idd, zat er net zo lekker in..quote:
Dan mag je je leven wel beteren Tong, ander ga je dat niet reddenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef tong80 het volgende:
Geweldig programma. Ben 50 geworden laatst en wil net zo oud worden als deze helden
Zing 's iets voor ons, Tong. Oh wacht..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef tong80 het volgende:
Geweldig programma. Ben 50 geworden laatst en wil net zo oud worden als deze helden
Nou ja volgende week weer !quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd, zat er net zo lekker in..![]()
programma duurt maar 3 kwartier .. ik dacht een uur
'Poesie mau poesie mau'quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Zing 's iets voor ons, Tong. Oh wacht..
heeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy FANNquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj Heks !
nah...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy FANNmoest zo aan je denken van de week, zat Eurovisienummers te posten
Hier ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:37 schreef Toverheks het volgende:
En over Golden Oldie`s wat was het leuk, al die krasse bejaarde, Ruben * zucht* mooie man en gewoon leuk aan elkaar gebabbeld, prog. staat nu op nummertje 1 bij mij
Ja he Tong, in Amerika is deze serie een vette hit en ik denk dat het hier ook groots wordt, en ben zo godsgruwelijk blij dat het niet bij de RTL of SBS zit dus geen reklamequote:
dit keer dacht ik verzonnen door Amerikanen, nee denk dat J d M zich zat te verbijten, die had dit wel willen verzinnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:43 schreef Apuleius het volgende:
Mja, het was veel te snel voorbij. Hoe komen ze op zo'n idee hè. Geweldig.
datum:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
http://www.carre.nl/nl//voorstellingen/detail/1187/golden-oldies
Oh ja, dat werd ook gezegd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit keer dacht ik verzonnen door Amerikanen, nee denk dat J d M zich zat te verbijten, die had dit wel willen verzinnen
Je moet lid zijn van BNNquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
datum:
zo 07|04|2013 - 20.00 uur
prijzen:
1e rang:¤ 20,00
2de rang:¤ 15,00
3de rang:¤ 12,50
4de rang:¤ 10,00
Prijzen vallen mee zeg
Nou niet zo opscheppenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dikke lul.. Ga toch nooit meer naar Carre. Veels te kleine zitpaatsen..
Ik ben er 1 x geweest en ik was bang dat ik naar beneden zou vallen zo stijl als het was.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dikke lul.. Ga toch nooit meer naar Carre. Veels te kleine zitpaatsen..
Volgens mij heeft ie e.e.a. al flink omgegooid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan mag je je leven wel beteren Tong, ander ga je dat niet redden
Dat mag ik hopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie e.e.a. al flink omgegooid.
Toch? Tongie?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie e.e.a. al flink omgegooid.
Toch? Tongie?
Ook dat ... Maar ik zat echt gewoon heel ongemakelijk en ben ook tijdens de pauze weg gegaanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er 1 x geweest en ik was bang dat ik naar beneden zou vallen zo stijl als het was.
Ja dat zou pas echt spannend zijn.. Maar om eerlijk te zijn hoop ik meer dat het idd gewoon serieus is wat tong ooit is begonnen met geen drank en roken ... Keertje zondigen op Oud en Nieuw OKquote:
Hoop ik ook en zou voor mij ook geen slecht idee zijn, vooral dat roken, want drinken doe ik niet zo veel. Behalve in het weekend dan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou pas echt spannend zijn.. Maar om eerlijk te zijn hoop ik meer dat het idd gewoon serieus is wat tong ooit is begonnen met geen drank en roken ... Keertje zondigen op Oud en Nieuw OK
Wel bekend probleem ....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoop ik ook en zou voor mij ook geen slecht idee zijn, vooral dat roken, want drinken doe ik niet zo veel. Behalve in het weekend dan.
Terechtquote:
En hij neemt de mensen serieus en zet ze niet weg als kinderen met zo'n typisch kleinerend toontje wat veel mensen gebruiken naar ouderen toe. Het tutoyeren vind ik ok overigensquote:Op zondag 10 maart 2013 01:09 schreef Operc het volgende:
Mooi programma
En Ruben presenteert het ook erg enthousiast, dat maakt het programma beter vind ik.
8X40 minuten staat op FB.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:26 schreef Operc het volgende:
[..]
Terecht
Weet iemand hoeveel afleveringen er zullen komen? Het concert is op 7 april, is rond die tijd ook de laatste aflevering, of gaan ze nog weken door daarna?
Precies, hij vraagt ook van te voren, maar dat maakt het wel wat 'normaler' qua omgang.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En hij neemt de mensen serieus en zet ze niet weg als kinderen met zo'n typisch kleinerend toontje wat veel mensen gebruiken naar ouderen toe. Het tutoyeren vind ik ok overigens
Topquote:
Top!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Golden Oldies-concert nu al uitverkocht
Het Golden Oldies-concert in het Amsterdamse theater Carré, de afsluiter van de gelijknamige Nederland 1-show, is nu al uitverkocht. Dat heeft BNN donderdag laten weten. In de tv-show Golden Oldies is sinds afgelopen zaterdag te volgen hoe een stel ouderen toewerkt naar een rockconcert in Carré. “Onze Oldies repeteren zo ontzettend hard. Hun hele ziel en zaligheid gooien ze in dit koor. Het is een beloning dat Carré zo snel is uitverkocht!“, zegt host Ruben Nicolai trots.
Voor Nicolai geen reden om uit te rusten. “Nu moeten we het nog gaan waarmaken op het mooiste podium van Nederland. Ik heb er vertrouwen en veel zin in!”
Bron
Mooi en triest tegerlijkertijd.quote:
Grappig zonder extreem denigrerend te worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind dat Ruben Nicolai het ook wel erg leuk doet
Hij straalt echt uit dat hij het leuk vindtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
Die dirigent is ook erg leuk vind ik. Die met de rode pet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |