smelter kool+ertsquote:
meer inderdaad. Heb er nu 20 ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe los jij je sewage op? Die van begon op een gegeven moment te miepem dat-ie te vol zatMeer sewage drainage pipes nodig
Ik wil ook buren. Ik ben helemaal alleen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:52 schreef Troel het volgende:
180k inwoners
En nu is mijn water onder mijn pomp op. Ik wil buren! Ik wil water! Ik wil stroom!
Zit je op West 1quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:52 schreef Troel het volgende:
180k inwoners
En nu is mijn water onder mijn pomp op. Ik wil buren! Ik wil water! Ik wil stroom!
morgen weer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:52 schreef Troel het volgende:
180k inwoners
kun je mij een invite sturen? ik heb hem gevonden maar krijg de melding dat ik er niet in mag zonder uitnodigingquote:
godver. ik zit nog op de eerste te kuttenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:07 schreef jogy het volgende:
[..]
godver. ik zit nog op de eerste te kutten.
je zit niet in regio 2quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:07 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Kan je mij ook een invite sturen?
IGN:Longdogcat
je zit niet in regio 2quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je mij misschien een invite sturen?
Origin ID = STINGNL
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:07 schreef jogy het volgende:
[..]
godver. ik zit nog op de eerste te kutten.
Dat wordt een mega verontreinigingquote:
Ja hallo. Er zijn drie versies! 2 op west 1 en eentje op 2. En ik had geen invite van take2 gekregenquote:
regio 8. vorige topic heeft een lijstje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:19 schreef STING het volgende:
Is er hier uberhaupt nog een regio nog niet vol?
Pas vijf ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hallo. Er zijn drie versies! 2 op west 1 en eentje op 2. En ik had geen invite van take2 gekregen
Noem je dit al diep door het stof? Dit is typisch EA en anders dan dit gaat het de afgelopen jaren eigenlijk niet. Ik noem dit totaal niet diep door het stof, maar gewoon weer makkelijk afdoen met een lul excuus van "wij wisten niet beter" en hier heb je een gratis game. Alles wordt opzettelijk laag ingeschaald omdat het zo goedkoop mogelijk moet. Ik vind het ook uitermate grappig dat het iemand van het Maxis label is die met dit verhaal naar buiten komt en niet iemand van EA. Dit is gewoon hetzelfde gezeik wat je met elk spel hebt wat gebruik maakt van servers van EA.quote:Die gaat heel diep door het stof. Je merkt aan de woordkeus en punctuatie dat die er he-le-maal klaar mee is en een dikke mea culpa doet.. Netjes, siert hen
Èn een gratis game
quote:
Ze zeggen zelf dat ze dom waren dus dat vind ik wel door het stof gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:24 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Noem je dit al diep door het stof? Dit is typisch EA en anders dan dit gaat het de afgelopen jaren eigenlijk niet. Ik noem dit totaal niet diep door het stof, maar gewoon weer makkelijk afdoen met een lul excuus van "wij wisten niet beter" en hier heb je een gratis game. Alles wordt opzettelijk laag ingeschaald omdat het zo goedkoop mogelijk moet. Ik vind het ook uitermate grappig dat het iemand van het Maxis label is die met dit verhaal naar buiten komt en niet iemand van EA. Dit is gewoon hetzelfde gezeik wat je met elk spel hebt wat gebruik maakt van servers van EA.
heb je een link voor dat lijstje?, kan hem niet vinden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:22 schreef jogy het volgende:
[..]
regio 8. vorige topic heeft een lijstje.
Ben ik vast als je bij mij in de buurt zit en dat komt omdat ik geen buren hebquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zeg de persoon in regio 2 die zoveel vervuiling maakt, doe er eens wat aan
GAM / SimCity 5 #61 - Servers nog steeds kaputt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:32 schreef kevinvl96 het volgende:
[..]
heb je een link voor dat lijstje?, kan hem niet vinden.
Dankje!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:36 schreef jogy het volgende:
[..]
GAM / SimCity 5 #61 - Servers nog steeds kaputt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |