft ie e.e.a. al flink omgegooid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan mag je je leven wel beteren Tong, ander ga je dat niet redden
Dat mag ik hopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie e.e.a. al flink omgegooid.
Toch? Tongie?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie e.e.a. al flink omgegooid.
Toch? Tongie?
Ook dat ... Maar ik zat echt gewoon heel ongemakelijk en ben ook tijdens de pauze weg gegaanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er 1 x geweest en ik was bang dat ik naar beneden zou vallen zo stijl als het was.
Ja dat zou pas echt spannend zijn.. Maar om eerlijk te zijn hoop ik meer dat het idd gewoon serieus is wat tong ooit is begonnen met geen drank en roken ... Keertje zondigen op Oud en Nieuw OKquote:
Hoop ik ook en zou voor mij ook geen slecht idee zijn, vooral dat roken, want drinken doe ik niet zo veel. Behalve in het weekend dan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou pas echt spannend zijn.. Maar om eerlijk te zijn hoop ik meer dat het idd gewoon serieus is wat tong ooit is begonnen met geen drank en roken ... Keertje zondigen op Oud en Nieuw OK
Wel bekend probleem ....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoop ik ook en zou voor mij ook geen slecht idee zijn, vooral dat roken, want drinken doe ik niet zo veel. Behalve in het weekend dan.
Terechtquote:
En hij neemt de mensen serieus en zet ze niet weg als kinderen met zo'n typisch kleinerend toontje wat veel mensen gebruiken naar ouderen toe. Het tutoyeren vind ik ok overigensquote:Op zondag 10 maart 2013 01:09 schreef Operc het volgende:
Mooi programma
En Ruben presenteert het ook erg enthousiast, dat maakt het programma beter vind ik.
8X40 minuten staat op FB.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:26 schreef Operc het volgende:
[..]
Terecht
Weet iemand hoeveel afleveringen er zullen komen? Het concert is op 7 april, is rond die tijd ook de laatste aflevering, of gaan ze nog weken door daarna?
Precies, hij vraagt ook van te voren, maar dat maakt het wel wat 'normaler' qua omgang.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En hij neemt de mensen serieus en zet ze niet weg als kinderen met zo'n typisch kleinerend toontje wat veel mensen gebruiken naar ouderen toe. Het tutoyeren vind ik ok overigens
Topquote:
Top!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Golden Oldies-concert nu al uitverkocht
Het Golden Oldies-concert in het Amsterdamse theater Carré, de afsluiter van de gelijknamige Nederland 1-show, is nu al uitverkocht. Dat heeft BNN donderdag laten weten. In de tv-show Golden Oldies is sinds afgelopen zaterdag te volgen hoe een stel ouderen toewerkt naar een rockconcert in Carré. “Onze Oldies repeteren zo ontzettend hard. Hun hele ziel en zaligheid gooien ze in dit koor. Het is een beloning dat Carré zo snel is uitverkocht!“, zegt host Ruben Nicolai trots.
Voor Nicolai geen reden om uit te rusten. “Nu moeten we het nog gaan waarmaken op het mooiste podium van Nederland. Ik heb er vertrouwen en veel zin in!”
Bron
Mooi en triest tegerlijkertijd.quote:
Grappig zonder extreem denigrerend te worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind dat Ruben Nicolai het ook wel erg leuk doet
Hij straalt echt uit dat hij het leuk vindtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
Die dirigent is ook erg leuk vind ik. Die met de rode pet.
Hij zingt ook lekker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij straalt echt uit dat hij het leuk vindt
Vrees ik ook...in een voorstukje had ook Bep het lastig met de Engelse taal.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Het Engels gaat nog het grootste struikelblok vormen denk ik.
Gewoon om even niet aan ziek zijn te denkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is wel goed voor hem denk ik , even zijn zinnen verzetten. Lekker zingen.
Maar ja, de kanker moet daardoor niet erger worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is wel goed voor hem denk ik , even zijn zinnen verzetten. Lekker zingen.
Ja zo zie je maar. Wat hij zelf al zei, je ziet het niet aan de buitenkant. Beetje bleekjes, maar verder niet echt ziek.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind hem er nog wel heel erg goed uit zien...
Uiteraard niet. Maar je lekker voelen is ook geestelijk en even wat afleiding.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ja, de kanker moet daardoor niet erger worden.
Hij weet dat hij niet meer gaat genezen en wil nu alles uit het leven halen, ik vind het een top instellingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar je lekker voelen is ook geestelijk en even wat afleiding.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij weet dat hij niet meer gaat genezen en wil nu alles uit het leven halen, ik vind het een top instelling
Alleen als hij HEEEL goed kan zingenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedereen verdient een tweede kans, ook Ben.
ik vind dat al die oudere een goede instelling hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij weet dat hij niet meer gaat genezen en wil nu alles uit het leven halen, ik vind het een top instelling
True...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedereen verdient een tweede kans, ook Ben.
Ja heel wat anders dan die zeik-rollators die ik hier in de supermarkt tegen komquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind dat al die oudere een goede instelling hebben
Als z'n haar in brand staat.quote:
Alleen die maatjes van hem die met hem meegingen zijn niet terug gekomenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:01 schreef Juicyhil het volgende:
Wel leuk dat hij weer terugkomt inderdaad. Beter dan helemaal wegblijven...
Ze zaten natuurlijk wel al allemaal in een koor, dat scheelt. Dat zegt al iets over hun instelling.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja heel wat anders dan die zeik-rollators die ik hier in de supermarkt tegen kom
Helemaal mee eens, maar met behandelingen uitstellen voor een Tv-programma heb ik wel wat dubbele gevoelens bij.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja vind ik ook. Geen vriendelijke man zo te zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nare uitstraling heeft die vent!
Laatst stond er toch zo'n kut graftak achter me in de supermarkt... ik was mijn boodschappen nog op de band aan het leggen en madame kwakt zo haar boodschappen er opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja heel wat anders dan die zeik-rollators die ik hier in de supermarkt tegen kom
Ja dat is waar, ze houden al van gezelligheidquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zaten natuurlijk wel al allemaal in een koor, dat scheelt. Dat zegt al iets over hun instelling.
Ja, wel een beetje arrogant zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nare uitstraling heeft die vent!
Nou als die op het doosje zou staan, zou ik nooit een visstick gegeten hebbenquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou als die op het doosje zou staan, zou ik nooit een visstick gegeten hebben
Dat zou wel heel erg lullig tegenover de rest zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar Ruben heeft tijdens een interview al verteld dat hij ook net zo hard weer wegloopt hoor...
daar is een spoiler balkje voorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar Ruben heeft tijdens een interview al verteld dat hij ook net zo hard weer wegloopt hoor...
Hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou als die op het doosje zou staan, zou ik nooit een visstick gegeten hebben
Neuzen en oren groeien door bij het ouder worden...sommige andere dingen verschrompelen :-)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die vent heeft wel een ernorme neus
oh jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neuzen en oren groeien door bij het ouder worden...sommige andere dingen verschrompelen :-)
Volgens mij lijkt dat zo dat ze groeien, door het tweede, je gezicht verschrompelt maar je oren en neus niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neuzen en oren groeien door bij het ouder worden...sommige andere dingen verschrompelen :-)
Nee het klopt wel, kraakbeen blijft groeien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat zo dat ze groeien, door het tweede, je gezicht verschrompelt maar je oren en neus niet.
Er heeft ook ergens eind jaren 90 een jonge captain iglo tussen gezeten, best knappe man hoor, maar GEEN captain Igloquote:
Oh shit, ik wil geen puntneusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nee het klopt wel, kraakbeen blijft groeien.
[ spoiler ] tekst [ /spoiler ] zonder de spaties ertussenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow whahaha wist ik niet hoe doe je dat??
Nee het is echt waar, google maar!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat zo dat ze groeien, door het tweede, je gezicht verschrompelt maar je oren en neus niet.
alors beaamde het al en ik zit nu te balenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee het is echt waar, google maar!
JP ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Maxime moet idd lekker thuis blijven.
http://www.gezondheidsnet(...)e-hele-leven-groeienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee het is echt waar, google maar!
ben je nu elke week je neus aan het opmeten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
alors beaamde het al en ik zit nu te balenIk ben namelijk ook al een daggie ouder
Ja nu ga ik daar wel mee beginnenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben je nu elke week je neus aan het opmeten?
Fijn te horenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, weer een stukkie beter... dank je wel
Hoe oud was die vrouw? Ze ziet er nog wel héél goed uit !quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
Ach ja vroeger "kon" het natuurlijk niet he? Verliefd worden op een vrouw.
Ik dacht 79. Ze ziet er zeker goed uit!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe oud was die vrouw? Ze ziet er nog wel héél goed uit !
Geweldig hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
Wat geweldig dat ze dan op latere leeftijd gewoon wel met een vrouw kan zijn
2e huwelijk duurde 46 jaar en inmiddels een vriendin..dan moet ze wel eind 70 zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef alors het volgende:
Stond er nou echt 79? Ik vind haar er wel jonger uitzien.
72, dacht ik....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe oud was die vrouw? Ze ziet er nog wel héél goed uit !
Er is nog hoop Karinaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht 79. Ze ziet er zeker goed uit!
Wat leuk dit
Wauw !quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht 79. Ze ziet er zeker goed uit!
Wat leuk dit
dan karaty is behoorlijk vrouwelijk..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ik ooit op vrouwen ga vallen hoor
Ja maar desalniettemin toch een manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan karaty is behoorlijk vrouwelijk..
Bij vrouwtjesmensen valt het reuze mee hoor ;-)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
alors beaamde het al en ik zit nu te balenIk ben namelijk ook al een daggie ouder
Pffff gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bij vrouwtjesmensen valt het reuze mee hoor ;-)
Volgens mij gaan ze volgende week naar Carré om daar te kijken, nog niet optreden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Nog maar 1 week! Dat wordt hard oefenen.
Of begreep ik het verkeerd?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me nou zo raar dat je een zoon hebt van 60.
Ik heb een zwager van 65quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me nou zo raar dat je een zoon hebt van 60.
Inderdaad..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig...vond het juist mooi dat hij het voor Ben opnam.
Ja je kunt er beter zingen dan er te moeten zitten want ik pas niet in die stoelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Goh dat is wel tof als je daar mag zingen zeg!
Ik vind het altijd al leuk om daar iets te zien, laat staan op dat podium staanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Ja idd schitterende zaal ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Hem voor lul zetten??? Hij doet het echt zelf hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Ben lijdt gewoon aan een mps.
Wel ontzettend minderwaardig dat ze hem en plein public nog een keer extra voor lul zetten terwijl hij zichzelf al mega voor paal heeft gezet!!
Die trap na had van mij ook niet gehoeven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Ben lijdt gewoon aan een mps.
Wel ontzettend minderwaardig dat ze hem en plein public nog een keer extra voor lul zetten terwijl hij zichzelf al mega voor paal heeft gezet!!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die trap na had van mij ook niet gehoeven.
Precies, hij had zichzelf al onsterfelijk belachelijk gemaakt, wel niet wel niet wel niet wel nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die trap na had van mij ook niet gehoeven.
Ja het Engels is te lastig en het nummer is te moeilijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is helaas iets te hoog gegrepen.
Er is al een Nederlandse versie van dit nummer, daarom snap ik ook niet dat ze die niet nemen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen ze geen Nederlandse tekst op de melodie maken ofzo...
Precies, had een mooi Nederlands liedje gekozen...dan begrijpen ze tenminste wat ze zingen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen ze geen Nederlandse tekst op de melodie maken ofzo...
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja voor hen zijn het oudere mensen70 of 96 is toch 26 jaar verschil.
Een Nederlands rocknummer dan misschien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, had een mooi Nederlands liedje gekozen...dan begrijpen ze tenminste wat ze zingen.
Mijn Pa van 83 heeft het ook steeds over ''die ouwe wijven hier''quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]dat zei mijn overgrootvader altijd... die oude mensen hier, was ie zelf 90
zoals..?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Een Nederlands rocknummer dan misschien.
Kom van dat dak afquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt, het klonk zo grappigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja voor hen zijn het oudere mensen70 of 96 is toch 26 jaar verschil.
Die zijn allemaal in het Engelsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Datquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef Starman89 het volgende:
Ach, aan het einde van de dag draait het niet om de zang, maar meer om de mooie tijd die deze oudjes nog beleven, zo aan het einde van hun leven.
Ik vind het niet eens zo storendquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
Laten we gewoon de lat hoog houden !! Engels
2quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |