Ja opvallendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:36 schreef RedFever007 het volgende:
Nee joh nee joh nee joh nee joh
Oud nummer ...
Doen ze best leuk dat Kensingtonquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef remcoP het volgende:
Dit is zo ongeveer het enige nummer van Coldplay wat ik kan waarderen.
Haten op Leoquote:Op zondag 31 maart 2013 15:46 schreef MPC60 het volgende:
ik snap niet wat opa blokhuis nou echt toevoegt, weer veel slap geouwehoer van een kerel die veel te lang in de 70s is blijven hangen. maar ja nl3 en muziek, volgens mij heeft die blokhuis in zn contract staan dat hij er dan iets mee moet doen.
Hij voegt toch ook niks toe?quote:
Hij voegt heel veel toe. Nu al de 3e week op rij dat ik een film ga kijken, een cd ga luisteren of een youtube clipje ga opzoeken omdat hij dat vertelde. Altijd interessante verhalen, die nog op een heel erg leuke manier worden verteld ook.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:40 schreef MPC60 het volgende:
radiohead vind ik nou ook zon typisch jaren 70 hippie bandje. Goeie muziek daar niet van maar nieuw? Nee in 2013 allang niet meer. Ik vind hem te oud om in een programma te gaan zitten wat gaat over de popmuziek van nu. Bij de top a go go met zn zogenaamde platenkast komt hij al veel beter over. Zijn wekelijkse bijdrage gaat eigenlijk niet veel verder dan ophemelen wat hij al jaren ophemelt.
Zet daar gewoon iemand neer de de taal en muziek van nu kent en spreekt ipv iemand die voor de gemiddelde kijker zijn opa is en ook die muziekbeleving overbrengt.
Ik vond hem altijd al leuk. Grappig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik haatte m ook altijdMaar nu is ie wel toffer ja
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Oe net op tijd voor de platenkast. Mooie timing Pino.
Vorige week 203k. Week ervoor 267k.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:27 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers eigenlijk? Het is echt leuk tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |