http://skyhightv.nl/nieuw(...)-wervelende-toppop3/quote:Komend seizoen staat Gerard Ekdom weer helemaal klaar in de studio van Toppop3 om de mooiste en meest opzienbarende popacts een plek op de bühne te geven.
Nieuw dit seizoen is een wekelijkse muzikale column van popmuziek-expert Leo Blokhuis, waarin hij zijn visie geeft op de popmuziek van vandaag de dag. Ook de Hall of Fame krijgt een vervolg, hierin geven bekende Nederlanders favoriete en legendarische popmuzikanten een ereplaats. Gerard Ekdom neemt iedere week een duik in zijn persoonlijke platenkast en vertelt aan de hand van zijn uitgebreide, onuitputtelijke en ontelbare muziekverzameling over de meest uiteenlopende en bijzondere onderwerpen in de popmuziek. Naast de prikkelende reportages neemt Ekdom op geheel eigen wijze het popnieuws door en staat uiteraard de Mega Top 50 centraal.
Via facebook kan de kijker vragen aan Kensington doorgeven. Op de toppop3.avro.nl staat dit weekend een exclusief interview met Kensington vanuit de kleedkamer.
kregen jullie nog gratis drankjes bij de opnames vorig jaar?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De bar is niet toegankelijk volgens mij.
Weet niet of het gratis was aan de bar. Ondertijd dat ze langskwamen was het wel gratis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kregen jullie nog gratis drankjes bij de opnames vorig jaar?
twitter:LeoBlokhuis twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 20:33:55Lieve meisjes die op @AVROsToppop3 reageren: ik roep !Direction niet uit tot slechtste band, dat deed NME. Ik zeg juist dat k dat onzin vind reageer retweet
19.55 hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Oh het is al begonnen, iets te vroeg of mijn klok staat fout.
Ja ik vind het ook matig. Kwam net van Stop! Politie en dat duurt tot 20uquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik denk elke keer 8 uurRare tijd ook.
ditquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Niet echt mijn smaak dit. Beetje te kabbelend. Mag wel ietsjes meer pit.
quote:
zo zonde weerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef TAV74 het volgende:
Joe ziet er niet meer geheel natuurlijk uit
quote:
Ja Tomos, leren jas en buttons.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Had jij in die tijd ook van die puntschoenen ?
Nog steeds opzoek naar 2 puntenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik had twee paar van die suede schoenen met punten, volgens mij waren het nog herenschoenen ookBordeaurode en donkerblauwe.
ikke ....de platenkast deze weekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef Piles het volgende:
Kijkt er niemand meer? Nu heb ik de helft gemist
in the voice verkrachtte ze wekelijks liedjes op deze manierquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:40 schreef Piles het volgende:
Weer zo'n kutplaat. Wie is die snol die het jankt/kermt/miauwt?
Iemand die denkt dat ze kan zingen, doordat ze veel downloads had door the Voice of Hollandquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:40 schreef Piles het volgende:
Weer zo'n kutplaat. Wie is die snol die het jankt/kermt/miauwt?
Hoe kan het ook andersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
weer een nummer verneukt door sandra v nieuwland ...
Ik ben er helaas bekend meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
in the voice verkrachtte ze wekelijks liedjes op deze manier
Standing in the shadow of motownquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
hoe heette die docu die Leo noemde over die Motown band?
Sorry ik was er niet. Was't verder nog wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef Piles het volgende:
Kijkt er niemand meer? Nu heb ik de helft gemist
Misschien de eerste helft, tweede was matig. Platenkast en Leo waren wel aardig.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry ik was er niet. Was't verder nog wat?
Dan heb ik vast niet goed opgeletquote:Op zondag 24 maart 2013 09:43 schreef Norrage het volgende:
Wat was er mis met Jack, Karsu en Hans Vermeulen? 2e helft was het beste toppop3 dat ik tot nu toe gezien heb.
En half Amerika staat op zijn achterste benen omdat vrouwen door deze clip worden gezien als seksobject. Die hebben nog nooit een videoclip gezien ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
sex sells zullen we maar zeggen
quote:
geen Monica, geen hand van de presentator, geen boeket, geen lijstduwer, geen voetnoot bij de popmuziek, geen Mathijs van Nieuwkerk...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:17 schreef Norrage het volgende:
Dit programma is echt gegroeid sinds de eerste ep. Alhoewel het vooral een Top 2000 Agogo kloon is geworden
Dus eigenlijk is het beter?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
geen Monica, geen hand van de presentator, geen boeket, geen lijstduwer, geen voetnoot bij de popmuziek, geen Mathijs van Nieuwkerk...
Ja opvallendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:36 schreef RedFever007 het volgende:
Nee joh nee joh nee joh nee joh
Oud nummer ...
Doen ze best leuk dat Kensingtonquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef remcoP het volgende:
Dit is zo ongeveer het enige nummer van Coldplay wat ik kan waarderen.
Haten op Leoquote:Op zondag 31 maart 2013 15:46 schreef MPC60 het volgende:
ik snap niet wat opa blokhuis nou echt toevoegt, weer veel slap geouwehoer van een kerel die veel te lang in de 70s is blijven hangen. maar ja nl3 en muziek, volgens mij heeft die blokhuis in zn contract staan dat hij er dan iets mee moet doen.
Hij voegt toch ook niks toe?quote:
Hij voegt heel veel toe. Nu al de 3e week op rij dat ik een film ga kijken, een cd ga luisteren of een youtube clipje ga opzoeken omdat hij dat vertelde. Altijd interessante verhalen, die nog op een heel erg leuke manier worden verteld ook.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:40 schreef MPC60 het volgende:
radiohead vind ik nou ook zon typisch jaren 70 hippie bandje. Goeie muziek daar niet van maar nieuw? Nee in 2013 allang niet meer. Ik vind hem te oud om in een programma te gaan zitten wat gaat over de popmuziek van nu. Bij de top a go go met zn zogenaamde platenkast komt hij al veel beter over. Zijn wekelijkse bijdrage gaat eigenlijk niet veel verder dan ophemelen wat hij al jaren ophemelt.
Zet daar gewoon iemand neer de de taal en muziek van nu kent en spreekt ipv iemand die voor de gemiddelde kijker zijn opa is en ook die muziekbeleving overbrengt.
Ik vond hem altijd al leuk. Grappig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik haatte m ook altijdMaar nu is ie wel toffer ja
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Oe net op tijd voor de platenkast. Mooie timing Pino.
Vorige week 203k. Week ervoor 267k.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:27 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers eigenlijk? Het is echt leuk tegenwoordig
Dan is het dus een keertje andersomquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Die komt vast ook nog bij DWDD voorbij gok ik.
quote:
Lange Fransquote:Nieuwe week, nieuwe show, nieuwe line-up. Wie komen er deze week langs in de TOPPOP3-studio?
Een bak vol talentvolle bands, die het kijken waar zijn deze week. Te weten:
A Silent Express![]()
Dwars door Duitsland touren ze mee met Duran Duran als voorprogramma. Maar in ons programma alleen maar hoofdacts. Zo ook A Silent Express!
The Pheromones![]()
Vers 3FM Serious Talent en zo'n beetje overal te horen met hun debuutsingle 'Stronger'. Valt naadloos in de categorie "Het regent hier en het gitaar"!
Proper Outfit![]()
![]()
Uit het oosten van het land komt dit visuele toetje om de vingers bij af te likken. Wij zijn er in ieder geval op gekleed!
Yorick van Norden (The Hype)![]()
Helaas kunnen we Yorick sinds kort niet meer boeken als The Hype. Maar dat wil niet zeggen dat we Yorick niet meer uit kunnen nodigen, natuurlijk!
Leo Blokhuis
Niemand minder dan de grote popprofessor (al mogen we dat van hem niet meer zeggen) Leo Blokhuis zet elke week zijn tanden in een actueel, muzikaal onderwerp. Waarover gaat het deze week? We gaan het zien.
Hall Of Fame
Uiteraard zijn we er gewoon elke week weer met een nieuwe toevoeging aan de Hall Of Fame. Het is aan Lange Frans om deze week iemand aan de muur te hangen.
Kijken is een groot woord. Af en toe eens een blik op de tv. Zoals altijd bij veel programma'squote:
En dan René Froger in de Hall of Fame zetten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
Lange FransEr is ook geen programma op de Nederlandse televisie waar hij nog niet is geweest, wel?
ging op zoek naar een touw...niet gevondenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:16 schreef remcoP het volgende:
Nielson en Miss Montreal. Wat een combinatie
Ik probeerde m´n vinger in het stopcontact te steken, paste niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ging op zoek naar een touw...niet gevonden
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ging op zoek naar een touw...niet gevonden
Ik heb hier nog wel wat accuzuur staan, als jullie interesse hebben?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:43 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik probeerde m´n vinger in het stopcontact te steken, paste niet.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hier nog wel wat accuzuur staan, als jullie interesse hebben?
#THICKE#THICKE#THICKE#THICKE#THICKEquote:
...en een combinatie van namen die 99 % zeker garant staat voor eeuwigdurende airplay op 3FM; in het beginstadium om de paar uur.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:16 schreef remcoP het volgende:
Nielson en Miss Montreal. Wat een combinatie
Ik had het nog ouder geschatquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:14 schreef ChatGirl het volgende:
Is 'Seven Nation Army' al 10 jaar oud?
Echt? Ik dacht dat het van 2006-2007 ofzo wasquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:30 schreef Andyy het volgende:
Dat meisje achter die kale, met lippenstift
Die met tieten? Daar lieten ze eerder wel al een stukje van zien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:42 schreef ddx het volgende:
Ze mogen de andere versie niet meer uitzenden ?
Gerard praat met Gerard, dat is wel tof.quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
Morgen maar terugkijken, ben benieuwd hoe het is. En vooral of het publiek nog steeds zo dood is
*50.quote:Op zondag 22 september 2013 00:18 schreef DoomCow het volgende:
Abba Kwis en Don Leo waren leuk. Que optredens was Loïs Lane wel te doen. Platenkast weer ouderwets cheesy. Top 40 (voor mij) overbodig
Mij valt het ook al op. Zou het zó moeilijk zijn om bij een dergelijk programma publiek te krijgen dat er oprecht van geniet?quote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef JaneDoe het volgende:
net terug gekeken, publiek staat er weer bij alsof ze straf hebben
Wat verwacht je dan? In zo'n setting losgaan is niet zo makkelijk hoor :/quote:Op zondag 22 september 2013 17:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Mij valt het ook al op. Zou het zó moeilijk zijn om bij een dergelijk programma publiek te krijgen dat er oprecht van geniet?
Of: jonge mensen die mentáál al vroeg-oud lijken te zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 09:28 schreef Pino112 het volgende:
Zo, wel aardig sjowtje. Dat publiekOude graftakken zouden ze moeten verbieden.
Volgens mij zelfs al op donderdagmiddag (wel iets later dan 14u, want Gerard heeft natuurlijk nog programma op 3FM tot 14u en moet dan eerst nog naar Amsterdam rijden, omkleden + repeteren), niet echt een moment om je vol te gooien met alcohol en uit je dak te gaan in een TV-studio.quote:Op zondag 22 september 2013 17:20 schreef Pino112 het volgende:
Het is om 14u al opgenomen, misschien is dat het.
Paul van Haver heten, maar amper Nederlands sprekenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik kijk (en luister vooral natuurlijk).
Ik vind m wel geinig gedaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Wat is deze![]()
Wicked games coveren, bah.
parra de [nogwat[ ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:09 schreef Desunoto het volgende:
Wie, wat... heb ik net even gemist geloof ik. Wie covert Wicked Games nu weer?
Zit een beetje half mee te kijken.
als sander lantinga dit had gepresenteerd, was dat wel anders geweest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:09 schreef remcoP het volgende:
Niet eens het nieuwe album van Maria Mena in de etalage.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als sander lantinga dit had gepresenteerd, was dat wel anders geweest.
nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
OK kwisje kijk ik morgen wel, ik ga Ik Vertrek kijken.
Ach, het is vermakelijker dan Douwe Bob.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:17 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind die kwis eigenlijk niet zo'n goede toevoeging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |