Nee ik doe havo/vwo, dat jij nou praktijkschool doet en later vuilnisman wordt, daar kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:37 schreef AF_ het volgende:
Ts zit op vmbo en gaat in de plantsoendienst werken
Ja ik ken die school niet maar ik kan het heus wel doorbrengen op de school waar ik nu op zit, die is toch best goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:38 schreef o.us2.0 het volgende:
Moest je maar naar het Spangalis College gaan.
Euhm ok? Tuurlijk wil ik wel wat leren over lekkere vrouwelijke kutten, maar school is kut, dat bedoelde ik, jij bent ook dom zeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:38 schreef Twiitch het volgende:
niks willen leren over kutten
ts is hommotje
Mensen die meer willen verdienen dan 600 euro per maand.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:35 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Die kut school is echt papperig saai, kan men het niet afschaffen? Welke nerd wil nou naar school?
Pfff school is voor fucking nerds ik word later toch rijk met een dikke ferrari.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:39 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Mensen die meer willen verdienen dan 600 euro per maand.
Ik ben niet dik, ben gewoon normaal, jij dunne zoutzak met je ondergewicht.quote:
Misschien moet je iets raars twitteren over die school, wellicht komt er dan leven in de brouwerij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:35 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Die kut school is echt papperig saai, kan men het niet afschaffen? Welke nerd wil nou naar school?
[Upd]quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:40 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Pfff school is voor fucking nerds ik word later toch rijk met een dikke ferrari.
Havo/Vwo is niet voor nerds en ik voer geen ene reet uit ik zit er de hele tijd bij van "Boring dit." dus dat boeit me niet, ik ga volgend jaar wel havo doen, dat jij nou een domme idioot bent die praktijk school doet. En je bent zelf ook brugpieper geweest, dus stil zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Kutschool" is één woord. En verder mensen die naar school "willen" nerds noemen als je zelf havo/vwo doetTS is een brugpieper
Nee dat ga ik niet doen, ga zelf onzin tweeten over jouw school, kneus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:40 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Misschien moet je iets raars twitteren over die school, wellicht komt er dan leven in de brouwerij.
Jouw leven zal dan een stuk veranderen
brugklasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:38 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Nee ik doe havo/vwo, dat jij nou praktijkschool doet en later vuilnisman wordt, daar kan ik niks aan doen.
Ik ben geen turk, misschien ben jij wel een turk.quote:
Opfikkeren, bejaarde noob, brugklas is gangstah. Ik hoef tenminste niet 5 boeken te lezen voor een examen.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:42 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Havo/Vwo is niet voor nerds en ik voer geen ene reet uit ik zit er de hele tijd bij van "Boring dit." dus dat boeit me niet, ik ga volgend jaar wel havo doen, dat jij nou een domme idioot bent die praktijk school doet. En je bent zelf ook brugpieper geweest, dus stil zijn.
Ik ben een dertiger, ik heb de universiteit in 2005 al, geslaagd en al, verlaten !quote:Nee dat ga ik niet doen, ga zelf onzin tweeten over jouw school, kneus.
Misschien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:43 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik ben geen turk, misschien ben jij wel een turk.
Ga er nou niet op in, johquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:44 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Ik ben een dertiger, ik heb de universiteit in 2005 al, geslaagd en al, verlaten !
Ik ben geen trol? Domme grammar nazi, hier bewijs je je nerdheid weer, je corrigeert constant fouten die me niks boeien. Het zijn maar kleine fouten, mijn leeftijdsgenoten maken vast meer fouten dus ik ben superior.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HahahaLeuke troll ben je wel.
Praktijkschool is trouwens ook één woord.
Nerd!!!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:44 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Ik ben een dertiger, ik heb de universiteit in 2005 al, geslaagd en al, verlaten !
Ja dus, verrekte turk, opzouten en dan zeggen dat ik een turk ben, hypocriet.quote:
Ik ben een bibliothecaris, knul, ik hoor zulke fouten te verbeterenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:45 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik ben geen trol? Domme grammar nazi, hier bewijs je je nerdheid weer, je corrigeert constant fouten die me niks boeien. Het zijn maar kleine fouten, mijn leeftijdsgenoten maken vast meer fouten dus ik ben superior.
Nee ik heb altijd al school gehaten, ligt niet aan de school, deze school is goed, nu wegwezen.quote:
Ik haal altijd goede cijfers voor Nederlands, dat zijn alleen enkele spatie fouten, maar mijn leeftijdsgenoten maken serieus veel meer fouten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben een bibliothecaris, knul, ik hoor zulke fouten te verbeteren
Verder kun je je maar beter wèl zorgen maken om zulke fouten, anders haal je nooit goeie cijfers voor Nederlands.
Verder piept en kraakt je zin aan alle kanten, maar ik zal het een keer door de vingers zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:47 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Nee ik heb altijd al school gehaten gehaat, ligt niet aan de school, deze school is goed, nu wegwezen.
Dat jij nou naar de rommelbakschool (één woord) gaat waar alles stinkt en waar blubber en schijt in het schoolgebouw (één woord) ligt, kan ik niks aan doen.
Misschien een idee om wel wat te doen en dan volgend jaar VWO te gaan doen/quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:42 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Havo/Vwo is niet voor nerds en ik voer geen ene reet uit ik zit er de hele tijd bij van "Boring dit." dus dat boeit me niet, ik ga volgend jaar wel havo doen
typisch voorbeeld van een autist. grote bek op internet maar verderquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:43 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
[..]
Opfikkeren, bejaarde noob, brugklas is gangstah. Ik hoef tenminste niet 5 boeken te lezen voor een examen.
Yeah right, ik vind het ook leuk om mijn leeftijdsgenoten te corrigeren op fouten, maargoed, die spatie fouten boeien mij niks, als de rest maar goed is. Anyways, je frustreert mij totaal niet, ik vind dit wel lol als ik iemand own die ouder is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verder piept en kraakt je zin aan alle kanten, maar ik zal het een keer door de vingers zien.
Leuk, brugpiepers frustreren
Jij bent gewoon een domme autist, als jullie een grote bek online geven, dan ik ook. Domme autist, je gebruikt niet eens hoofdletters.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:50 schreef AF_ het volgende:
[..]
typisch voorbeeld van een autist. grote bek op internet maar verder
Jij vindt het leuk om leeftijdgenoten te corrigeren op fouten? Dat maakt jou ook tot een nerd. Welkom bij de nerdklas!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:50 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Yeah right, ik vind het ook leuk om mijn leeftijdsgenoten te corrigeren op fouten, maargoed, die spatie fouten boeien mij niks, als de rest maar goed is. Anyways, je frustreert mij totaal niet, ik vind dit wel lol als ik iemand own die ouder is.
Hoe oud ben jij? Je bent vast bejaard?
[..]
Jij bent gewoon een domme autist, als jullie een grote bek online geven, dan ik ook.
haten op hoofdletters als je zelf nieteens fatsoenlijk nederlands kanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:50 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Yeah right, ik vind het ook leuk om mijn leeftijdsgenoten te corrigeren op fouten, maargoed, die spatie fouten boeien mij niks, als de rest maar goed is. Anyways, je frustreert mij totaal niet, ik vind dit wel lol als ik iemand own die ouder is.
Hoe oud ben jij? Je bent vast bejaard?
[..]
Jij bent gewoon een domme autist, als jullie een grote bek online geven, dan ik ook. Domme autist, je gebruikt niet eens hoofdletters.
Vroeger deed ik dat altijd, nu niet echt meer. Maar ik ben dus geen nerd, jij corrigeert fouten van iemand die veel jonger is. Mensen van mijn leeftijd maken veel meer fouten, jij bent wel een nerd met je dikke kop.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om leeftijdgenoten te corrigeren op fouten? Dat maakt jou ook tot een nerd. Welkom bij de nerdklas!N
Ik kan wel fatsoenlijk Nederlands, jouw zinnen zijn zo slecht dat het haast geen zin heeft om je te gaan corrigeren. Jouw zin faalt aan alle kanten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
haten op hoofdletters als je zelf nieteens fatsoenlijk nederlands kan
Haha, je wordt steeds grappiger met je "stoere" taalgebruikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:53 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat altijd, nu niet echt meer. Maar ik ben dus geen nerd, jij corrigeert fouten van iemand die veel jonger is. Mensen van mijn leeftijd maken veel meer fouten, jij bent wel een nerd met je dikke kop.
Ooit in de spiegel gekeken? Oh, nee wacht, dat kan niet, dan breekt ie.
is scholieren niet een beter forum voor jou?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:53 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik kan wel fatsoenlijk Nederlands, jouw zinnen zijn zo slecht dat het haast geen zin heeft om je te gaan corrigeren. Jouw zin faalt aan alle kanten.
Wat moet het treurig zijn om jou te zijn zegquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:53 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik kan wel fatsoenlijk Nederlands, jouw zinnen zijn zo slecht dat het haast geen zin heeft om je te gaan corrigeren. Jouw zin faalt aan alle kanten.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:43 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
[..]
Opfikkeren, bejaarde noob, brugklas is gangstah. Ik hoef tenminste niet 5 boeken te lezen voor een examen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:58 schreef AF_ het volgende:
Overigens snap ik nu waarom TS het een kutschool vindt
JNG / Hoe word ik stoer
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:58 schreef AF_ het volgende:
JNG / Hoe word ik stoer
Nee hoor ik vind het best, ben liever mezelf dan zo'n dombo als jij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet het treurig zijn om jou te zijn zeg.
Ja daar zit ik al op.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
is scholieren niet een beter forum voor jou?
het weekend is zo voorbij, maar ik moet idd nog gaan gamen en gaan chillen zo, dus ik blijf niet de hele dag op dit forum hangen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
in het weekend over school gaan zitten miepen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:00 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind het best, ben liever mezelf dan zo'n dombo als jij.
[..]
Ja daar zit ik al op.
Die is oud, net als jij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:58 schreef AF_ het volgende:
JNG / Hoe word ik stoer
Goed hé?quote:
Ik ben grappig hé?quote:
Ben je al stoer geworden?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:02 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Die is oud, net als jij.
[..]
Goed hé?
[..]
Ik ben grappig hé?
Ah je geeft het toe, mijn klasgenoten lachen ook de hele tijd om me, ze vinden me zo grappig dat ze de hele dag mijn grappen willen horen.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:06 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ah je geeft het toe, mijn klasgenoten lachen ook de hele tijd om me, ze vinden me zo grappig dat ze de hele dag mijn grappen willen horen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:32 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Ik hoor er niet echt bij op school, dus wat moet ik allemaal doen om een coole gast te worden?
Ja ze deden alsof ze me haatte, maar ik ben erachter gekomen dat ze me grappig vinden. Dat zeiden ze zelf ook, alleen ik d8 dat ze me niet mochten ofzo.quote:
Wat is opfikkeren ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:43 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Nee dat jij op moet donderen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:10 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Wat is opfikkeren ?
Kan je dat eten ?
En eh .. 5 boeken maar ? Ik las er 12 .. per maand.
Ik kan me voorstellen dat ze je grappig vinden. Alleen niet op de manier die jij wenst.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:09 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ja ze deden alsof ze me haatte, maar ik ben erachter gekomen dat ze me grappig vinden. Dat zeiden ze zelf ook, alleen ik d8 dat ze me niet mochten ofzo.
hoe is het met je kaak?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:02 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Die is oud, net als jij.
[..]
Goed hé?
[..]
Ik ben grappig hé?
Jij doet duidelijk geen hvo/vwoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:11 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Nee dat jij op moet donderen.
Nee ik d8 dat die nerds 5 boeken moesten studeren voor hun examens, niet lezen.
Maareh, als jij 12 boeken per maand leest, ben je wel echt een nerd, lezen is fucking saai, alleen nerds doen dat.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:11 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Maareh, als jij 12 boeken per maand leest, ben je wel echt een nerd, lezen is fucking saai, alleen nerds doen dat.
Ik kan je wel een lijst met hoge bruggen toesturen als je dat wilt..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:11 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ok ik vind het best, ik ben grappig, op welke manier boeit me niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze je grappig vinden. Alleen niet op de manier die jij wenst.
Jawel dat is makkelijk te halen, ik doe wel havo/vwo, ik voer alleen gene ene klap uit dus ik moet misschien niveau omlaag.quote:
Ben ik een troll? Nee hoor. Ik ben gewoon een succesvolle gast.quote:
Wtf wil jij nou weer zeggen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Ik kan je wel een lijst met hoge bruggen toesturen als je dat wilt..
Ik proest het uit van het lachen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:13 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ben ik een troll? Nee hoor. Ik ben gewoon een succesvolle stoere bink.
Nou, je bent zo boos op alles en iedereen.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:14 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Nou, je bent zo boos op alles en iedereen.
Misschien is het tijd om je leven te beëindigen.
Ik ben niet dom, ik ben zo slim, maar je bent vast jaloers. Ik vind jullie ook allemaal dom, het is echt hilarisch (maar niet heus, jullie zijn zo duf.).quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:13 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Ik proest het uit van het lachen.
Je bent nog dommer dan een een varken ..
Ben ik boos? Not anymore.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:14 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Nou, je bent zo boos op alles en iedereen.
Misschien is het tijd om je leven te beëindigen.
Ja ik ben dom. Daarom heb ik twee HBO-opleiding 100% afgerond en ben ik universitair opgeleid en met vlag en wimpel geslaagd. Ja, ik ben dom ..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:15 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik ben zo slim, maar je bent vast jaloers. Ik vind jullie ook allemaal dom, het is echt hilarisch (maar niet heus, jullie zijn zo duf.).
Dat noemen we geluk, maar je bent gewoon super dom, je hebt het vervalst en vals gemaakt. Ik haal misschien nog de havo zonder moeite te doen, ik was ook op havo/vwo belandt door geen moeite te doen, de cito vorig jaar was zo simpel dat ik het maar met 25% van me hersens hoefde te maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:17 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Ja ik ben dom. Daarom heb ik twee HBO-opleiding 100% afgerond en ben ik universitair opgeleid en met vlag en wimpel geslaagd. Ja, ik ben dom ..
Jaloers op jou ? Omdat jij via het internet, vanachter een beeldscherm met je rare gedachten ons denkt te kunnen intimideren ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:15 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Ben ik boos? Not anymore.
Maargoed dit forum kent schijnbaar geen niveau dus moeten mensen hun jaloezie tonen, maar ze geven niet toe dat ze jaloers op mij zijn.
Dat denk je, maar ik zal succesvoller worden dan jij ooit zal zijn, w8 maar. Je bent jaloers omdat ik zo stoer en grappig ben, maar dat is iedereen al, kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:18 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Jaloers op jou ? Omdat jij via het internet, vanachter een beeldscherm met je rare gedachten ons denkt te kunnen intimideren ?
Ga eens naar buiten, zoek een vriendin, maak je school af, studeer nog wat jaren door en zie dat je een goede baan krijgt met dito relatie.
Dan praten we verder.
Met zulks gedrag als jij hier vertoont haal je de 40 niet.
Ga er nou niet op inquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:17 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Ja ik ben dom. Daarom heb ik twee HBO-opleiding 100% afgerond en ben ik universitair opgeleid en met vlag en wimpel geslaagd. Ja, ik ben dom ..
Whaha ... stumperd ..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:19 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dat denk je, maar ik zal succesvoller worden dan jij ooit zal zijn, w8 maar. Je bent jaloers omdat ik zo stoer en grappig ben, maar dat is iedereen al, kan ik niks aan doen.
Je kan niet eens Nederlands, wat een grap dat jij dan HBO hebt gestudeerd.![]()
Jij bent vast een kneus van 10 ofzo
Is dit alles wat je kan zeggen? Je voelt je vast slecht omdat je als 20+er wordt geownd door een 13 jarige die achter zijn beeldscherm zit?quote:
541quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:24 schreef MichaelScott het volgende:
Wat was je score voor de Cito-toets? Zeker rond de 544/545?
je moet toch wat op zaterdagquote:
30+quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:25 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Is dit alles wat je kan zeggen? Je voelt je vast slecht omdat je als 20+er wordt geownd door een 13 jarige die achter zijn beeldscherm zit?
[..]
541
Jouwe?
Als jij zo slim bent als je beweert, waarom doe je dan geen gymnasium? Daar wordt je tenminste geprikkeld om het beste uit je grijze massa te halen. Met dat niksdoen op de havo schiet je ook niks op.quote:
550 en nu terug aan het huiswerk jij luie kutnerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:25 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Is dit alles wat je kan zeggen? Je voelt je vast slecht omdat je als 20+er wordt geownd door een 13 jarige die achter zijn beeldscherm zit?
[..]
541
Jouwe?
Omdat ik geen nerd ben en leren haat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als jij zo slim bent als je beweert, waarom doe je dan geen gymnasium? Daar wordt je tenminste geprikkeld om het beste uit je grijze massa te halen. Met dat niksdoen op de havo schiet je ook niks op.
Maak er werd van, want straks ga ik die pestkoppen terugpakken.quote:
Hoe?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:27 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Maak er werd van, want straks ga ik die pestkoppen terugpakken.
Ik ben geen nerd, ik doe dat huiswerk morgen wel tussendoor of maandag even, want dan moet ik me een half uur eerder melden terwijl we eerste uur vrij hebben. Moet me melden want ik kwam steeds te laat enzo spijbelde ook een keer maarja dat is stoer, mensen die op tijd komen zijn mietjes.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
550 en nu terug aan het huiswerk jij luie kutnerd.
Moet nog ff kijken heb al plannen wordt lol.quote:
Oja, da's waar. Op het gym zitten alleen maar spichtige kereltjes met ronde brilletjes die de hele dag boeken lezen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:27 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Omdat ik geen nerd ben en leren haat.
wil het niet wetenquote:
Maar dan moet deze baas van een TS wel effe leren rijmen en dichten zonder zijn hemd van zijn gat af te lichten. Anders kan hij natuurlijk niet meeliften met die rappende natuurtalentjes die aldaar te vinden zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:17 schreef MichaelScott het volgende:
Ga maar gewoon naar 3kb want daar zul je uiteindelijk toch wel terechtkomen.
550quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:25 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
[..]
541
Jouwe?
Yepquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, da's waar. Op het gym zitten alleen maar spichtige kereltjes met ronde brilletjes die de hele dag boeken lezen.
Dat niet wetenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, da's waar. Op het gym zitten alleen maar spichtige kereltjes met ronde brilletjes die de hele dag boeken lezen.
Leg je plannen eens op tafel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:28 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Moet nog ff kijken heb al plannen wordt lol.
Ik was er ook zo een.quote:
Ik kan wel rijmen, dichten en verhalen schrijven en wtf is 3kb? En ik ga havo doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar dan moet deze baas van een TS wel effe leren rijmen en dichten zonder zijn hemd van zijn gat af te lichten. Anders kan hij natuurlijk niet meeliften met die rappende natuurtalentjes die aldaar te vinden zijn.
Dat is zat. Havo is al goed genoeg, nerd die je bent.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
550
Denken dat je ook maar iets voorstelt als het enige wat je bereikt hebt in je leven een Cito-score van 541() is.
Neinquote:
Jammer dat je niet zo creatief bent.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:32 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dat is zat. Havo is al goed genoeg, nerd die je bent.
[..]
Nein
Ik ben zeker wel creatief, creatiever dan jij. Jaloers?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet zo creatief bent.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:31 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik kan wel rijmen, dichten en verhalen schrijven en wtf is 3kb? En ik ga havo doen
Ga je nog een UI uitkiezen, TS? Dat grijze vakje is zo saai, getuigd namelijk van weinig creativiteit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:32 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dat is zat. Havo is al goed genoeg, nerd die je bent.
[..]
Nein
Wat een sukkelsquote:
Ik ben zo creatief dat ik veel dingen gewoon zelf verzin, maar mensen kunnen daar niet tegen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je nog een UI uitkiezen, TS? Dat grijze vakje is zo saai, getuigd namelijk van weinig creativiteit.
Zoals? Je bent nogal vaag.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:35 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Ik ben zo creatief dat ik veel dingen gewoon zelf verzin, maar mensen kunnen daar niet tegen.
Pff die pivi's zijn niet creatief, op die manier rappen is al vaker gedaan. Een tussenweg is goed, geen nerd en geen dombo, oftewel, havo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar ze tonen wel creativiteit en het zijn geen nerds. Wat wil je nu TS?
Boeit mij niet jij hoeft niks te weten ben wel creatief punt.quote:
Je antwoorden getuigen van weinig creativiteit en je toont nog geen ballen ook. Oftewel, alles wat je aan het spuien bent is onnodige opvulling op dit forum.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:36 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Pff die pivi's zijn niet creatief, op die manier rappen is al vaker gedaan. Een tussenweg is goed, geen nerd en geen dombo, oftewel, havo.
[..]
Boeit mij niet jij hoeft niks te weten ben wel creatief punt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:36 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Pff die pivi's zijn niet creatief, op die manier rappen is al vaker gedaan. Een tussenweg is goed, geen nerd en geen dombo, oftewel, havo.
[..]
Boeit mij niet jij hoeft niks te weten ben wel creatief punt.
Ik heb wel degelijk creativiteit, jij kent mij niet, dus je kan niet oordelen. Je bent jaloers op mij dat ik zo creatief ben, maargoed, ik heb geen zin om hier op in te gaan dit grijze blok forum met sarcastische mensen is wel saai moest net wel lachen, maarja ik heb betere dingen te doen die chill en relaxt zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je antwoorden getuigen van weinig creativiteit en je toont nog geen ballen ook. Oftewel, alles wat je aan het spuien bent is onnodige opvulling op dit forum.
Denken dat niemand op het vwo iets beters te doen heeftquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:33 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Maar nu on topic, wie haat nog meer school? (Geen Vwo nerds in dit topic aub)
Eerst zeg je dat mensen niets van jou kunnen weten en daarna zeg je zonder onderbouwing dat iemand jaloers is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:39 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk creativiteit, jij kent mij niet, dus je kan niet oordelen. Je bent jaloers op mij dat ik zo creatief ben, maargoed, ik heb geen zin om hier op in te gaan dit grijze blok forum met sarcastische mensen is wel saai moest net wel lachen, maarja ik heb betere dingen te doen die chill en relaxt zijn.
Zozo jullie hebben 100 mensen nodig om met mij een discussie te winnen? Wat leuk. Ik heb trouwens erg veel talent, ik snap dat jullie jaloers zijn, maar er zijn meer talentvolle mensen, zoek die maar op.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat niemand op het vwo iets beters te doen heeft
Ga aan je huiswerk, brugklasnerdje.
Ja so what, jullie zijn gewoon jaloers, dat hoef ik niet te onderbouwen, jullie weet het zelf wel, anders gaan jullie het ontkennen. Maargoed praat maar lekker door ik weet wel waar ik goed voor ben.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat mensen niets van jou kunnen weten en daarna zeg je zonder onderbouwing dat iemand jaloers is.
Dankje voor het complimentquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:44 schreef H4ppy het volgende:
[ afbeelding ]
haha vriend jij bent de grootse klapmongool die ooit op dit forum heeft gepost.
Plas in haar kont.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Ik ben verliefd op een meisje, maar hoe kan ik haar het beste versieren? (Ik ben 13 en zij is 12)
Nou nou nou, er zijn ergere idioten op Fok hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:44 schreef H4ppy het volgende:
[ afbeelding ]
haha vriend jij bent de grootse klapmongool die ooit op dit forum heeft gepost.
Wie?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou nou nou, er zijn ergere idioten op Fok hoor
Jij hebt 100 mensen nodig voordat je inziet dat je je als een idioot gedraagd. Op het vwo zit misschien wel een hoger percentage van die nerds maar zelfs zij hebben een leven buiten school, geloof het of niet. Over vmbo nerdje zoals jij kan ik dat niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:44 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Zozo jullie hebben 100 mensen nodig om met mij een discussie te winnen? Wat leuk. Ik heb trouwens erg veel talent, ik snap dat jullie jaloers zijn, maar er zijn meer talentvolle mensen, zoek die maar op.
Ben erg trots op mezelf hoor.
Ik kan ze zo gauw niet bij naam noemen, maar kijk eens een tijdje rond in ONZ, KLB en VBLquote:
Bedankt voor de tipquote:
Groot gelijk, jij bent daar 1 van.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou nou nou, er zijn ergere idioten op Fok hoor
Ik kijk al een tijdje rond in VBLquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan ze zo gauw niet bij naam noemen, maar kijk eens een tijdje rond in ONZ, KLB en VBL
Lol? Ik gedraag me niet als een idioot, eerst misschien, maar nu vast niet meer. Ik wist het wel, al door mezelf, nu doe ik het vast wel goed of ik ga het goed doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt 100 mensen nodig voordat je inziet dat je je als een idioot gedraagd. Op het vwo zit misschien wel een hoger percentage van die nerds maar zelfs zij hebben een leven buiten school, geloof het of niet. Over vmbo nerdje zoals jij kan ik dat niet.
Als je echt zo creatief was dan had je nu vwo gedaan, in plaats van vmbo
Leuk voor jequote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:55 schreef hoink581 het volgende:
Blijf in ieder geval lekker posten, hebben wij wat om te bashen, want je denkt toch niet dat we je antwoorden zonder onderbouwing ook maar 1 seconde serieus nemen
Ikz eg toch dat ik niet zo gauw op namen kan komen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk al een tijdje rond in VBL. Dus die mag je wel noemen
Maar dat zijn allemaal trollsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ikz eg toch dat ik niet zo gauw op namen kan komen?Qua KLB heb je iig sanasoufi, die kan alleen maar jammeren over een puist, over het feit dat ze geen arabische tv kan ontvangen, dat lelijke-ouwe-vent-van-40 met een ander op de foto staat terwijl ze zooooo verliefd is... etc
![]()
Wats VBL?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk al een tijdje rond in VBL. Dus die mag je wel noemen
Mwa, maar ik bombardeer iemand al gauw tot idioot als ik spelfout na spelfout in zijn posts ziequote:
Nou dan ben je bij mij ook wel bezig. Met mijn d-tjes en t-tjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, maar ik bombardeer iemand al gauw tot idioot als ik spelfout na spelfout in zijn posts zie
Precies, dus je bent een domme nerd, je geeft het toe, nerd, met je ronde nerd bril.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, maar ik bombardeer iemand al gauw tot idioot als ik spelfout na spelfout in zijn posts zie
Dit is mijn topic en jij wil mijn topic afpakken? Dat kan niet eens, ik ben de TS, je kan geen topic overnemen.quote:
"ik wordt" is wel erg ja, maar ik erger me meer aan foutief apostrofgebruik. Een of ander figuur presteerde het om iets als "er liepen twee meisje's langs" te typenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dan ben je bij mij ook wel bezig. Met mijn d-tjes en t-tjes
Hoe kan het eigenlijk dat jij zo dom bent?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:09 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dat plaatje vind je vast heel leuk, dat is fijn voor je
Dat ik zo slim ben? Hoe dat komt? Ik weet niet, ik ben slim geboren and proud of it.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:09 schreef Neraice het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat jij zo slim bent?
Ok ik ben niet bezig daarmee, rijk zijn heeft geen nut, je moet genoeg geld hebben, maar hoe rijker je bent, hoe gieriger je bent. Dus weg met je geld, ik hoef geen loterij te winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:10 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
TS probeert al met volle moed een loterij te winnen.
Lezen is ook al niet je sterkste punt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:10 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dat ik zo slim ben? Hoe dat komt? Ik weet niet, ik ben slim geboren and proud of it.
[..]
Ok ik ben niet bezig daarmee, rijk zijn heeft geen nut, je moet genoeg geld hebben, maar hoe rijker je bent, hoe gieriger je bent. Dus weg met je geld, ik hoef geen loterij te winnen.
Ahahaha je weet zelf heus wel dat ik niet dom ben, dat heeft niks met lezen te maken, maar met de waarheid begrijpen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:11 schreef Neraice het volgende:
[..]
Lezen is ook al niet je sterkste punt.
Natuurlijk, je had vanaf het moment dat je uit je dikke, smeuïge mama kwam, al meteen de wijsheid in pachtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:10 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dat ik zo slim ben? Hoe dat komt? Ik weet niet, ik ben slim geboren and proud of it.
Nee beginnende wijsheid wel, maar dat was niet gegroeid tot wijsheid, nu gaat de wijsheid er nog uit komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Natuurlijk, je had vanaf het moment dat je uit je moeder kwam, al meteen de wijsheid in pacht.
Ik heb nog niks gezien waaruit ik kan concluderen dat jij ook maar enige vorm van intelligentie bezit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:12 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ahahaha je weet zelf heus wel dat ik niet dom ben, dat heeft niks met lezen te maken, maar met de waarheid begrijpen.
Geloof me, bij jou gaat er niets uit komenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:13 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Nee beginnende wijsheid wel, maar dat was niet gegroeid tot wijsheid, nu gaat de wijsheid er nog uit komen.
Hoef je ook niet te zien, maar ik heb ook niks gezien dat bewijst dat jij intelligentie bezit, aangezien jij slechts een domme, simpele ziel bent.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:13 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien waaruit ik kan concluderen dat jij ook maar enige vorm van intelligentie bezit.
Ik geloof jou niet, ik kan heel slim worden als ik het zelf wil.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Geloof me, bij jou gaat er niets uit komen.
Gebaseerd waarop?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:14 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te zien, maar ik heb ook niks gezien dat bewijst dat jij intelligentie bezit, aangezien jij slechts een domme, simpele ziel bent.
Kennis, ik merk het aan je reacties.quote:
Mensenkennis van een kneusje van 13?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:15 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Kennis, ik merk het aan je reacties.
Verbaasd dat ik op deze leeftijd mensenkennis heb dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:15 schreef Neraice het volgende:
[..]
Mensenkennis van een kneusje van 13?
Ik weet vrij zeker dat die bij jou nog ontbreekt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:15 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Verbaasd dat ik op deze leeftijd mensenkennis heb dan?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:14 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te zien, maar ik heb ook niks gezien dat bewijst dat jij intelligentie bezit, aangezien jij slechts een domme, simpele ziel bent.
quote:Pfff school is voor fucking nerds ik word later toch rijk met een dikke ferrari.
In jouw geval zeg het genoeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:15 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Verbaasd dat ik op deze leeftijd mensenkennis heb dan?
Leeftijd zegt niet altijd alles hé.
Boeit ons niet dat jij een scholier bent, laat staan je mening erover, we zijn op FOK!, je bent niet op school.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:48 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik haal altijd goede cijfers voor Nederlands, dat zijn alleen enkele spatie fouten, maar mijn leeftijdsgenoten maken serieus veel meer fouten.
Boeit mij niet dat je een bibliothecaris bent, we zijn op Fok, je bent niet aan het werk.
Types zoals jij zijn echt één groot dramaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:14 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof jou niet, ik kan heel slim worden als ik het zelf wil.
Oh dit moet jij nu zeggen? Jullie doen er alles aan om mij af te kraken en nu ben ik degene die iets fout doet? Werkelijk, jullie commentaar breekt mij niet, dus ga maar snel buiten spelen, 10-jarige kiddo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Types zoals jij zijn echt één groot drama.
Beetje met hun puisterige hoofd op een forum zitten trollen, topics maken met als vraag hoe mensen je stoer gaan vinden, en dan ondertussen toch willen constateren dat je 'intelligent', 'stoer', 'slim' etc. Bent.
Denk er eens over na.
Wat heb je er nou mee bereikt aan het einde van de middag?.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:19 schreef InfernoBlast54 het volgende:
en nu ben ik degene die iets fout doet?
Leuk om te zien dat je jezelf in één post kan tegenspreken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:19 schreef InfernoBlast54 het volgende:
dus ga maar snel buiten spelen, 10-jarige kiddo.
Denk je nou serieus dat ik 10 ben?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:19 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Oh dit moet jij nu zeggen? Jullie doen er alles aan om mij af te kraken en nu ben ik degene die iets fout doet? Werkelijk, jullie commentaar breekt mij niet, dus ga maar snel buiten spelen, 10-jarige kiddo.
Ik sprak mezelf niet tegen? Jullie moeten gewoon buiten gaan spelen ofzo want dit is leuker voor mij dan voor jullie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Leuk om te zien dat je jezelf in één post kan tegenspreken.
Was niet echt gemeend. Maar fijn dat je ervan geniettequote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:21 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik geniette er wel van, is dat serieus zuur te noemen?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:21 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik geniette er wel van, is dat serieus zuur te noemen?
Ik heb geen teddybeer en ik leer uiteindelijk meer dan jullie, de tijd is nog niet rijp, maar ik draai uiteindelijk alle rollen eens om.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik 10 ben?.
Jij hebt net al toegegeven dat je 13 bent, dus waarom doe je zo tof? Is je teddybeer op je grote teen gevallen?.
Mannetjes zoals jij moeten juist afgekraakt worden, zodat ze (95% kans dat het niet lukt) misschien nog iets leren.
Maar goed, jij bent Einstein en je hebt later een dikke Ferrari voor je voordeur staan met een heerlijk vrijstaande villa, en dat alles omdat je havo hebt gedaan, slimme jongen!
Ik genoot ervan, ik moest bijna lachen hoe dom jullie werkelijk zijn en jullie snappen geen flikker.quote:
Succes man, je hebt nog een hele lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:26 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan dingen alsnog oplossen.
Dan kan je iedereen jaloers maken met je 'super-coole' vmbo diplomaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:25 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Ik heb geen teddybeer en ik leer uiteindelijk meer dan jullie, de tijd is nog niet rijp, maar ik draai uiteindelijk alle rollen eens om.
Mijn godquote:
Havo bedoel je, ik hoef niemand jaloers te maken, ik ga gwn door met havo diploma en ik krijg nog wel een goed leven, met vmbo diploma kan je zelfs genoeg doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan je iedereen jaloers maken met je 'super-coole' vmbo diploma
genoot ja, wat leuk 1 foutje, echt hilarisch.quote:
Dat was niet je eerste fout, knul.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:30 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Havo bedoel je, ik hoef niemand jaloers te maken, ik ga gwn door met havo diploma en ik krijg nog wel een goed leven, met vmbo diploma kan je zelfs genoeg doen.
[..]
genoot ja, wat leuk 1 foutje, echt hilarisch.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:50 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
die spatie fouten boeien mij niks
Denk je dat het mij wat boeit of jij wat van je leven maakt? Niet dat je dat gaat doen, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:25 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik heb geen teddybeer en ik leer uiteindelijk meer dan jullie, de tijd is nog niet rijp, maar ik draai uiteindelijk alle rollen eens om.
En nee, ik ben geen einstein, heb geen dikke ferrari voor me deur staan later ook geen villa en ook niet omdat ik havo heb gedaan. Later krijg ik zeker wel een goed genoeg leven, maargoed we shall see.
Misschien verlies jij wel al je geld en ben je straks een zwerver, terwijl je nu denkt dat je iets waard bent en probeert mij af te kraken.
Daar weten je ouders alles van.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:30 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
[..]
So what, niet zeiken, kut nerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was niet je eerste fout, knul.
Als je geen reet uitvoert lijkt me dat een havo-diploma ver voor jou te zoeken is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:30 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Havo bedoel je, ik hoef niemand jaloers te maken, ik ga gwn door met havo diploma en ik krijg nog wel een goed leven, met vmbo diploma kan je zelfs genoeg doen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:30 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Misschien is mijn weg nu verpest, maar nu ga ik het nog oplossen. En ik ben veel meer waard dan jij ooit zou zijn, wat je nog moet zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Denk je dat het mij wat boeit of jij wat van je leven maakt? Niet dat je dat gaat doen, maar dat terzijde.
Hoe denk je dat ik al mijn geld zou verliezen en zwerver zou worden?
Je wordt alleen een zwerver als je te lui bent om voor een uitkering te vragen.
Oh, en ik denk dat ik iets waard ben? Ik ben meer waard dan jij ooit zal zijn, maar dat ga je later nog wel zien, als je niet al de eeuwige ziektewet in geslagen wordt door de gezellige jongens van je middelbare school.
Ik snap niet hoe jij nog door durft te gaan na 'geniette'___
Homo smileyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]![]()
1 foutje zegt 'ie.
Wat ben jij hypocriet [ afbeelding ]
Wow, Engels en Nederlands in één zin! WAT BEN JIJ HIP, ZEG!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:33 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
So what, niet zeiken, kut nerd.
nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
(Kutnerd is trouwens één woord.)
Je bent al lekker bezig, hoor!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:34 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Misschien is mijn weg nu verpest, maar nu ga ik het nog oplossen. En ik ben veel meer waard dan jij ooit zou zijn, wat je nog moet zien.
Ok? Zullen we wedden dat mijn klasgenoten meer spelfouten maken dan ik nu doe? Jij bent volwassen dom en je kan nog steeds geen Nederlands. Maargoed, jij bent dom, ik ben het beste in Nederlands uit mijn klas.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je bent al lekker bezig, hoor!
Lopen trollen op een forum, en durven zeggen dat je intelligent bent en meer waard bent dan iedereen hier, maar ondertussen spelfouten maken die een dyslectisch kindje uit groep 5 niet eens maakt.
Wat ben jij een genie.
Dat betekent dus dat mensen nog slechter kunnen zijn? O godquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ok? Zullen we wedden dat mijn klasgenoten meer spelfouten maken dan ik nu doe? Jij bent volwassen dom en je kan nog steeds geen Nederlands. Maargoed, jij bent dom, ik ben het beste in Nederlands uit mijn klas.
Ik ben inderdaad een genie.
Ik spel bijna alles goed, maar jij bent dom.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat mensen nog slechter kunnen zijn? O god
Je mist wat leestekens. Verder zegt het gezien je fouten hier helemaal niks dat jij de beste van de klas bent.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ok? Zullen we wedden dat mijn klasgenoten meer spelfouten maken dan ik nu doe? Jij bent volwassen dom en je kan nog steeds geen Nederlands. Maargoed, jij bent dom, ik ben het beste in Nederlands uit mijn klas.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:39 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik spel bijna alles goed, maar jij bent dom.
Hoe weet jij nou of ik wel of niet volwassen ben?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Jij bent dom en ik doe havo/vwo en jouw domheid blijft mij verbazen, want je kan geen Nederlands, dat is de harde waarheid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of ik wel of niet volwassen ben?
Ik kan geen Nederlands? Dit is echt het domste wat je tot nu toe hebt geconstateerd.
Je domheid blijft me verbazen.
Als jij het beste in Nederlands bent van je hele klas, dan zit je sowieso op vmbo kb.
Graag voorbeelden ter ondersteuning van je statement.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:41 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Jij bent dom en ik doe havo/vwo en jouw domheid blijft mij verbazen, want je kan geen Nederlands, dat is de harde waarheid.
Je moeder, ik ga niks onderbouwenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:42 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Graag voorbeelden ter ondersteuning van je statement.
En nu zodat TS het begrijpt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:42 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Graag voorbeelden ter ondersteuning van je statement.
't Is zo.quote:
Ja, dat blijft lastig te verwoorden als je nooit met mensen uit zulke regionen der maatschappij omgaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:43 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
En nu zodat TS het begrijpt?
Intelligent!1!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:43 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Je moeder, ik ga niks onderbouwen
Voorbeelden? Verbeter mijn fouten maar, ga je gang.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:41 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Jij bent dom en ik doe havo/vwo en jouw domheid blijft mij verbazen, want je kan geen Nederlands, dat is de harde waarheid.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:45 schreef CruellaDeVil het volgende:
JNG / Niet veel vrienden irl
JNG / Hoe word ik stoer
Zet vooral een grote bek op.
Het is iig vermakelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb geen zin om alle pagina's uitgebreid door te lezen maar gaat dit nog ergens over?
Nee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb geen zin om alle pagina's uitgebreid door te lezen maar gaat dit nog ergens over?
Aha, nou ja, het is zaterdag dus dan is het voldoende voor me.quote:
Je moet wel onderbouwen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:44 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ja so what, jullie zijn gewoon jaloers, dat hoef ik niet te onderbouwen, jullie weet het zelf wel, anders gaan jullie het ontkennen. Maargoed praat maar lekker door ik weet wel waar ik goed voor ben.
JNG / Niet veel vrienden irlquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
TS is 13 en doet alleen tof op het internet, maar zodra zijn pc uit is, is hij weer helemaal alleen en huilt hij zichzelf in slaap.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
TS is 13 en doet alleen tof op het internet, maar zodra zijn pc uit is, is hij weer helemaal alleen en huilt hij zichzelf in slaap.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:49 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
JNG / Hoe word ik stoer
De harde kern van waarheid..
Dat is nog het mooiste, het is écht zoquote:
Ik weet het:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog het mooiste, het is écht zo [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:45 schreef CruellaDeVil het volgende:
JNG / Hoe word ik stoer
Zet vooral een grote bek op.
Huilen.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:09 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
TS zat te lang achter zijn computer.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Hij moest maar buiten gaan spelen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:10 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Tevreden, ik voel een goede toekomst, ik kan eindelijk weer zijn wie ik wou zijn. En ik ga die kut pestkoppen en manipulators (ze zijn het eigenlijk allebei) ff terugpakken maandag heb ik zin in.
Dus..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:11 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Ik ga mijn leven niet laten verzieken door idioten, ik bepaal het lekker zelf. Goede plannen.
Het feit dat hij denkt dat ferrari's uit de lucht komen vallen vind ik toch wel het leukst.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:32 schreef Der_Profi het volgende:
Wahahahahahahaha![]()
TS noemt alles en iedereen die hier reageert 'dom' en 'slecht in Nederlands' en profileert zichzelf als een genie dat op school geen reet uitvoert.
TS, je bent een brugmug (ergo, je hoeft niets te kunnen), en aangezien havo voor de écht slimme mensen (voor jou beter bekend als 'vwo-nerdjes') wél makkelijk is, zou je beter eens naar hen gaan luisteren i.p.v. iedere keer op de man te gaan spelen en onderbouwingen uit de weg te gaan.
Ik heb er in ieder geval van 'genietten'
We horen het wel als je terug naar het vmbo bent geschopt over een jaartje.
De combinatie van dit soort denkbeelden erop nahouden en zich superieur voelen t.o.v. ons en zijn klasgenoten vind ik het leukst.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:37 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Het feit dat hij denkt dat ferrari's uit de lucht komen vallen vind ik toch wel het leukst.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:39 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
De combinatie van dit soort denkbeelden erop nahouden en zich superieur voelen t.o.v. ons en zijn klasgenoten vind ik het leukst.
De andere topics van TS al gelezen?
Helaas welquote:InfernoBlast54
ze of hij is een chieng man serieus ging ook mijn kwaliteit topic sluiten
Precies jij snapt het mijn topics bevatten zo veel kwaliteit dat ze een monument moeten zijn en dat iedereen die topics moet zien en er zwaar positief op moet reageren ze zijn echt fantastisch
Joh als ik zeg dat ik waardeloos ben dan geef ik jullie je zin, jullie willen me laten denken dat ik waardeloos ben met jullie noob reacties die nergens op slaan, jullie kraken alleen mensen af.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:39 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
De combinatie van dit soort denkbeelden erop nahouden en zich superieur voelen t.o.v. ons en zijn klasgenoten vind ik het leukst.
De andere topics van TS al gelezen?
Ik heb zat vrienden, alleen die vrienden zijn de ene dag mijn vrienden en daarna opeens niet meer. En daarna opeens wel weer steeds wisselend, dus dat is raar. Ik kan ze niet echt vrienden noemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:49 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
JNG / Hoe word ik stoer
De harde kern van waarheid..
Nou breekt m'n klomp (wel eens van die uitdrukking gehoord?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:56 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Joh als ik zeg dat ik waardeloos ben dan geef ik jullie je zin, jullie willen me laten denken dat ik waardeloos ben met jullie noob reacties die nergens op slaan, jullie kraken alleen mensen af.
Maar ik ben niet waardeloos, ben evenveel waard als iemand anders.
Ik ga de trolls niet voeden dus hierna negeer ik jullie.
Zo moet je denken, niet anderen uitschelden om je beter te proberen te voelen over jezelf! Het enig dat je daarmee bereikt is dat de bal teruggekaatst wordt en hard ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:00 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik heb zat vrienden, alleen die vrienden zijn de ene dag mijn vrienden en daarna opeens niet meer. En daarna opeens wel weer steeds wisselend, dus dat is raar. Ik kan ze niet echt vrienden noemen.
Echte vrienden heb ik niet zo veel van, maar ik ga alsnog vrienden maken en ik ga alsnog naar de havo, ik ga gewoon toch mijn best doen en het boeit mij niet wat jullie zeggen, doen en denken, die pestventjes uit mijn klas ga ik ook negeren die mogen op donderen.
En ik wou een stoere gast worden, maar schijnbaar lukt dat niet, dus het dan maar anders aanpakken.
Precies, Fok!kers zijn meedogenloosquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:53 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Zo moet je denken, niet anderen uitschelden om je beter te proberen te voelen over jezelf! Het enig dat je daarmee bereikt is dat de bal teruggekaatst wordt en hard ook.
Niet alleen FOK!kers.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, Fok!kers zijn meedogenloos
Uhu, maar het is zijn topic hier op Fokquote:
Euhm, dat doen hun ook bij mij, maargoed je hebt een punt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:53 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Zo moet je denken, niet anderen uitschelden om je beter te proberen te voelen over jezelf! Het enig dat je daarmee bereikt is dat de bal teruggekaatst wordt en hard ook.
Als je last hebt van etterbakken die je pesten moet je voldoende moed verzamelen om de grootste/stoerste/breedste klootzak vol op z'n bek te rammen. Je hoeft niet eens te winnen, gewoon elke keer terugslaan, dan houden ze vanzelf op.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:06 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Euhm, dat doen hun ook bij mij, maargoed je hebt een punt.
Ja ik sla terug maar niet hard genoeg omdat ik anders problemen kan krijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je last hebt van etterbakken die je pesten moet je voldoende moed verzamelen om de grootste/stoerste/breedste klootzak vol op z'n bek te rammen. Je hoeft niet eens te winnen, gewoon elke keer terugslaan, dan houden ze vanzelf op.
Dat doen zij ook bij mij.*quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:06 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Euhm, dat doen hun ook bij mij, maargoed je hebt een punt.
Nee maar ik deed alsof ik geweldig ben zodat mensen niet zeuren dat ik te weinig zelfvertrouwen heb, maargoed.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:10 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Dat doen zij ook bij mij.*
Serieus. Kap met jezelf geweldig vinden en doe gewoon normaal.
Dan vind je ook vrienden/ben je stoerder.
Probleem opgelost.
Persoonlijk heb ik véél liever mensen met weinig zelfvertrouwen dan arrogante mensen die alles en iedereen uitschelden. Goed dat je dit zegt, in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Nee maar ik deed alsof ik geweldig ben zodat mensen niet zeuren dat ik te weinig zelfvertrouwen heb, maargoed.
Ja maar ze gaan door en ik ben nou niet op school. Maar ik krijg nog weer een gesprek met mijn mentor en wat mensen van school met me ouders erbij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:14 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik véél liever mensen met weinig zelfvertrouwen dan arrogante mensen die alles en iedereen uitschelden. Goed dat je dit zegt, in ieder geval.
Heb je hier al met je mentor/ouders over gepraat? Ik denk dat je dat eens moet gaan doen. Zij kunnen je in ieder geval beter helpen dan FOK!'ers omdat zij dichter bij je staan (en waarschijnlijk ook iets serieuzer zijn)
?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
TS, alleen als je op Canisius zit heb je recht van spreken.
Heel goed. Keep us updated.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:15 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ja maar ze gaan door en ik ben nou niet op school. Maar ik krijg nog weer een gesprek met mijn mentor en wat mensen van school met me ouders erbij.
Ja idd ik d8 zelf ook dat vechten niet handig was, omdat ze dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:18 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Heel goed. Keep us updated.![]()
Pro-tip: probeer vooral normaal te blijven doen (dus niet gaan vechten, dat vinden ze juist leuk).
oja, nóg een pro-tip: Doe je best en ga naar het vwo! Dat zijn veel leukere klassen.
Oh, ik dacht dat havo je makkelijk af ging, vandaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:25 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ja idd ik d8 zelf ook dat vechten niet handig was, omdat ze dat leuk vinden.
Vwo klassen zijn niet persé veel leuker, maar naar het vwo gaan kan nou niet meer, havo is voldoende. Het gaat niet om het niveau wat ik doe, ik wil gewoon hier van af zijn. Als ik nauwelijks havo kan halen moet ik ook echt naar het vwo proberen te gaan volgens jou?
Pesten is overal, dus ook op het Vwo, daar misschien alleen wat minder, maar dat betwijfel ik, dus dat is geen oplossing.
Ja dit is goed advies, dan kan ik die hufters hun gezicht zien als ze geschorst zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:34 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat havo je makkelijk af ging, vandaar.
Maar je hebt gelijk als het gaat om pesten; dat komt overal voor. Maar toch is het zo dat hoe hoger het niveau is, hoe serieuzer de leerlingen (vaak) zijn. Het is ook zo dat dit in de bovenbouw minder wordt. In de brugklas zitten er altijd wel van die hufters die anderen pesten, maar die worden er na verloop van tijd (omdat ze vaak oliedom zijn) afgeschopt.
Dus probeer het nu zo goed mogelijk - vooral door het met school te overleggen, die hebben vaak pestprotocollen e.d. - te doorstaan.
Ik ben ineens internetadviseur geworden
nice.
Ik sla ze altijd al, ze gaan uiteraard door, tot ik hun het ziekenhuis in sla.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon slaan.
Als je daar te pussy voor bent laat je je pesten.
Doe dat dan gewoon.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:21 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ik sla ze altijd al, ze gaan uiteraard door, tot ik hun het ziekenhuis in sla.
Nee. En jij ook niet voor hun. Als zij beginnen is het hun eigen schuldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:25 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ga jij die rekening voor me betalen?
Ja maar ik krijg uiteindelijk de schuld en de problemen ervan, zo gaat het.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee. En jij ook niet voor hun. Als zij beginnen is het hun eigen schuld
Als men weet dat jij gepest wordt en dan alleen voor jezelf opkomt zal dat zo'n vaart niet lopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:28 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg uiteindelijk de schuld en de problemen ervan, zo gaat het.
Hmm true maar in het ziekenhuis slaan gaat wel ver.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als men weet dat jij gepest wordt en dan alleen voor jezelf opkomt zal dat zo'n vaart niet lopen.
Als ze het verdienen zij het zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Hmm true maar in het ziekenhuis slaan gaat wel ver.
Maar als ik dat doe krijg ik te veel problemen, dus ik sla wel niet te hard.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ze het verdienen zij het zo.
Ja, dat kun je nu wel tof vertellen, maar als ze voor je staan, dan ben je al te bang om te bewegenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:01 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Maar als ik dat doe krijg ik te veel problemen, dus ik sla wel niet te hard.
Ik heb al genoeg problemen pff word er ziek van.
Nee, hoor, ik sla hun zo vaak. Jij kent de situatie niet, jij loopt maar wat te lullen waar je niks van af weet. Dus ga niet stoer doen achter je beeldscherm, durf te wedden dat je irl niks bent.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, dat kun je nu wel tof vertellen, maar als ze voor je staan, dan ben je al te bang om te bewegen.
De ironiequote:Op zondag 10 maart 2013 12:54 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik sla hun zo vaak. Jij kent de situatie niet, jij loopt maar wat te lullen waar je niks van af weet. Dus ga niet stoer doen achter je beeldscherm, durf te wedden dat je irl niks bent.
Jij bent gewoon een vieze downie die niks waard is, dus daarom moet je mensen online gaan afkraken ook nog met meer mensen, jullie zijn gewoon zwak, ik ga van dit forum af, toch alleen maar brein loze idioten hier die van alles en nog wat roepen en denken dat ze normaal zijn.quote:
Opflikkeren, bos neger.quote:
Haha ja, ik word zeker in elkaar geramtquote:Op zondag 10 maart 2013 12:57 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een vieze downie die niks waard is, dus daarom moet je mensen online gaan afkraken ook nog met meer mensen, jullie zijn gewoon zwak, ik ga van dit forum af, toch alleen maar brein loze idioten hier die van alles en nog wat roepen en denken dat ze normaal zijn.
Het was immers gewoon serieus, aan jouw reacties kan ik zien dat jij geen hersens hebt en hier stoer gaat doen terwijl je irl zo in elkaar geramt wordt.
[..]
Opflikkeren, bos neger.
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha ja, ik word zeker in elkaar geramt
Vooralsnog ben jij degene die z'n zaakjes niet zelf op kan lossen
Van iemand gekregen? Ze geven je niet dat plaatje omdat ze willen dat jij hem gebruikt, maar ze gebruiken hem richting jou.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van iemand gekregen? Ze geven je niet dat plaatje omdat ze willen dat jij hem gebruikt, maar ze gebruiken hem richting jou.
No shit sherlock.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het kindje van nog maar 13 jaar wordt in het echt gepest, maar hangt hier de held uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |