abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg zaterdag 9 maart 2013 @ 01:37:43 #101
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_123817426
http://harding.ae/simstat/#.UTqEQVetYWD

Daar dus. Er zitten dus ook twee nieuwe US servers aan te komen lijkt me.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_123817434
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 01:37 schreef Jump het volgende:
http://harding.ae/simstat/#.UTqEQVetYWD

Daar dus. Er zitten dus ook twee nieuwe US servers aan te komen lijkt me.
Eigenlijk een directe JSON url.

quote:
pi_123817513
Ik kan nog steeds niet op een server komen! :(
Koetje Boe!
Pindakaas blijft mij veel te lang in me mond plakken...
pi_123817548
Ik kan wel op Europe West 2, maarja daar heb ik mijn steden niet }:|
pi_123817570
launcher blijft bij mij hangen op authenticating with simcity servers
Koetje Boe!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 01:54:34 #106
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_123817715
Elke stad die ik maak komt beter uit de verf.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_123817741
ik heb maar gewoon simcity 4 gekocht. Ik zie dit spel wel weer voorbij komen over een paar jaar ;)
pi_123817824
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 01:54 schreef Curlbrah het volgende:
Elke stad die ik maak komt beter uit de verf.
Oefening baart kunst idd! ik heb ook een tof proef stadje gemaakt gister!
Koetje Boe!
pi_123818130

Abandoned house IRL?
Koetje Boe!
pi_123818165
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 02:18 schreef Cowamundo het volgende:
[ afbeelding ]

Abandoned house IRL?
het lijkt net IRL oh wacht
Every war is different, every war is the same.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 02:49:01 #111
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_123818472
kak verslavend dit :')
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zaterdag 9 maart 2013 @ 02:49:48 #112
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_123818485
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 02:00 schreef Cowamundo het volgende:

[..]

Oefening baart kunst idd! ik heb ook een tof proef stadje gemaakt gister!
Heb nu echter een foutje gemaakt met het openbaar vervoer. Er staat nu een file tot op de snelweg buiten de map.
pi_123818494
Zo even een aantal koppen afgehakt met Chivalry: Medieval Warfare. En hoe staat het met de servers en is regionale play nog steeds fucked op?
pi_123818810
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 02:50 schreef Doler12 het volgende:
Zo even een aantal koppen afgehakt met Chivalry: Medieval Warfare. En hoe staat het met de servers en is regionale play nog steeds fucked op?
Het is of rustig geworden of de servers hebben een stabiele update gehad. (zag net wel wat op youtube langskomen over een update die een (of meerdere) servers gehad hadden.
Every war is different, every war is the same.
pi_123819058
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:11 schreef DjinN het volgende:

[..]

Zo zwaar is het spel toch niet ? :{ Ik heb best verouderde hardware, maar alles staat bij mij op zn ultra. Alleen de shadows staan op hoog. Draait als een zonnetje
Ik speel op een laptop, waarvan de temperatuur sensoren waarschijnlijk fucked zijn. Gaan pas koelen bij 80-85 graden, doen dat 2-3 seconden, dan staat t op 60 graden, stopt ie, schiet ie direct terug naar 80-85, en ga zo door.

Hij gaat binnenkort ook weg voor reparatie, zodra ik van dat bubblewrap heb.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 04:16:38 #116
68036 iScripters
Personification of Evil
pi_123819077
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 04:12 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Ik speel op een laptop, waarvan de temperatuur sensoren waarschijnlijk fucked zijn. Gaan pas koelen bij 80-85 graden, doen dat 2-3 seconden, dan staat t op 60 graden, stopt ie, schiet ie direct terug naar 80-85, en ga zo door.

Hij gaat binnenkort ook weg voor reparatie, zodra ik van dat bubblewrap heb.
Of je maakt je fans eens schoon en zet dynamic fan speed uit...
No Comment!
pi_123819185
Weet iemand of het nodig is om een Grade School EN High School te hebben?
Of doet de high school precies het zelfde alleen dan grotere lokalen/ruimte besparend. :?
Koetje Boe!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 07:16:08 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_123819321
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 05:19 schreef Cowamundo het volgende:
Weet iemand of het nodig is om een Grade School EN High School te hebben?
Of doet de high school precies het zelfde alleen dan grotere lokalen/ruimte besparend. :?
De verschillen tussen de scholen. Een Gradeschool is een basisschool, dus ik denk dat je andere namen bedoelt?

Grade School
 (Basisschool)
Cost: 16,000

Operational Cost: 400 per hour

Desks: 150

Prerequisites:

Town Hall

Description: Educate your Sims and you’ll have more skilled workers. Increases medium wealth residential land value.

High School
 (Middelbare school)
Cost: 60,000

Operational Cost: 1,000 per hour

Desks: 800

Prerequisites:

City Hall

Department of Education in region

Educate 500 students in a day

Description: High Schools help kids stay off the streets, keep them out of trouble, and educate them. Educated Sims recycle more, pollute less, and cause fewer fires.

Community College
 (Hogeschool)
Cost: 42,000

Operational Cost: 500 per hour

Desks: 500

Prerequisites:

City Hall

Educate 800 students in a day

Description: Sure, it’s not accredited, but it’s a lot cheaper and smaller than a University. Adds to medium wealth residential land value. Increases tech level of nearby industrial buildings.

University
 (universiteit)
Cost: 88,000

Operational Cost: 1,600 per hour

Desks: 800

Prerequisites:

City Hall

Educate 1,200 students in a day

Description: The University provides the highest grade of education to your population. Research advanced technologies at the various schools of higher learning. Increases tech level of nearby industrial buildings.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 9 maart 2013 @ 08:09:20 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_123819476
Zonder extra koeling trekt mijn laptop het trouwens niet :D

En bepaalde gebouwen heb ik niet zichtbaar :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 9 maart 2013 @ 08:19:24 #120
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_123819522
Weet iemand hoe ik een stad kan verwijderen?
pi_123819532
Lol regional play, je weet wel waar de hele game omdraait is kennelijk uitgeschakeld. Samen met Cheetha speed betekent voor mij dat Simcity de komende dagen helaas nutteloos is om te spelen.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 08:23:07 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_123819551
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 08:19 schreef Idanue het volgende:
Weet iemand hoe ik een stad kan verwijderen?
Ja. niet :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 9 maart 2013 @ 08:26:39 #123
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_123819572
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 08:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja. niet :)
Oh, thx.
pi_123819620
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 08:20 schreef Doler12 het volgende:
Lol regional play, je weet wel waar de hele game omdraait is kennelijk uitgeschakeld.
Echt? Heb je een bron? Wat een gezeik :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 9 maart 2013 @ 08:41:48 #125
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_123819656
Ik wil ook wel met jullie meedoen, welke server moet ik hebben?
Origin naam: Idanue :s)
pi_123819801
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 00:03 schreef Thrilled het volgende:

[..]

oh we gaan nu niet spelen? :') dan hoef je niet op me te rekenen :P hou het bij regio 2 op eu west 1 dan.. sorry
Maakt niet uit :)
pi_123819810
Eu west 5 en 6 erbij en 4 staat er 2x in.....
pi_123819892
Waar kan je regio 1 joinen?
pi_123819912
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:06 schreef dennis3d het volgende:
Eu west 5 en 6 erbij en 4 staat er 2x in.....
wij hebben meer servers dan Amerika _O-
pi_123819922
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

wij hebben meer servers dan Amerika _O-
Haha inderdaad alleen denk dat de nieuwe EU west 4 een west 8 moet zijn :P
pi_123819933
Waar zit regio 7 nou dan _O-
pi_123819961
A SIMCITY UPDATE…AND SOMETHING FOR YOUR TROUBLE

Here’s a quick update on the problems we were experiencing with SimCity – and a little something extra for people who bought the game.

The server issues which began at launch have improved significantly as we added more capacity. But some people are still experiencing response and stability problems that we’re working fast to address.

So what went wrong? The short answer is: a lot more people logged on than we expected. More people played and played in ways we never saw in the beta.

OK, we agree, that was dumb, but we are committed to fixing it. In the last 48 hours we increased server capacity by 120 percent. It’s working – the number of people who have gotten in and built cities has improved dramatically. The number of disrupted experiences has dropped by roughly 80 percent.

So we’re close to fixed, but not quite there. I’m hoping to post another update this weekend to let everyone know that the launch issues are behind us.

Something Special for Your Trouble

The good news is that SimCity is a solid hit in all major markets. The consensus among critics and players is that this is fundamentally a great game. But this SimCity is made to be played online, and if you can’t get a stable connection, you’re NOT having a good experience. So we’re not going to rest until we’ve fixed the remaining server issues.

And to get us back in your good graces, we’re going to offer you a free PC download game from the EA portfolio. On March 18, SimCity players who have activated their game will receive an email telling them how to redeem their free game.

I know that’s a little contrived – kind of like buying a present for a friend after you did something crummy. But we feel bad about what happened. We’re hoping you won’t stay mad and that we’ll be friends again when SimCity is running at 100 percent.

SimCity is a GREAT game and the people who made it are incredibly proud. Hang in there – we’ll be providing more updates throughout the weekend.

LUCY BRADSHAW
GENERAL MANAGER, MAXIS LABEL

---------
http://www.ea.com/news/a-(...)ing-for-your-trouble
---------

Die gaat heel diep door het stof. Je merkt aan de woordkeus en punctuatie dat die er he-le-maal klaar mee is en een dikke mea culpa doet.. Netjes, siert hen

Čn een gratis game *)
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zaterdag 9 maart 2013 @ 09:25:44 #133
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_123819980
Netjes idd
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 9 maart 2013 @ 09:26:46 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_123819989
Grrr, die gebouwen blijven maar uitbreiden en ik heb niet echt veel plek meer voor water en elektriciteit, laat staan voor riolen!

Tijd dat er een van de drie spots om me heen opgepakt wordt :P

greatworks is al 50% onderzocht!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123820001
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:26 schreef Troel het volgende:
Grrr, die gebouwen blijven maar uitbreiden en ik heb niet echt veel plek meer voor water en elektriciteit, laat staan voor riolen!

Welke server zit je?
pi_123820007
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:23 schreef Adolecens het volgende:

Here’s a quick update on the problems we were experiencing with SimCity – and a little something extra for people who bought the game.

The server issues which began at launch have improved significantly as we added more capacity. But some people are still experiencing response and stability problems that we’re working fast to address.

So what went wrong? The short answer is: a lot more people logged on than we expected. More people played and played in ways we never saw in the beta.

OK, we agree, that was dumb, but we are committed to fixing it. In the last 48 hours we increased server capacity by 120 percent. It’s working – the number of people who have gotten in and built cities has improved dramatically. The number of disrupted experiences has dropped by roughly 80 percent.

So we’re close to fixed, but not quite there. I’m hoping to post another update this weekend to let everyone know that the launch issues are behind us.

The good news is that SimCity is a solid hit in all major markets. The consensus among critics and players is that this is fundamentally a great game. But this SimCity is made to be played online, and if you can’t get a stable connection, you’re NOT having a good experience. So we’re not going to rest until we’ve fixed the remaining server issues.

And to get us back in your good graces, we’re going to offer you a free PC download game from the EA portfolio. On March 18, SimCity players who have activated their game will receive an email telling them how to redeem their free game.

I know that’s a little contrived – kind of like buying a present for a friend after you did something crummy. But we feel bad about what happened. We’re hoping you won’t stay mad and that we’ll be friends again when SimCity is running at 100 percent.

SimCity is a GREAT game and the people who made it are incredibly proud. Hang in there – we’ll be providing more updates throughout the weekend.

LUCY BRADSHAW

---------
---------

Die gaat heel diep door het stof. Je merkt aan de woordkeus en punctuatie dat die er he-le-maal klaar mee is en een dikke mea culpa doet.. Netjes, siert hen

Čn een gratis game *)
Dat is netjes van EA dat doen ze dan weer wel :P
  zaterdag 9 maart 2013 @ 09:28:07 #137
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_123820008
Free game! Zal wel geen toptitel zijn, maar toch. Eindelijk iets.
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_123820013
quote:

Dat heb ik ook! Ik ben er echt aan toe om samen te gaan werken. Ik heb water nodig :')

En een shitload om te verkopen, mijn high-tech industrie begint zich te ontwikkelen
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_123820033
quote:

LUCY BRADSHAW

---------
---------

Čn een gratis game *)
Ben benieuwd wanneer ze de leaderboards en cheetah speed weer aan zetten.
pi_123820065
Daarnaast; fuck die gratis game, sloop gewoon dat gezwel dat online DRM heet eruit.
pi_123820066
quote:

LUCY BRADSHAW

---------
---------

Čn een gratis game *)
die gaat idd echt diep door het stof
pi_123820073
nu nog het de server lijst op een logische volgorde :')
pi_123820075
Installing :7
pi_123820081
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 00:44 schreef mschol het volgende:

[..]

zorgen voor hogere dichtheid, of je hebt veel te ruim gebouwd...
Ja maar hoe, ik heb arbeiders tekort, ik heb alles best dicht op elkaar gebouwt, en ik kan geen nieuwe woonwijken meer plaatsen voor een upgrade van gemeentehuis.
pi_123820084
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 00:48 schreef jogy het volgende:

[..]

wegen upgraden en je gemeentehuis ook. zal wel helpen denk ik.
Ik heb alle wegen al geupgrade :'(
pi_123820092
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:35 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik heb alle wegen al geupgrade :'(
ov in orde? parken geplaats? brandweer,ambulance, politie en vuilnis in orde?
pi_123820105
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

ov in orde? parken geplaats? brandweer,ambulance, politie en vuilnis in orde?
Eens kijken, trams, erg veel bussen, genoeg buspalen, school is genoeg plek en genoeg bussen, politie is er teveel, ambulance is er zelfs een ziekenhuis dicht, brandweer voldoende, 3 stations. Oh, een vuilnis, 10 wagens lijkt me genoeg?
pi_123820109
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

pics! :o
Hoe maak je eigenlijk screen's met Origin :?
pi_123820118
quote:

Hoe los jij je sewage op? Die van begon op een gegeven moment te miepem dat-ie te vol zat :') Meer sewage drainage pipes nodig :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_123820139
quote:

welke server komt regio 2 :@
pi_123820152
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Regio 2 is toch allang open :?
pi_123820159
Ik hoop dat ik bij gratis game Battlefield 3 Premium kan kiezen :o Zal wel niet |:(
pi_123820198
Hoe maak je alloy? :@
  zaterdag 9 maart 2013 @ 09:44:59 #154
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_123820212
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:40 schreef davedavy het volgende:

[..]

Regio 2 is toch allang open :?
Inderdaad
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 09:45:06 #155
396634 BarbaClan
hup hup hup! barba truck!
pi_123820215
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:43 schreef Longcat. het volgende:
Hoe maak je alloy? :@
smelter kool+erts
Yup ik ben een clone van gtalikker. Capre Diem.
Steam: PartyMeizter
Origin: LucDaBauz
Minecraft: LucDaBauz
  zaterdag 9 maart 2013 @ 09:45:36 #156
396634 BarbaClan
hup hup hup! barba truck!
pi_123820229
btw roel heeft kolen nadig zeg tegen hem dat ik dat kanleveren
Yup ik ben een clone van gtalikker. Capre Diem.
Steam: PartyMeizter
Origin: LucDaBauz
Minecraft: LucDaBauz
  zaterdag 9 maart 2013 @ 09:47:05 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_123820252
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

west 1
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123820256
Mijn nuclear power plant is unsafe en ik heb 4/5 edu level en 2/3 manufacturing education level.
Iemand tips hoe je meer studenten krijgt in je uni ?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 09:47:23 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_123820258
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hoe los jij je sewage op? Die van begon op een gegeven moment te miepem dat-ie te vol zat :') Meer sewage drainage pipes nodig :P
meer inderdaad. Heb er nu 20 ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123820263
en hoe ik studenten van andere steden kan aantrekken ?
er zit 3 man in mn regio alleen er komen 0 studenten van hen naar mn uni
pi_123820299
Zou ik er bij regio5 nog bij kunnen?

gr
Kevin
pi_123820318
regio5 is een map van 11 man, en die zijn al vergeven
  zaterdag 9 maart 2013 @ 09:52:59 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_123820339
180k inwoners :')

En nu is mijn water onder mijn pomp op. Ik wil buren! Ik wil water! Ik wil stroom!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123820393
ik ging dus van 60k terug naar 28k omdat er OVERAL germs waren!
en ik weet nog steedsn iet hoe ik ze weg haal :( HELP!
pi_123820415
kan iemand mij uit uitnodigen op west 1 origin login Arjan99
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_123820436
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:47 schreef Troel het volgende:

[..]

west 1
wat is de naam :@
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:00:52 #167
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_123820462
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:52 schreef Troel het volgende:

En nu is mijn water onder mijn pomp op. Ik wil buren! Ik wil water! Ik wil stroom!
Ik wil ook buren. Ik ben helemaal alleen. ;(
Fuck the EBU.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:01:07 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_123820465
Waar kan ik trouwens het diamantjes park vinden?
Fuck the EBU.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:03:25 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_123820500
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

wat is de naam :@
[F.NL]TroeltopiaTake2
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123820505
quote:

Zit je op West 1
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:05:54 #171
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123820530
quote:

morgen weer. :P. En dan maar hopen dat de regio wel weer update :). Ik zit nu education te pimpen terwijl het eigenlijk niet nodig zou moeten zijn :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_123820537
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:03 schreef Troel het volgende:

[..]

[F.NL]TroeltopiaTake2
kun je mij een invite sturen? ik heb hem gevonden maar krijg de melding dat ik er niet in mag zonder uitnodiging :P
pi_123820549
quote:

[..]

[F.NL]TroeltopiaTake2
Kun je mij misschien een invite sturen? :7
Origin ID = STINGNL
pi_123820553
oke jammer.
Is er bij iemand anders nog plek? voeg me dan toe
origin: kevinvl96
euwest1
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:07:02 #175
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123820557
quote:

[..]

[F.NL]TroeltopiaTake2
godver. ik zit nog op de eerste te kutten :').
Vrijheid
pi_123820571
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:07 schreef jogy het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_123820572
quote:

[..]

[F.NL]TroeltopiaTake2
Kan je mij ook een invite sturen?

IGN:Longdogcat
pi_123820585
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:07 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Kan je mij ook een invite sturen?

IGN:Longdogcat
je zit niet in regio 2 :6
pi_123820590
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:06 schreef STING het volgende:

[..]

Kun je mij misschien een invite sturen? :7
Origin ID = STINGNL
je zit niet in regio 2 :6
pi_123820617
Kan iemand mij inviten voor regio 7?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:16:42 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_123820723
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:07 schreef jogy het volgende:

[..]

:(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123820732
iemand in West 1 die wil dat ik mee doe kan mij uitnodigen Origin Arjan99
pi_123820774
Is er hier uberhaupt nog een regio nog niet vol? :7
pi_123820782
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:47 schreef Troel het volgende:

[..]

meer inderdaad. Heb er nu 20 ofzo.
Dat wordt een mega verontreiniging :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:21:31 #185
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123820804
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:16 schreef Troel het volgende:

[..]

:(
Ja hallo. Er zijn drie versies! 2 op west 1 en eentje op 2. En ik had geen invite van take2 gekregen ;(
Vrijheid
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:22:22 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123820821
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:19 schreef STING het volgende:
Is er hier uberhaupt nog een regio nog niet vol? :7
regio 8. vorige topic heeft een lijstje.
Vrijheid
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:22:55 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_123820830
quote:
8s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja hallo. Er zijn drie versies! 2 op west 1 en eentje op 2. En ik had geen invite van take2 gekregen ;(
Pas vijf ofzo :P

Echt waar :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123820846
quote:

Čn een gratis game *)
Noem je dit al diep door het stof? Dit is typisch EA en anders dan dit gaat het de afgelopen jaren eigenlijk niet. Ik noem dit totaal niet diep door het stof, maar gewoon weer makkelijk afdoen met een lul excuus van "wij wisten niet beter" en hier heb je een gratis game. Alles wordt opzettelijk laag ingeschaald omdat het zo goedkoop mogelijk moet. Ik vind het ook uitermate grappig dat het iemand van het Maxis label is die met dit verhaal naar buiten komt en niet iemand van EA. Dit is gewoon hetzelfde gezeik wat je met elk spel hebt wat gebruik maakt van servers van EA.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:26:30 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123820890
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Pas vijf ofzo :P

Echt waar :D
:'). Oeps. Ach dan kan ik het spel de schuld geven.
Vrijheid
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:27:35 #190
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123820903
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:24 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Noem je dit al diep door het stof? Dit is typisch EA en anders dan dit gaat het de afgelopen jaren eigenlijk niet. Ik noem dit totaal niet diep door het stof, maar gewoon weer makkelijk afdoen met een lul excuus van "wij wisten niet beter" en hier heb je een gratis game. Alles wordt opzettelijk laag ingeschaald omdat het zo goedkoop mogelijk moet. Ik vind het ook uitermate grappig dat het iemand van het Maxis label is die met dit verhaal naar buiten komt en niet iemand van EA. Dit is gewoon hetzelfde gezeik wat je met elk spel hebt wat gebruik maakt van servers van EA.
Ze zeggen zelf dat ze dom waren dus dat vind ik wel door het stof gaan.
Vrijheid
pi_123820907
laden van stad lukt niet
pi_123820963
zeg de persoon in regio 2 die zoveel vervuiling maakt, doe er eens wat aan :(
pi_123820971
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:22 schreef jogy het volgende:

[..]

regio 8. vorige topic heeft een lijstje.
heb je een link voor dat lijstje?, kan hem niet vinden.
pi_123820977
krijg wel telkens de melding, de simcity servers zijn offline :')
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:34:29 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_123821001
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zeg de persoon in regio 2 die zoveel vervuiling maakt, doe er eens wat aan :(
Ben ik vast als je bij mij in de buurt zit en dat komt omdat ik geen buren heb :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:35:05 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_123821012
Kan je ook de komst van nieuwe inwoners stop zetten :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:36:21 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123821030
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:32 schreef kevinvl96 het volgende:

[..]

heb je een link voor dat lijstje?, kan hem niet vinden.
GAM / SimCity 5 #61 - Servers nog steeds kaputt.
Vrijheid
pi_123821068
Zo, goedemorgen allemaal! wat een vrolijk nieuws :D een waslijst aan nieuwe servers en een gratis game (ooit..). Net even gekeken, maar veel leuke games (in mijn straatje) hebben ze niet. ik zou best de nieuwe command and conquer willen, maar die vlieger gaat vast niet op :')

Ondertussen nog steeds wachttijden op EU West 1 btw.. ;(
pi_123821083
gratis game?
what did i miss ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')