Ja dat is waar, ze houden al van gezelligheidquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zaten natuurlijk wel al allemaal in een koor, dat scheelt. Dat zegt al iets over hun instelling.
Ja, wel een beetje arrogant zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nare uitstraling heeft die vent!
Nou als die op het doosje zou staan, zou ik nooit een visstick gegeten hebbenquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou als die op het doosje zou staan, zou ik nooit een visstick gegeten hebben
Dat zou wel heel erg lullig tegenover de rest zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar Ruben heeft tijdens een interview al verteld dat hij ook net zo hard weer wegloopt hoor...
daar is een spoiler balkje voorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar Ruben heeft tijdens een interview al verteld dat hij ook net zo hard weer wegloopt hoor...
Hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou als die op het doosje zou staan, zou ik nooit een visstick gegeten hebben
Neuzen en oren groeien door bij het ouder worden...sommige andere dingen verschrompelen :-)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die vent heeft wel een ernorme neus
oh jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neuzen en oren groeien door bij het ouder worden...sommige andere dingen verschrompelen :-)
Volgens mij lijkt dat zo dat ze groeien, door het tweede, je gezicht verschrompelt maar je oren en neus niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neuzen en oren groeien door bij het ouder worden...sommige andere dingen verschrompelen :-)
Nee het klopt wel, kraakbeen blijft groeien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat zo dat ze groeien, door het tweede, je gezicht verschrompelt maar je oren en neus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |