Vraag haar gewoon een keer uit ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Je bent niet grappig en je zult het ook nooit worden.
Nog grappiger?quote:
Nee ik moet haar eerst versiert hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Vraag haar gewoon een keer uit ofzo
Omdat jij de TS bent.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:43 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een kuttopic?
Dat slaat nergens op, kinderachtig gedoe. Omdat het jouw reactie is, is het ook meteen waardeloos, alles wat jij zegt heeft geen betekenis, want je bent minderwaardig. Nu on-topic, zeikende klootzak.quote:
Ben je een moslim?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, kinderachtig gedoe. Omdat het jouw reactie is, is het ook meteen waardeloos, alles wat jij zegt heeft geen betekenis, want je bent minderwaardig.
Ik zou toch voor die slingers gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Ik ben verliefd op een meisje, maar hoe kan ik haar het beste versieren? (Ik ben 13 en zij is 12)
Stumper ben jijquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, kinderachtig gedoe. Omdat het jouw reactie is, is het ook meteen waardeloos, alles wat jij zegt heeft geen betekenis, want je bent minderwaardig. Nu on-topic, zeikende klootzak.
en als je helemaal kek wil doen neem je een lichtslingerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou toch voor die slingers gaan.
Bijna zelfdequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Nee, ben een Christen. Hoezo?
Je vertoont moslamitische trekjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Oeh ja, wel knipperlichtjes danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en als je helemaal kek wil doen neem je een lichtslinger
Is dat?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:47 schreef Sapstengel het volgende:
Inb4 er mensen aankomen met die PUA bullshit.
stel voor om samen een keer hosties te gaan etenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Jostiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stel voor om samen een keer hosties te gaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |