idd, zat er net zo lekker in..quote:
Dan mag je je leven wel beteren Tong, ander ga je dat niet reddenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef tong80 het volgende:
Geweldig programma. Ben 50 geworden laatst en wil net zo oud worden als deze helden
Zing 's iets voor ons, Tong. Oh wacht..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef tong80 het volgende:
Geweldig programma. Ben 50 geworden laatst en wil net zo oud worden als deze helden
Nou ja volgende week weer !quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd, zat er net zo lekker in..![]()
programma duurt maar 3 kwartier .. ik dacht een uur
'Poesie mau poesie mau'quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Zing 's iets voor ons, Tong. Oh wacht..
heeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy FANNquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj Heks !
nah...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy FANNmoest zo aan je denken van de week, zat Eurovisienummers te posten
Hier ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:37 schreef Toverheks het volgende:
En over Golden Oldie`s wat was het leuk, al die krasse bejaarde, Ruben * zucht* mooie man en gewoon leuk aan elkaar gebabbeld, prog. staat nu op nummertje 1 bij mij
Ja he Tong, in Amerika is deze serie een vette hit en ik denk dat het hier ook groots wordt, en ben zo godsgruwelijk blij dat het niet bij de RTL of SBS zit dus geen reklamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |