dat ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie dit liever dan van die hiphopgroepjes van kinderen van deze leeftijd.
Nein!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:04 schreef vencodark het volgende:
Krijgt Lieke toch een keer gelijk van me.
Lieke die doet alsof ze soul heeftquote:
zielig ja, soul neequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lieke die doet alsof ze soul heeft.
Ziel van Houten Klaas zeker. Ik ben nog beweeglijker (als ik alcohol op heb)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lieke die doet alsof ze soul heeft.
Het is een warme stijl die nog steeds mensen aanspreekt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soul/funk is echt helemaal mijn ding
ik draai het ook nog heel vaak op de radioquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een warme stijl die nog steeds mensen aanspreekt.
Op de radio?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai het ook nog heel vaak op de radio
Ah, leuk dat het nog gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 verschillende zenders (radio49 van hier en nog een)
volgens mij wel...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:12 schreef DjinN het volgende:
Zou ie ook zwaar op zijn flikker krijgen van zijn moeder als ie iets niet goed doet ofzo?
Naakt in de sneeuw oefenen!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:12 schreef DjinN het volgende:
Zou ie ook zwaar op zijn flikker krijgen van zijn moeder als ie iets niet goed doet ofzo?
Dan wordt zijn pik eraf gehakt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:12 schreef DjinN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |