Tot ik jou een razende bejaarde noem.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef Karina het volgende:
Maar aan de andere kant doe ik het soms ook wel om een beetje te provoceren: kijken of ze happen en roepen: ja je bent inderdaad zielig. Net als het een beetje kokketeren met hoe oud ik ben.
dat vinden wij ook best zielugquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef Karina het volgende:
Maar aan de andere kant doe ik het soms ook wel om een beetje te provoceren: kijken of ze happen en roepen: ja je bent inderdaad zielig. Net als het een beetje kokketeren met hoe oud ik ben.
Bijvoorbeeld jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot ik jou een razende bejaarde noem.
Niks zieligs aan, zie maar zo oud te worden.quote:
dat wil ik helemaal niet manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld jaDaar kan ik dan wel om lachen.
[..]
Niks zieligs aan, zie maar zo oud te worden.
da's een mooie leeftijd om dood te gaan tochquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent gek. Wil je op je 40e al dood dan?
Dan begint het pas! Je zit dan op de helft als het goed is en je een beetje mazzel hebt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's een mooie leeftijd om dood te gaan toch
en dan word je 50 en dan gaat het hard omlaag en moet je nog 30 jaar werken voor je met pensioen mag - als je geluk hebt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan begint het pas! Je zit dan op de helft als het goed is en je een beetje mazzel hebt.
Ik ben 50 en nog reuze fit. En ik denk niet dat ik nog 30 jaar moet werken hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en dan word je 50 en dan gaat het hard omlaag en moet je nog 30 jaar werken voor je met pensioen mag - als je geluk hebt.
Dat zeg je als je 20 bent.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's een mooie leeftijd om dood te gaan toch
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
Helaas zitten die rijke kerels echt niet op mij te wachten
Rijke kerels zoeken knappe jonge dames.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom niet?
Wat is deze allemaal, ik word er zelf bijna verdrietig van.
Tweede deel heeft meer waarheidsgehalte dan het eerste.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Trouwens, ik ben helemaal niet op zoek naar een vent. En al zeker niet alleen voor het geld.
Eerste ook, als je zoekt dan "lukt" het niet. Je bent dan te wanhopig en dat werkt niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tweede deel heeft meer waarheidsgehalte dan het eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |