SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
en een seasonpassquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Inderdaad, zo stomen als het uiteindelijk wel goed is koop ik 'm wel en download ik wel ergens de pre-order DLC. Smerige uitmelkers.
mwa als t goede DLC is maakt het me niet echt uit nee, ala Fallout DLC. Maar aan een seasonpass doe ik ook niet nee, wie weet waar de DLC over gaatquote:
wnr sie'k jou in glitter trui :$:$quote:
ik moet me nog laten testenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://sphotos-g.ak.fbcdn(...)544_1990030894_n.jpg
schone naaldenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doen dan waar wachten we nog oppp?!
ga jij me prikken dan?quote:
kawaii :3quote:
http://24.media.tumblr.co(...)CAr1rl4p8ro2_400.gifquote:
herkenbaar alleen heb ik in dit geval geen miljoenen dingen te doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://24.media.tumblr.co(...)CAr1rl4p8ro2_400.gif
ik ben verveeld
tewrijl ik miljoen dingen te doen heb
fml
somsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent toch niet een grijs muisje!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
http://imgur.com/gallery/Rnhja
Cola is vies manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okan. Dan gooi ik ze in je cola.: D DD:
[..]
waarom haten
awwwquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier een plaatje van een knuffelende kat voor je colahaat
Wat schattiggggquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier een plaatje van een knuffelende kat voor je colahaat
HAHAHAHAquote:
Wel manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Klip zit hier naast me: nog een keer! nog een keer! :'D
Terwijl het niet eens zo grappig is.
Ik moest stiekem ook hardop lachen hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel manDat gifje
Aanstellers met jullie cola is vies
Geen ideequote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Klip zit hier naast me: nog een keer! nog een keer! :'D
Terwijl het niet eens zo grappig is.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:49 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks. Ik dacht ik heb een hippe onbekende nieuwe volger op Tumblr, ben jij het gewoon. Ook leuk hoor, maar voelt toch minder alsof ik een BN'er ben.
Noh, dan doe ik jou ook weer weg hoor!quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Noh, dan doe ik jou ook weer weg hoor!
Ja, maar die was kut.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nee grapje
had jij niet een andere tumblr dan?
Ik volg jequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
http://inmyheartfulloflove.tumblr.com
DAT IS ZO SCHATTIGquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik vergeet altijd die plaatjes te plaatsen op mn eigen tumblrinstead like/heart ik ze alleen maar
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://heatherlyperson.tumblr.com/post/44872924876quote:
Done.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ben http://daysofpleasure.tumblr.com met dank aan bloempjeee
[..]
http://heatherlyperson.tumblr.com/post/44872924876
hier kun je hem op je eigen neerzetten
Wat is jouwe dan?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:03 schreef Snowbells het volgende:
Teveel tijgers / lana del rey op mijn tumblr
Ja, jij heet WesleyMees, toch?quote:
linkquote:
Dit is een andere.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:54 schreef Dimens het volgende:
Zeroku hoe kom je eigenlijk aan dat gifje? Ik heb hem ooit eens op Imgur en FOK! Geplaatst maar volgens mij gaat hij het hele internet over.
Als je whay niet kon veranderen is het niet dezelfde.quote:
Gevonden.quote:
Ja kan wel mja hij staat nu op internet. Dit kan niet meer veranderd worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je whay niet kon veranderen is het niet dezelfde.
pfrtquote:
Geen computer bij de hand. In mijn vorige custom CSS stond hij als tag.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jmr dat niet originele post gebruikt is
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen computer bij de hand. In mijn vorige custom CSS stond hij als tag.
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:10 schreef Snowbells het volgende:
Had ik eens op mijn vorige mobiel, had mijn ringtone als 'you blocked me on facebook, and now you're going to die!'. En hij bleef telkens hangen op going to die, dus telkens GOING TO DIE GOING TO DIE![]()
Doodsangsten uitgestaan.
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:10 schreef Snowbells het volgende:
Had ik eens op mijn vorige mobiel, had mijn ringtone als 'you blocked me on facebook, and now you're going to die!'. En hij bleef telkens hangen op going to die, dus telkens GOING TO DIE GOING TO DIE![]()
Doodsangsten uitgestaan.
neequote:Op zondag 10 maart 2013 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]heb je je pillen niet geslikt?
Ja jemig, dit lees ik nu pas. Nou heb ik het zelf al gedaan. Stofzuigen vind ik trouwens niet eens erg, maar ik moest ook dweilenquote:
Gemotiveerd man, goedzo!quote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben echt een nerd zeg.Even dat hele groepsverslag doorgekeken en aangepast en dingen toegevoegd waar nodig is.
Wat bezielt mij; zo laat op de zondagavond. Wat bezielt mij
Alles went.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]dit fenomeen is nieuw voor mij
Blondje.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik keek niet in welke metro ik stapte
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:46 schreef Bloempje. het volgende:
OHMIJNHEMELKLIPWILDOCTORWHOMETMEKIJKEN!
Die jongen is perfect. Ik ga nu met 'm trouwen. Dat weet ie alleen nog niet.
quote:
Ik ben niet eens buiten geweest vandaag.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
uggs zijn best fijn met dit weer
Ik was ook zoquote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet eens buiten geweest vandaag.Mag van mezelf uit principe geen Uggs kopen. Zijn er nog geschikte alternatieven?
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was ook zomaar ik had vandaag voor de tweede keer mn zusjes uggs aan
Ik ga ze ook kopen menn
fuck dat ze superlelijk en lomp zijn, ze zijn wel lekker warm.
Hehe, niet eens buiten geweest en koude tenenGa springen! Kom in beweging.
Of laat konijn op je tenen zitten/kauwen.
kom op appel doe maar wiebelen wiebelen. doe maar wiebelen alsof je aan een boom hangt.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wiebelen in mijn dekentje gaat nog prima.
Tss.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
kom op appel doe maar wiebelen wiebelen. doe maar wiebelen alsof je aan een boom hangt.
Goedkoop!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zou ik nep uggs uggs noemen?
Oh ja, weenie. Dat wordt hier veelvuldig gedaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zou ik nep uggs uggs noemen?
Dat is wel terecht, elke kat is een tijger/leeuw/panter/whatever als hij buiten is.quote:
Erg irritant is dat.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef Omdatappel het volgende:
En toch wordt dat gedaan.Nouja, dat laatste misschien niet, maar een klasgenoot haalde wel eens haar 'iPod' tevoorschijn wat op de één of andere manier geen iPod was.
!
Dexter is meer een eekhoorn met evenwichtsproblemen en Smokey een chagrijnig oud omaatje.quote:
Precies, lekker laten merken hoe sneu het is, dat zal ze leren!! xDquote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Erg irritant is dat.Ik zeg dan altijd: Oh pak je je mp3 erbij?!
![]()
![]()
Extra benadrukken.
![]()
Ik bedoel Terdex en Keysmo.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef Furdinand het volgende:
Niet hun echte namen gebruiken gek! privacy enzulks
Plaagkop!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Erg irritant is dat.Ik zeg dan altijd: Oh pak je je mp3 erbij?!
![]()
![]()
Extra benadrukken.
![]()
Nee grapje zo stoer ben ik niet.quote:
Te laat, heb alles genoteerd.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef Furdinand het volgende:
Niet hun echte namen gebruiken gek! privacy enzulks
Gaarne.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:49 schreef Omdatappel het volgende:
Zal ik mijn konijn langs sturen? Hij kan goed masseren.
Oh jee ben je zwangerrquote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee grapje zo stoer ben ik niet.Ik kijk altijd ernaar en dan typ ik het op fok ensow.
Ik heb rugpijn
Je kunt hem herkennen aan z'n blauwe mutsje met oorgaten. Zijn oren zijn belachelijk groot en ook draagt hij een rugtas van Nijntje, zijn grote voorbeeld.quote:
En ongesteld, hoe dan!quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je kunt hem herkennen aan z'n blauwe mutsje met oorgaten. Zijn oren zijn belachelijk groot en ook draagt hij een rugtas van Nijntje, zijn grote voorbeeld.
Ben je zwangeR?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk als mensen dat zeggen, jeetje.
Maar maar, mijn dekentje.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is juist niet zorgen voor mensen, zelfstandigheid is het kernwoord! HOP! Uit die rolstoel en gaan wandelen mevrouw!
Ja, dat wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar maar, mijn dekentje.
De opleiding valt toch in de sector 'Zorg'?
Oh, sorry.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat wel.Maar omdat je zei 'voor furdi zorgen ble'
.
Dekentjes.
Ik wil al dagen geld uitgeven aan shit, maar ik weet niks.
Geen sorryquote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik ken het.'Oh jurkjes! Nee, schoenen!'
Probleem is dat het geld ontbreekt.
Je haar is het volgende.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
Arnold zit echt MEGA hard te smakken. En hij staart me aan. Is dit een hint?
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen sorry![]()
Hehe, meh.Ik weet gewoon niet wat ik wil. Ja iets leuks, laarsjes heb ik al maanden op mn verlanglijstje staan maar echt leuke én die goed zitten kan ik niet vinden.
Ik wil truitjes en jurkjes en sjaaltjes en dingetjes en en en.
Mja, ik kom dat perfecte paar niet tegen, ik wacht al zo lang.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, dan kun je beter wachten tot je het perfecte paar tegenkomt, natuurlijk. Niet iets kopen om te kopen, hoe verleidelijk dat soms ook is.En hopelijk wordt het ook bijna lente, dan heb je geen laarsjes meer nodig. Op zich.
Gewoon even de loterij winnen, Klinko, dan kun je alle winkels leeg kopen.
Evil nijn is het toch. Ik weet het niet, maar ik zou oppassen.quote:
Oh, dat is wel vreemd ja. En naar ook. Misschien moet je eens in winkels kijken waar je normaal gesproken niet (vaak) komt? Kan soms helpen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, ik kom dat perfecte paar niet tegen, ik wacht al zo lang.En zomaar dingen kopen doe ik toch nooit.
Te zuinig daarvoor. Snap dan ook die drang om nu dingen te kopen ook niet.
Geld is het probleem ook niet.Meer dat ik gewoon niks leuks tegenkom ofzo. Raar he?
Zware libi.
[..]
Evil nijn is het toch. Ik weet het niet, maar ik zou oppassen.
Dit inderdaad, die dingen zijn door de goden ter aarde gezonden. Wel goden zonder smaak.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was ook zomaar ik had vandaag voor de tweede keer mn zusjes uggs aan
Ik ga ze ook kopen menn
fuck dat ze superlelijk en lomp zijn, ze zijn wel lekker warm.
Hehe, niet eens buiten geweest en koude tenenGa springen! Kom in beweging.
Of laat konijn op je tenen zitten/kauwen.
Omg jaquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Omg jaMijn jurkjes die ik besteld had? Zo leuuuk
Dekentje.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zweet me rotIk werk te hard aan dat kutproject.
En morgen tentamen waar ik niks aan gedaan heb.![]()
WAAAR ZIJN MIJN PRIORITEITEN MEEEEN.
Die liggen in de container?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zweet me rotIk werk te hard aan dat kutproject.
En morgen tentamen waar ik niks aan gedaan heb.![]()
WAAAR ZIJN MIJN PRIORITEITEN MEEEEN.
Zal wel meevallen, alleen die chick van je met dat haar wat ik ga stelen misschien.quote:
Die chick ís mijn wereld toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, alleen die chick van je met dat haar wat ik ga stelen misschien.
Nah, niet echt twijfel, meer walging over de arrogantie.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nah, niet echt twijfel, meer walging over de arrogantie.
quote:
absoluut ja, er is al ellende genoeg zeg, pffquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iedereen verdient een beetje liefde, toch.
Ja, dat zeker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:39 schreef leeell het volgende:
[..]
absoluut ja, er is al ellende genoeg zeg, pff
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
orly
Waar is lell rn wie ben jij
quote:
Jaaaaaaaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Silver linings playbook gezien netbest leuk
Ook inderdaad. Maar ook leuke film gewoon jongenquote:
Nee, nog niet. Ik probeer steeds vroeg naar bed te gaan, zodat ik nog even kan lezen, maar als ik dan lig...quote:
Alle boeken halen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik probeer steeds vroeg naar bed te gaan, zodat ik nog even kan lezen, maar als ik dan lig...
Snuuuurk.
Ga volgen dan, potjandikkie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben ik de enige die dat niet volgt ?
daar roem ik je omquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hipsterrrquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
sowieso zijn krullenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]plz
geef me eens één reden wat er leuk is aan Kit Harington
Nouu, ik ben een trendvolger en als je tijd over hebt dan is de verleiding grootquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neehh geen tijd voor
[..]
echt?
[..]
jij ook got verslaafd ja?
yesquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neehh geen tijd voor
[..]
echt?
[..]
jij ook got verslaafd ja?
krullen altijd goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sowieso zijn krullen
[..]
Nouu, ik ben een trendvolger en als je tijd over hebt dan is de verleiding groot
Allesquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]plz
Hij is een baasquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]plz
En dit ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij is een baas
Alleen Tyrion Lannister is de de grootste baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |