SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerstvolgende meet:
SPT / Fietsmeet Vreeswijk zondag 17 maart: La PrimaveraMaar ik kan 't mis hebben...
Hier ook, Sierdsteigerpijp even vergeten. Hij was trouwens afgelopen zaterdag wel in Leeuwarden, denk verdwaaldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef Tommeke het volgende:
Nu rijden bij ons ook alleen maar elites en goede amateurs voorin. De rest volgt maar wat, of schoot af en toe eens een pijl af. In de loop van het voorjaar is het makkelijker koersen.
Gister was Tijmen Eising er. Die rijdt ook makkelijk.
geef ze eens ongelijk... dan wordt het pikkie ineens 2 cm...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:47 schreef CyclingGirl het volgende: [...]. Hoewel sommigen het niet kunnen hebben als ik ze voorbij rij.
Mijn fout, haal wat users door elkaar wss.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:01 schreef Maxbet het volgende:
@buzz ik fiets toch echt op een 10speed Tiagra nu. Ik vond het verschil in prijs tussen een tiagra cassette en een 105 zo weinig dat ik liever de 105 pak.
Maar misschien is er nog een betere optie?
Ik ook blijkbaar, waarom noem ik jou buzzquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef No-P het volgende:
[..]
Mijn fout, haal wat users door elkaar wss.
Ik maakte maar een grapje hoor, want ik dacht ook gelezen te hebben dat je een zesbak had. En met een 105 kopen is niets mis mee. maar Shimano kennende.... als het prijsverschil niet al te groot is dan zal er wel geen kwaliteitsverschil zijn ook. Maar koop dan wel een cassette combi waar de meeste tandwielen slechts met eentje oplopen. Dat rijdt veel lekkerder dan b.v. steeds tussen een 19 en een 17 te zitten schakelen. Dan kom je dus een 18 te kort.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:01 schreef Maxbet het volgende:
@buzz ik fiets toch echt op een 10speed Tiagra nu. Ik vond het verschil in prijs tussen een tiagra cassette en een 105 zo weinig dat ik liever de 105 pak.
Maar misschien is er nog een betere optie?
Steigerpijp is gewoon nog elite hoor. Wat een klasbak.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hier ook, Sierdsteigerpijp even vergeten. Hij was trouwens afgelopen zaterdag wel in Leeuwarden, denk verdwaald
Lach maar, Steigenga is een kanon. Zo hard als een Steigerpijp.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:27 schreef kaasplankje het volgende:
Tjongejonge, zo kan je ook alleen heten als je uit Fryslan komt.
Dan moet je voor morgen ook nog spikes monteren denk ik. Want als ik zo naar de weerberichten kijk, denk ik niet dat die goddelijke BMC hier van stal komt morgen. Hooguit een rondje MTB'en op de weg. Bah, ik ben echt helemaal klaar met dit tiefus weer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:28 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb net een dicht achterwiel gefixt van een paar wielplaten. Ziet er wel spang uit al zeg ik het zelf.
Heb wel zin in een tijdritje.
Ik lach niet, heb enkel meelij. Je zal in een Frans of Engels hotel arriveren:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lach maar, Steigenga is een kanon. Zo hard als een Steigerpijp.
Insert Frysk accent voor een beter effect!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik lach niet, heb enkel meelij. Je zal in een Frans of Engels hotel arriveren:
"Your name sir?"
"Sierd Steigenga"
"What??"
In België geven ze niet veel neerslag af voor de zondag hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:32 schreef Tommeke het volgende:
Moet morgen toch werken. Ga zondag wel op de crosser of naar de gym om 2 uurtjes te spinnen.
Schoenen kleren en eten. Schoenen weet ik nog niet of ik die kan laten staan, er zouden wel lockers moeten zijn maar die mag je eigenlijk niet voor lange tijd gebruiken en moet nog zien of er beschikbaar zijn. Dat zie ik wel als het een beetje knap weer is. En vanaf fietsenstalling/omkleedruimte moet ik buitenom naar de ingang van het kantoor dus om ze dan op kantoor neer te zetten en op mijn sokken te gaan lopen..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wag neem je mee dan? Schoenen enzo laat ik op mij. Werk liggen en eten koop ik bij mijn werk in de uurt
Heb geen vervoer /indekker/quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In België geven ze niet veel neerslag af voor de zondag hoor.
Die is z'n fiets aan het tweaken voor de Ronde van Vlaanderen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:09 schreef Oksel het volgende:
Waar zit Fred eigenlijk? Die was toch zo druk aan het Tacxen? En hardlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |