http://skyhightv.nl/nieuw(...)-wervelende-toppop3/quote:Komend seizoen staat Gerard Ekdom weer helemaal klaar in de studio van Toppop3 om de mooiste en meest opzienbarende popacts een plek op de bühne te geven.
Nieuw dit seizoen is een wekelijkse muzikale column van popmuziek-expert Leo Blokhuis, waarin hij zijn visie geeft op de popmuziek van vandaag de dag. Ook de Hall of Fame krijgt een vervolg, hierin geven bekende Nederlanders favoriete en legendarische popmuzikanten een ereplaats. Gerard Ekdom neemt iedere week een duik in zijn persoonlijke platenkast en vertelt aan de hand van zijn uitgebreide, onuitputtelijke en ontelbare muziekverzameling over de meest uiteenlopende en bijzondere onderwerpen in de popmuziek. Naast de prikkelende reportages neemt Ekdom op geheel eigen wijze het popnieuws door en staat uiteraard de Mega Top 50 centraal.
Via facebook kan de kijker vragen aan Kensington doorgeven. Op de toppop3.avro.nl staat dit weekend een exclusief interview met Kensington vanuit de kleedkamer.
kregen jullie nog gratis drankjes bij de opnames vorig jaar?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De bar is niet toegankelijk volgens mij.
Weet niet of het gratis was aan de bar. Ondertijd dat ze langskwamen was het wel gratis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kregen jullie nog gratis drankjes bij de opnames vorig jaar?
twitter:LeoBlokhuis twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 20:33:55Lieve meisjes die op @AVROsToppop3 reageren: ik roep !Direction niet uit tot slechtste band, dat deed NME. Ik zeg juist dat k dat onzin vind reageer retweet
19.55 hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Oh het is al begonnen, iets te vroeg of mijn klok staat fout.
Ja ik vind het ook matig. Kwam net van Stop! Politie en dat duurt tot 20uquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik denk elke keer 8 uurRare tijd ook.
ditquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Niet echt mijn smaak dit. Beetje te kabbelend. Mag wel ietsjes meer pit.
quote:
zo zonde weerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef TAV74 het volgende:
Joe ziet er niet meer geheel natuurlijk uit
quote:
Ja Tomos, leren jas en buttons.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Had jij in die tijd ook van die puntschoenen ?
Nog steeds opzoek naar 2 puntenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik had twee paar van die suede schoenen met punten, volgens mij waren het nog herenschoenen ookBordeaurode en donkerblauwe.
ikke ....de platenkast deze weekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef Piles het volgende:
Kijkt er niemand meer? Nu heb ik de helft gemist
in the voice verkrachtte ze wekelijks liedjes op deze manierquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:40 schreef Piles het volgende:
Weer zo'n kutplaat. Wie is die snol die het jankt/kermt/miauwt?
Iemand die denkt dat ze kan zingen, doordat ze veel downloads had door the Voice of Hollandquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:40 schreef Piles het volgende:
Weer zo'n kutplaat. Wie is die snol die het jankt/kermt/miauwt?
Hoe kan het ook andersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
weer een nummer verneukt door sandra v nieuwland ...
Ik ben er helaas bekend meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
in the voice verkrachtte ze wekelijks liedjes op deze manier
Standing in the shadow of motownquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
hoe heette die docu die Leo noemde over die Motown band?
Sorry ik was er niet. Was't verder nog wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef Piles het volgende:
Kijkt er niemand meer? Nu heb ik de helft gemist
Misschien de eerste helft, tweede was matig. Platenkast en Leo waren wel aardig.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry ik was er niet. Was't verder nog wat?
Dan heb ik vast niet goed opgeletquote:Op zondag 24 maart 2013 09:43 schreef Norrage het volgende:
Wat was er mis met Jack, Karsu en Hans Vermeulen? 2e helft was het beste toppop3 dat ik tot nu toe gezien heb.
En half Amerika staat op zijn achterste benen omdat vrouwen door deze clip worden gezien als seksobject. Die hebben nog nooit een videoclip gezien ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
sex sells zullen we maar zeggen
quote:
geen Monica, geen hand van de presentator, geen boeket, geen lijstduwer, geen voetnoot bij de popmuziek, geen Mathijs van Nieuwkerk...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:17 schreef Norrage het volgende:
Dit programma is echt gegroeid sinds de eerste ep. Alhoewel het vooral een Top 2000 Agogo kloon is geworden
Dus eigenlijk is het beter?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
geen Monica, geen hand van de presentator, geen boeket, geen lijstduwer, geen voetnoot bij de popmuziek, geen Mathijs van Nieuwkerk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |