Ik vond blowen niet zo geweldig. Doe mij maar drank, is lekkerder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja want je gaat vooral kotsen door het blowen, het is niet de alcohol.
Op wie zitten ze te soppen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:47 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het ook maar een kuttekop, maar in die DWDD topicje zitten al die dozen erop te soppen.
Zo moet je jezelf nooit verdedigen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach misschien ben ik wel gewoon triest. Heb jij verder toch geen last van?
Zo ben ik niet en eerlijk gezegd heb ik er ook meestal geen zin in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo moet je jezelf nooit verdedigen.
Gewoon aanvallen.
Ja daar spreek ik jou nog wel over.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo ben ik niet en eerlijk gezegd heb ik er ook meestal geen zin in.
Prima, ga ik meteen in de verdedigingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja daar spreek ik jou nog wel over.
Zoiets inderdaad. Geen energie in steken verder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef Tem het volgende:
Gewoon gelijk geven, is de lol er snel vanaf.
Maar niet jezelf gaan downgraden om dat te doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Geen energie in steken verder.
Heb je wel gelijk in, ik kies de easy way out. Eigenlijk zou ik gewoon helemaal niet moeten reageren natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar niet jezelf gaan downgraden om dat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |