Haha, yep. De bowling meets waren nog lang onrustig daarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh ging daar dat relletje over die SC over?
Dat is het enige dat ik een beetje half mee kreeg.
Moeten we eerst bowling-meets organiseren.quote:
Klopt. Met spullen weggeven of met ruilen is er altijd wel iemand ontevreden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
In dat forum kan dat makkelijker vanwege de vorm.
Wacht maar bij DWDDquote:
Die gooien de ballen naar elkaars hoofd?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Moeten we eerst bowling-meets organiseren.
Team De_Guidance vs team Die_Hofstadgruppe.
Kan ook leuk worden
Ik ben team D_H want volgens mij is D_G een Turk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Moeten we eerst bowling-meets organiseren.
Team De_Guidance vs team Die_Hofstadgruppe.
Kan ook leuk worden
Dat word D_G. Betyar, Xa1pt, Moussie, Krekker en Clapclapyourhands in het ene team.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben team D_H want volgens mij is D_G een Turk.
Welke bedoel je?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Of topic vraagje: Wanneer gaan die 2 sticky topics weg? Ze beginnen te irriteren. Iets met Pasen mag ervoor in de plaats.
Dit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Geen idee. Misschien even vragen in de FB?
Dan vraag je het alleen voor de verkiezingen om te beginnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Straks heersen er onverwerkte emoties omtrent Loedertje en ben ik degene die daar de toorn van gaat voelen
dare to live the wild lifequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Straks heersen er onverwerkte emoties omtrent Loedertje en ben ik degene die daar de toorn van gaat voelen
Als ik ge-outcast word is het jouw en Karina's schuld.quote:
zeker de mijnesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ik ge-outcast word is het jouw en Karina's schuld.
Tijd voor whiskey en een boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |