quote:Op zondag 13 januari 2013 18:33 schreef vosss het volgende:
De coolste gast op zn muil peren en goed hard ook.
Hoezo gaat dat niet lukken?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:33 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Ja dat lukt me niet echt en ik word niet stoer gevonden, ze vinden me zelfs waardeloos.
Omdat ik niet stoer ben en mijn reputatie is echt kut.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:35 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat niet lukken?
Je moet trouwens niet stoer zijn, maar baas.
Dan kan je 'm toch nog wel op z'n bek slaan lijkt mij? Ik volg je niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:37 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Omdat ik niet stoer ben en mijn reputatie is echt kut.
Ja heb hem al een keer op zijn bek geslagen maar hielp niet super veel, moet ik het nog een keer doen?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:38 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Dan kan je 'm toch nog wel op z'n bek slaan lijkt mij? Ik volg je niet.
Iets met kind en badwaterquote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef FoXje het volgende:
'vroeger' (1991) werd ik nog popi door de klassen allochtoon te slaan. Toen was ik EN populair, EN kon ik op zoek naar een andere school.
Dus ik moet onverschillig doen?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
Niet zo dom gedragen als dat je nu doet, als je waardeloos wordt gevonden.
-SH
Je bedoelt dat je hem gebitchslapt hebt en hij jou vervolgens in elkaar heeft getrapt? Je moet ook als een baas binnen lopen en dan achter in de klas zitten, poten op tafel en als de leraar er iets van zegt "He, ik ben je bitch niet!". Oh, wacht dat is een beetje 2006???quote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ja heb hem al een keer op zijn bek geslagen maar hielp niet super veel, moet ik het nog een keer doen?
DMquote:Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dus ik moet onverschillig doen?
Nee hij probeerde mij te slaan en toen sloeg ik hem op zijn bek en toen bloedde zijn smoel.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hem gebitchslapt hebt en hij jou vervolgens in elkaar heeft getrapt? Je moet ook als een baas binnen lopen en dan achter in de klas zitten, poten op tafel en als de leraar er iets van zegt "He, ik ben je bitch niet!". Oh, wacht dat is een beetje 2006???
Leeft hij nog?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:43 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ze zitten wel in de klas te roddelen over dat ik dat in groep 5 zou hebben gedaan.
[..]
Nee hij probeerde mij te slaan en toen sloeg ik hem op zijn bek en toen bloedde zijn smoel.
Van jouw opengeslagen handen zekerquote:Op zondag 13 januari 2013 18:47 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ja die gozer had alleen wat bloed op ze smoel
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:33 schreef vosss het volgende:
De coolste gast op zn muil peren en goed hard ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |