Wat verwacht je dan? In zo'n setting losgaan is niet zo makkelijk hoor :/quote:Op zondag 22 september 2013 17:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Mij valt het ook al op. Zou het zó moeilijk zijn om bij een dergelijk programma publiek te krijgen dat er oprecht van geniet?
Of: jonge mensen die mentáál al vroeg-oud lijken te zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 09:28 schreef Pino112 het volgende:
Zo, wel aardig sjowtje. Dat publiekOude graftakken zouden ze moeten verbieden.
Volgens mij zelfs al op donderdagmiddag (wel iets later dan 14u, want Gerard heeft natuurlijk nog programma op 3FM tot 14u en moet dan eerst nog naar Amsterdam rijden, omkleden + repeteren), niet echt een moment om je vol te gooien met alcohol en uit je dak te gaan in een TV-studio.quote:Op zondag 22 september 2013 17:20 schreef Pino112 het volgende:
Het is om 14u al opgenomen, misschien is dat het.
Paul van Haver heten, maar amper Nederlands sprekenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik kijk (en luister vooral natuurlijk).
Ik vind m wel geinig gedaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Wat is deze![]()
Wicked games coveren, bah.
parra de [nogwat[ ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:09 schreef Desunoto het volgende:
Wie, wat... heb ik net even gemist geloof ik. Wie covert Wicked Games nu weer?
Zit een beetje half mee te kijken.
als sander lantinga dit had gepresenteerd, was dat wel anders geweest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:09 schreef remcoP het volgende:
Niet eens het nieuwe album van Maria Mena in de etalage.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als sander lantinga dit had gepresenteerd, was dat wel anders geweest.
nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
OK kwisje kijk ik morgen wel, ik ga Ik Vertrek kijken.
Ach, het is vermakelijker dan Douwe Bob.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:17 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind die kwis eigenlijk niet zo'n goede toevoeging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |