Nee. Ik heb gisteren toevallig kipfilet gegrilld zonder olie of wat dan ook. Kruiden erop en hoppa op de plaat. Was erg lekker.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeg als je nou gewoon een kipfilet daar op grillt, bakt dat niet enorm aan?
Nice.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gisteren toevallig kipfilet gegrilld zonder olie of wat dan ook. Kruiden erop en hoppa op de plaat. Was erg lekker.
Welke kruiden doe jij er op?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gisteren toevallig kipfilet gegrilld zonder olie of wat dan ook. Kruiden erop en hoppa op de plaat. Was erg lekker.
Het leert je je opgedane kracht snel te uitten. Vooral interessant voor sporters omdat snel zijn daar vaak een voordeel betekent. Voor bodybuilders zie ik er niet direct een meerwaarde in, aangezien massa daar het doel is en niet athletisch vermogen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:04 schreef Zaran het volgende:
Wat voor nut hebben powercleans eigelijk? Vind het een heerlijke maar overbodige oefening, zeker gezien het feit dat je die spieren ook al traint met andere compounds. Heb het gevoel dat door SS te volgen mijn armen wat achter liggen
die ekte ekte trainen op morfinequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:23 schreef ZetaOS het volgende:
Fit4Free, welke sukkel heeft daat de huisregens geschreven![]()
http://www.fitforfree.nl/over-f4f/huisregels
Het gebruik van en de handel in verdovende middelen is verboden.
Duszzz alle bodybuilding gebruikte troep hebben ze minder moeite mee.
Lekker Clennen met ze allen.
Ephedrine en zo verhandelen.
Je kan je 2maanden amuseren op de leg pressquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:11 schreef kevin_ het volgende:
Heb mijn rechter pols op 2 plekken gebroken en moet 1.5-2 maanden rust houden. Iemand hier ervaring mee? Elke dag op onderhoud eten en eiwitten iets verhogen denk ik?
Wel echt fucked up. Dat wordt inderdaad legpressen en fietsen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:11 schreef kevin_ het volgende:
Heb mijn rechter pols op 2 plekken gebroken en moet 1.5-2 maanden rust houden. Iemand hier ervaring mee? Elke dag op onderhoud eten en eiwitten iets verhogen denk ik?
Zijn van die traditionele kipkruiden. Exact dezelfde kruiden als die poeliers op hun kippenpootjes doen, ken je vast wel. Je hebt ook van die kruiden in de supermarkt alleen die is smerig. Er zit een verschil in. Ga anders even langs de dichtstbijzijnde poelier.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:02 schreef Zaran het volgende:
Kipfilet was ook perfect.
Niet roze vanbinnen (te kort) en ook niet zo extreem droog. Lekker mals en sappig zeker voor kip.
Toen ik het in de pan bakte wat het altijd een van de twee.
Moet toch wat meer kruiden gaan kopen voor de variatie
[..]
Welke kruiden doe jij er op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
1)Neem een advocaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:20 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Van de zwarte trappen naar beneden bij het station Ede/Wageningen achteruit gegleden en terecht gekomen op mijn rechter pols. Iedereen bleef maar stom kijken
Leggpress vond ik met een gebroken hand zelfs lastig, deed veel pijn aan mijn hand als ik kracht zette.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel echt fucked up. Dat wordt inderdaad legpressen en fietsen.
srs?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Bombshell het volgende:
Vreten jullie elke dag rijst met kip en groente. ik hou het op drie dagen per week. Neimand kan dat elke dag eten. Eet zelf dan twee keer brood met ei en een opwarm maaltijd en en een pizza ofzo. Anders houd ik het nooit vol.
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Bombshell het volgende:
Vreten jullie elke dag rijst met kip en groente. ik hou het op drie dagen per week. Neimand kan dat elke dag eten. Eet zelf dan twee keer brood met ei en een opwarm maaltijd en en een pizza ofzo. Anders houd ik het nooit vol.
Homo, zou wordt je natuurlijk nooit shreddedquote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Bombshell het volgende:
Ik heb altijd voor mijn rechtvakken zo een advocaat die op een blauwe maandag een klasje college geeft.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
1)Neem een advocaat.
2)Komende 6 mnd kan niet geen bovenlichaam meer trainen.
Mocht je nog vet willen kwijt raken is dat nu het moment er voor.
Elke dag een uur op die hometrainer en trappen maar.
:-)quote:Op zondag 10 maart 2013 00:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb altijd voor mijn rechtvakken zo een advocaat die op een blauwe maandag een klasje college geeft.Heerlijk zo een man die je altijd kan opbellen als je iets nodig hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Bombshell het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:25 schreef m.y.m het volgende:
[..]
Je kan je 2maanden amuseren op de leg press
Ik denk dat ik de eerste 2 weken helemaal geen ijzer aanraak. Dan heb ik mijn de-load weken ook weer gehad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel echt fucked up. Dat wordt inderdaad legpressen en fietsen.
In het ziekenhuis zeiden ze wel dat ik er een melding van moest maken. Maar ik heb denk ik geen poot om op te staat (ha). Door de regen waren de trappen nat en extra glad. Daardoor gleed ik uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
1)Neem een advocaat.
2)Komende 6 mnd kan niet geen bovenlichaam meer trainen.
Mocht je nog vet willen kwijt raken is dat nu het moment er voor.
Elke dag een uur op die hometrainer en trappen maar.
Klinkt als goede zaak.quote:Op zondag 10 maart 2013 07:32 schreef kevin_ het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik de eerste 2 weken helemaal geen ijzer aanraak. Dan heb ik mijn de-load weken ook weer gehad.
[..]
In het ziekenhuis zeiden ze wel dat ik er een melding van moest maken. Maar ik heb denk ik geen poot om op te staat (ha). Door de regen waren de trappen nat en extra glad. Daardoor gleed ik uit.
Nee, ik eet bijna elke dag wat anders. Gister spinaziesoep gemaakt, keuken is ontploft, maar verder Ce n'est pas un problčme. Vandaag bloemkoolsoep, kijken of die keuken nog een ontploffing aankan. En dan heb ik voorlopig genoeg soep gezien, aangezien ik echt 5 dagen van 1 zo'n brouwsel kan eten..quote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Bombshell het volgende:
Zeker hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:50 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb trouwens een crosstrainer, als je die erg zwaar zet en dan dus gaat trainen, train je je beenspierem ook neem ik aan?
Pas maar op dat je hem niet te zwaar zet, voor je het weet ben je zo'n enorme bodybuilder.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:50 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb trouwens een crosstrainer, als je die erg zwaar zet en dan dus gaat trainen, train je je beenspierem ook neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |