Treiteren. En voor zijn manier heb ik meer mensen nodig die meewerken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
De pestkop op dezelfde manier terugpakken.
Gaat het om plagen of echt treiteren? Geef eens meer info.
Heb hem al vaak genoeg geslagen en hij mij ook, maar op deze school mag het niet meer, dan kan je geschorst worden.quote:
Dood schieten ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:12 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Weet iemand iets om een pestkop te grazen te nemen, dus hem trollen ofzo.
Dit!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet je ballen in zn milkshake dippen.
Verrekte Brabander, hang zijn fiets in een hek.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Wtf waarom krijg ik zulke domme antwoorden? Ff serieus, 't is toch leuk als zo'n tsjappie teruggepakt wordt? Waarom geven jullie dan geen advies? Maargoed, ik bedenk alles zelf wel en ik doe het ter plekke ook zonder plannen.
Ik kom niet uit Brabant, maar ik wou liever een ander antwoord, want daarmee krijg ik alleen problemen, ik bedoelde een ander soort pesterij, ik weet niet eens hoe zijn fiets eruit ziet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:40 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Verrekte Brabander, hang zijn fiets in een hek.
Kleuter.
quote:
Dan krijg ik problemen, ik bedoelde iets anders, bijv spullen van hem weggooien als die het niet ziet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
steek een passer in zn nek. Altijd lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je smoel dicht, dikzak, je snapt wel dat je niet al te ver moet gaan? Wel ver genoeg om hem ermee boos te maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:43 schreef leeell het volgende:
achterbaks ventje, vind je het gek dat je gepest wordt, met je kuttekop.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:44 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Hou je smoel dicht, dikzak, je snapt wel dat je niet al te ver moet gaan? Wel ver genoeg om hem ermee boos te maken.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:43 schreef -niemand- het volgende:
achterhaal zijn 06 nummer en plaats een advertentie op markplaats.
advertentietitel: gratis chihahua puppy.
en dan een tekst dat je allergisch bent of zoiets. en met stamboom ofzo.
gegarandeerd 30 telefoontjes per uur.Ok hoe kan ik het best zijn 06 nummer achterhalen? Ik kan hem ook iets sturen dat hij de loterij heeft gewonnen via een grappensite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dan krijg ik problemen, dan word ik geschorst. Maareh, hij pakt mijn spullen ook af als ik het niet zie. Beter haal ik gwn een grap uit en dan geef ik een meeloper de schuld.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga niet pussy achter iemands rug om dingen doen. Sla hem op zijn bek.
Leuke grap. Voor als je 11 zou zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ok hoe kan ik het best zijn 06 nummer achterhalen? Ik kan hem ook iets sturen dat hij de loterij heeft gewonnen via een grappensite.
Nee dat haalt niks uit maar het was een voorbeeld, ik gooi gewoon een steen naar zijn hoofd ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuke grap. Voor als je 11 zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |