Ik weet nog dat ik in groep 2 mijn arm brak... jongen liet me opzettelijk struikelen gaf hij jaren later pas toe...quote:
Zal ik doen, nadeel is wel dat de kip 30 minuten moetquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte van het resultaat.
Ik ben zo vaak van de trap gedonderd dat ik nu uit reflex mij weet staande te houden of de val te brekenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:20 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Van de zwarte trappen naar beneden bij het station Ede/Wageningen achteruit gegleden en terecht gekomen op mijn rechter pols. Iedereen bleef maar stom kijken
Ik denk dat op die manier zijn pols gebroken is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:33 schreef Zaran het volgende:
[..]
Zal ik doen, nadeel is wel dat de kip 30 minuten moet
[..]
Ik ben zo vaak van de trap gedonderd dat ik nu uit reflex mij weet staande te houden of de val te breken
Straks rustig aan beginnen idd. Wordt wel behoorlijk afkicken, omdat ik 7x per week sportquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in groep 2 mijn arm brak... jongen liet me opzettelijk struikelen gaf hij jaren later pas toe...
Mijn arm was een saté stokje in vergelijking met de andere... en mij was verteld dat ik vanaf het moment dat mijn gips eraf was bezig was met opdrukken en bakstenen op en neer tillen om weer kracht terug te krijgen
Ah ok. Zoveel kracht heb ik toch niet om te beginnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Viel wel mee aan spierverlies. Wel redelijk wat kracht verloren.
Yep. Alle kracht op mijn rechter pols..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik denk dat op die manier zijn pols gebroken is.
Goede voor zaterdagavonden jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:02 schreef Zaran het volgende:
[..]
Platen zijn erg makkelijk schoon te maken omdat je ze kan los maken. Je kan ook gewoon met wat vrienden vlees kopen en er binnenshuis mee BBQen![]()
Biefstuk die er net uitkwam was wederom perfect. Dacht altijd dat gegrild vlees heel droog zou smaken maar het is denk ik zelfs sappiger dan in de pan als je niet een keukenprins bent
Ik had vroeger een George Foreman grill. Die heb ik nog steeds maar de anti-aanbak laag is goed verneukt maar het was wel handig om wraps en vet voedsel in te maken (de shit die uit hamburgers e.d. kwam was niet normaal). Die grills zijn iig super chill. Had de foreman grill toendertijd bij de blokker voor 15 euro gekocht, nu zijn ze nergens voor die prijs meer te vindenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice! Ik heb hem net besteld. Krijg hem dinsdag.
Bleh, processed sojabonen spul.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef Drinky het volgende:
Lidl heeft overigens nu ook vegetarisch gehakt hier. (Bijna) geen vet of koolhydraten en 20 gram eiwit per 100 gram. Kost 1,69 per 200 gram.
Was er niet iets met soja en extra aanmaak van oestrogeen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bleh, processed sojabonen spul.
Enige wat ik soms aan soja eet is Tempeh, heel soms tofu.
Dat was opgeblazen heb ik begrepen. Sindsdien doe ik het af en toe bij de kip.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Was er niet iets met soja en extra aanmaak van oestrogeen?
Is nooit echt bewezen in normale hoeveelheden.... maar er zijn mensen die dagelijks liters sojamelk en vleesvervangers eten in grote hoeveelheden: ben benieuwd of het daar ook voor geldtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke regio en ik denk niet dat ze het elke dag eten, maw. niet zoals de gemiddelde 'hippe, bioorganische' Amerikaan die elke dag een soy latte besteld en soy burgers eet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chinezen consumeren toch ook veel soja?
Kan nooit kwaad gezien ik een overmaat aan test hebquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
In Spanje zie je het ook veel in de supermarkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chinezen consumeren toch ook veel soja?
Ik vraag me af of het dan daardoor komt dat Chinezen/Japanners er af en toe zo verwijfd uitzien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke regio en ik denk niet dat ze het elke dag eten, maw. niet zoals de gemiddelde 'hippe, bioorganische' Amerikaan die elke dag een soy latte besteld en soy burgers eet.
Sojaproducten?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
In Spanje zie je het ook veel in de supermarkt.
Lijkt mij niet echt lekker. Beetje fake komt het over.quote:
Ja, waarom niet? Wel beetje gelijksoortig met dit verhaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef Zaran het volgende:
Beetje aparte vraag misschien maar is het mogelijk te cutten met liposuctie?
Je vraagt of het mogelijk is vet te verwijderen door middel van vetverwijdering?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef Zaran het volgende:
Beetje aparte vraag misschien maar is het mogelijk te cutten met liposuctie?
Ik hou er ook niet van. Hoewel in sojamelk in koffie, wat ze hier veel doen, wel lekker vind. Beetje zoetig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt lekker. Beetje fake komt het over.
In Spanje heb je trouwens wel lekker varkensvlees. Toen ik klein was en in Spanje op vakantie was had ik dat gegeten. Van dat vlees op stokjes, heerlijk. Weet je de naam zo?
Ben gewoon benieuwd als een powerlifter met 20%+ VP liposuctie zou doen of hij dan ripped as fuck zou zijn of ook veel spierenverliezen. Als je dan de herstelperiode wegdenkt. Weet dat het praktisch nooit zal gebeuren maar vraag het me toch afquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je vraagt of het mogelijk is vet te verwijderen door middel van vetverwijdering?
Mensen leren niet anders eten, met andere woorden: na liposuctie ga je lekker weer opbollen naar je oorspronkelijke vetpercentage en vaak meer.
Zeg als je nou gewoon een kipfilet daar op grillt, bakt dat niet enorm aan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:30 schreef Zaran het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/t(...)50/9000000011224814/
Is wat duurder maar dan heb je ook wat. Heeft 3 standen Grill,Oven en Barbeque (dus open), een vetopvang bakje en afneembare platen zodat het makkelijk is af te wassen. Was verrast hoe mals en sappig het vlees was aangezien ik helemaal geen olie oid had toegevoegd. En in totaal kost het iets van 10 minuten (5-6 minuten voor de gril om op te warmen en 4 minuten grillen)
Hier de bereidingstijd per soort product
Hhttp://www.gebruikershand(...)html?page=0008#boven
Ga nu wat kipfilet klaar maken ik laat het je wetenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeg als je nou gewoon een kipfilet daar op grillt, bakt dat niet enorm aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |