dat ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie dit liever dan van die hiphopgroepjes van kinderen van deze leeftijd.
Nein!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:04 schreef vencodark het volgende:
Krijgt Lieke toch een keer gelijk van me.
Lieke die doet alsof ze soul heeftquote:
zielig ja, soul neequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lieke die doet alsof ze soul heeft.
Ziel van Houten Klaas zeker. Ik ben nog beweeglijker (als ik alcohol op heb)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lieke die doet alsof ze soul heeft.
Het is een warme stijl die nog steeds mensen aanspreekt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soul/funk is echt helemaal mijn ding
ik draai het ook nog heel vaak op de radioquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een warme stijl die nog steeds mensen aanspreekt.
Op de radio?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai het ook nog heel vaak op de radio
Ah, leuk dat het nog gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 verschillende zenders (radio49 van hier en nog een)
volgens mij wel...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:12 schreef DjinN het volgende:
Zou ie ook zwaar op zijn flikker krijgen van zijn moeder als ie iets niet goed doet ofzo?
Naakt in de sneeuw oefenen!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:12 schreef DjinN het volgende:
Zou ie ook zwaar op zijn flikker krijgen van zijn moeder als ie iets niet goed doet ofzo?
Dan wordt zijn pik eraf gehakt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:12 schreef DjinN het volgende:
Nee juist niet, hij zegt helemaal niets. Dat is het grappigequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:16 schreef vencodark het volgende:
Zo'n aandachtshoer die op straat tegen je begint te praten en waar je niet vanaf komt.
Hij is een keer in de Pagode gegaan ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:15 schreef Pheno het volgende:
Een boeddatempel in waalwijk? bedoelde hij niet de efteling?
Eruit gevallen denk ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is een keer in de Pagode gegaan ofzo.
[ afbeelding ]
ik denk dat hij erdoor geraakt isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is een keer in de Pagode gegaan ofzo.
[ afbeelding ]
In de hoop dat iemand tegen hem begint dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee juist niet, hij zegt helemaal niets. Dat is het grappigeHij danst en moonwalked gewoon tussen het publiek door
Met dikke /care modus aan
Nog niet eensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
In de hoop dat iemand tegen hem begint dan?
Aaf?quote:
Ik zou mij afvragen waar de verborgen camera's zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nog niet eensHet lijkt net of ie niks hoort en niks ziet. Loopt ie heel rustig rond, en dan maakt ie ineenkeer uit het niets van die MJ moves. En vervolgens loopt ie weer verder
Ja die inderdaadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van Cup a soup?
Erg leuk inderdaad, 1 van de weinige op het moment.
terechte klachtquote:
Dat komt omdat ie dood isquote:
volgens mij is deze wel gruwelijk goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:27 schreef Pheno het volgende:
Joepi, nog een kind. Weer 98% > score door het publiek
dat zal. Maar heet dit SYTYCD Kids?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij is deze wel gruwelijk goed
Hij was laatst al bij HVNL.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij is deze wel gruwelijk goed
zijn reactiequote:
Allemaal, maar ik ben de kids beu.quote:
yeahquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:34 schreef DjinN het volgende:
WUAAAAAAAH ik zag Harold van SYTYCD/Ultimate dance battle![]()
natuurtalent...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe kun je nou zo goed zijn op deze leeftijd....ongelofelijk
Hij was echt niet zo goed voor een 11 jarige.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe heet die? Linkje toevallig? Balletdansers trainen op 11 jarige leeftijd soms al meer dan de gemiddelde profvoetballer. Dus die komen soms wat raar vroegwijs over...hoeft niet per definitie op een verwend kut kind te wijzen
haha ja ik ook.. Hoewel, kan wel een film ofzo gaan kijken, maar ga toch liever voor Dan vanavondquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ga ook kijkenMaar meer uit verveling dan wat anders moet ik zeggen
Ik zat ook even te twijfelen, maar heb de concentratie van een goudvis vandaag dus dan is dansjes van een minuut beter te doen dan een film van 1,5 uurquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha ja ik ook.. Hoewel, kan wel een film ofzo gaan kijken, maar ga toch liever voor Dan vanavond
je trapt nog in die marketingstuntquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit eerst even bij VI, als ramptoerist
Wel voorrondes, maar de tweede ronde zeg maar. Geen audities meer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:35 schreef CherryOnTop het volgende:
Zijn ze nog bezig met voorrondes eigenlijk? Ik heb alleen de eerste of tweede aflevering gezien.
O ja dat bedoelde ik, auditiesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel voorrondes, maar de tweede ronde zeg maar. Geen audities meer.
ja leuk en origineel ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef CherryOnTop het volgende:
O dit is wel grappig, wat ze nu uiteindelijk met die ranking doen.
true that.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef CherryOnTop het volgende:
Lieke stemt toch altijd "ja", dus het unaniem zal meer afhangen van Dan en Jan. Vooral Dan waarschijnlijk.
Nogalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef CherryOnTop het volgende:
Handig dat ze niet uitleggen waarom ze dan niet door zijn.
Heb ik ook. Max vijf a zes, anders ben ik al de draad kwijt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:58 schreef MissJ het volgende:
zo'n grote groep vind ik niet leuk, ik vind dat er standaard te warrig en onoverzichtelijk uitzien.
Zijn er presentatoren met honkbalknuppels bewerkt?quote:
Nee steekjes onder water dat was allesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er presentatoren met honkbalknuppels bewerkt?
Hehe alhoewel Genee er nog best redelijk uit ziet hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Denk al Dan of Johan Derksen, niet zo'n moeilijke keuze toch
"Hmm.... 1 stem + 2 stemmen = .... pff...."quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:01 schreef Pheno het volgende:
Lieke kijkt alsof ze een moeilijke wiskunde-algoritme moet oplossen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef DjinN het volgende:
Dit vind ik nou weer niks aan...moderne dans![]()
ja wat is het nou damesquote:
Oh is dt moderne dansquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef DjinN het volgende:
Dit vind ik nou weer niks aan...moderne dans![]()
Moderne dans :p Dat ziemelige en zweverige gedans vind ik niks...geef mij maar hiphop/streetdance enzquote:
en dan toch deelnemers beoordelenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef Pheno het volgende:
Lieke is geen dansexpert. OMG, de openbaring.
Fijn dat ze het zelf ook erkent.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef Pheno het volgende:
Zelfinzicht, maar helaas mosterd na de maaltijd in dit geval.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef Pheno het volgende:
Die waren toch ook al een keer ergens anders dacht ik? Al volg ik de dansshows nooit zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef DjinN het volgende:
Oh dit zijn die hakkenhomo's weerLeeeeeeeeeeeuk!
Enorme controle ook over elke spiert die ze heeft.quote:
Is dat negatief?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Dit is meer acrobatiek dan dansen vind ik.
dus datquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Dit is meer acrobatiek dan dansen vind ik.
Ik vind het knapquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enorme controle ook over elke spiert die ze heeft.
Meer voor HgT.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:13 schreef MissJ het volgende:
maar wat heeft dit met dansen te maken dan?
Dit hoort toch niet in Everboyd DANCE now thuis?
Ze hadden daar net zo goed een cd speler met 18 one liners neer kunnen zetten, niemand die het verschil zou merken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor Lieke haar commentaar ook weer herhalen
ja daar zou het perfect passen. Vind ik dan.quote:
Ja, reclamequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Beetje rommelig en ik vond de kleding er niet bij passen.
Oh er komt nog wat?
Ik kan je de hand schudden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:26 schreef CherryOnTop het volgende:
'Sterre', ik krijg altijd de kriebels van zulke namen
zij zit daar om te zorgen dat die kinderen geen trauma krijgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:27 schreef Pheno het volgende:
Ah, Lieke weer groen. Heeft ze wel een andere knop, of snapt ze het niet>
Als je de uitzendingen van Ultimate Dance Battle seizoen 1 terug zou kijken met de choreo's van Rinus dan zou dat over moeten gaan.quote:
Mijn kaft heet zoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:26 schreef CherryOnTop het volgende:
'Sterre', ik krijg altijd de kriebels van zulke namen
Dat heb ik bij veel van de acts. Ik denk dat ik gewoon niet zo een echte dansliefhebber ben. Of hier komen de verkeerde genres (voor mij) langs.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind dit ook weer zoiets van.... het is knap, maar echt leuk om meer dan één keer naar te kijken? Nee.
Toch die! Ik dacht dat de naam anders was. Elastic fantasticquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
wat een bazen die 2
dat ze HGT niet wonnen![]()
ja, twee. Al stemde Lieke steeds groenquote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef vencodark het volgende:
My God. Ze hebben Lieke aangenomen voor de kinders geloof ik.
Ik vond het effect minder dan de vorige keer.quote:
Steeds die jury tussendoor. Dan mis je de helft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:38 schreef Pheno het volgende:
Regisseur, die botoxkop van Lieke in een zaklamp boeit me niet, dank.
Ze hadden iets van twintig plaatsen en ze zijn gesorteerd op de ranking van de stemmende huismoeders van de audities. Maar er zijn er maar twee niet door, dit is echt een beetje meh.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:40 schreef MissJ het volgende:
hoeveel gaan er door naar de live shows dan? Bijna iedereen ofzo?![]()
waar slaat deze ronde dan op?
heel erg meh ja. Ik zit ook niet goed op te letten, ondertussen bezig met andere dingen enzoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hadden iets van twintig plaatsen en ze zijn gesorteerd op de ranking van de stemmende huismoeders van de audities. Maar er zijn er maar twee niet door, dit is echt een beetje meh.
dus datquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:47 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Waarom danst er geen FOK! crew.
Ik kijk het tijdens de afwas met zo'n app van Delta. Ideaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
heel erg meh ja. Ik zit ook niet goed op te letten, ondertussen bezig met andere dingen enzo
De horlepiepquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:47 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wij schijnen vooral op markten rond te lopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:47 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Uitlachen, dat willen we zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik mis harde juryleden, 'nu voel ik mij schuldig', come on.
Had gelijkquote:
app van Delta? Wat is dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kijk het tijdens de afwas met zo'n app van Delta. Ideaal.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij schijnen vooral op markten rond te lopen.
Serieus: ik heb met Dan gedanst! Met dank aan Dance Central 2 waar hij het gezicht van was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:47 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |