13 euro p/kg normaal 16 kogel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:58 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Hoeveel rekent de paardenslager in Groningen voor je vlees?
Holy shit, da's echt duur voor paardenvlees! Volgens mij rijdt hij op de hype mee met die hoge prijzen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
13 euro p/kg normaal 16 kogel.
Turkse slager was 9,95 per kilo voor runderbiefstuk dus heb het daar gehaald. Snij het zelf in stukken van 150-200g die doe ik in vrieszakjes en gooi ik in de vriezer, ideaal.
Het vlees ziet erg vers uit en het sneed ook makkelijk en voelde/rook ook vers (Verder zijn de mensen er op marokko.nl er erg lyrisch overquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy shit, da's echt duur voor paardenvlees! Volgens mij rijdt hij op de hype mee met die hoge prijzen.
Turkse slager, hm, ben benieuwd hoe de kwaliteit van die biefstukken zijn. Da's namelijk extreem goedkoop.
tijm/rozemarijn/knoflook?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat voor kruiden doen jullie trouwens op de biefstuk? lijkt me wel leuk om een keer mee te expirimenteren omdat ik nu alleen nog zout/peper gebruik
Gooi je elke training extra gewicht erbij of doe je het per week? En hoeveel?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
13 euro p/kg normaal 16 kogel.
Turkse slager was 9,95 per kilo voor runderbiefstuk dus heb het daar gehaald. Snij het zelf in stukken van 150-200g die doe ik in vrieszakjes en gooi ik in de vriezer, ideaal.
Workout ging weer kut, misschien komt het door de cut
Mijn lifts zijn nu na 6,5 maand trainen:
3x5 82,5 Bench Press(2x gestalled soms kan ik maar een setje van 2-3 reps doen)
3x5 65 Military Press (2x gestalled)
3x5 70 Power Clean/Rows (wissel ze maandelijks af, gaan beide nog lekker)
3x5 155 Squat (Gaat nog net maar ik maak echt oerkreten als ik weer naar boven kom)
1x5 150 Deadlift (Deze gaat goed, is lager dan mijn squat omdat mijn techniek bagger was)
Verder doe ik na elke workout
A Chin ups 3x5
B Dips 3x5
C 3x5 Bicep Curls (Voor de bro muscles)
Hou het bij 3x5 zodat het niet mijn main lifts belemmerd.
Als ik minder dan 3 reps mis dan voeg ik gewicht toe (2,5kg)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gooi je elke training extra gewicht erbij of doe je het per week? En hoeveel?
Sowieso islamitische slagerijenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:03 schreef Snakey het volgende:
Turkse slager is vaak goedkoper, en beter.
db bor op een bench.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:57 schreef Zaran het volgende:
Weet iemand hoe ik barbell rows kan vervangen? krijg altijd erg veel last van mijn onderrug.
Met zo weinig informatie weet niemand wat het is. Als je er veel hinder aan ondervind kan je naar een fysiotherapeut gaan. Want je onder rug bestaat uit veel spieren en gewrichten waar je last van kunt hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Toch een kleine rugblessure...
Tijdens het deadliften 1,5 week geleden opgelopen.
Vandaag weer deadliften gedaan, en nu ik rustig op de bank zit voel ik mijn rug weer.
Klein, branderig gevoel heel specifiek aan de rechter onderkant.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Bij DB is er meer stabiliteit nodig. Zal dus een lichter gewicht moeten gebruiken. Probeer maar eens te bankdrukken met DB in plaats van een barbell. Dan merk je het direct.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:41 schreef Zaran het volgende:
[..]
Als ik trouwens 70kg barbell row kan ik dan een DB van 35 pakken of werkt het zo niet?
Niet bij db bp iig, koste mij veel meer moeite om te stabiliseren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:41 schreef Zaran het volgende:
[..]
Als ik trouwens 70kg barbell row kan ik dan een DB van 35 pakken of werkt het zo niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me het wel voorstellen overigens.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Waarom zou een schoen mij in balans brengen? Op blote voeten trainen heb je veel meer balans.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:53 schreef robuust89 het volgende:
Ik vroeg 'm, waarom? En hij zei dat hij er normaal op hardloopt, maar in de sportschool worden de oefeningen net even zwaarder, omdat je zelf de balans moet zoeken, ipv dat je schoen dat voor je doet. Iemand hier die blootsvoets of met zulke schoentjes traint? En maak je
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:53 schreef robuust89 het volgende:
Ik zag een kerel in de gym lopen hier met van die waterschoentjes met losse tenen, als je begrijpt wat ik bedoel
Ik vroeg 'm, waarom? En hij zei dat hij er normaal op hardloopt, maar in de sportschool worden de oefeningen net even zwaarder, omdat je zelf de balans moet zoeken, ipv dat je schoen dat voor je doet. Iemand hier die blootsvoets of met zulke schoentjes traint? En maak jeNormale schoenen geven je een groter oppervlakte, waardoor er meer stabiliteit ontstaat. De vibram schoenen zal het gevoel van 'blote' voeten nabootsen. Dit betekent dat je beter voelt hoe je staat en eventuele veranderingen merk je sneller op. Beide heeft zo zijn voordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me het wel voorstellen overigens.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:53 schreef robuust89 het volgende:
Ik zag een kerel in de gym lopen hier met van die waterschoentjes met losse tenen, als je begrijpt wat ik bedoel
Ik vroeg 'm, waarom? En hij zei dat hij er normaal op hardloopt, maar in de sportschool worden de oefeningen net even zwaarder, omdat je zelf de balans moet zoeken, ipv dat je schoen dat voor je doet. Iemand hier die blootsvoets of met zulke schoentjes traint? En maak jeZe schijnen ook super fijn te zijn. Ik zit er aan te denken om deze ook te kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me het wel voorstellen overigens.
Is je onderrug dan nog wel sterk genoeg? Het is wel belangrijk dat je dat in balans houdt en niet alleen maar die lats enzo sterker gaat trainen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:57 schreef Zaran het volgende:
Weet iemand hoe ik barbell rows kan vervangen? krijg altijd erg veel last van mijn onderrug.
Misschien veel zout onttrokken door de kebabschotel? Beetje zelfde verhaal als op zondagochtend ripped zijn na alcohol, denk ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:59 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, vanochtend weer. Gisteravond compleet rondgegeten in een Turkse tent, kebabschotel alles. Vervolgens nog langs de AH voor twee pakken volle melk en kwark, ook nog soldaat gemaakt. Ik leek wel een chubby Ethiopiėr.
Slapen. En dan word je 's ochtends wakker en kruimel je de douche in. Wat ziet je oog in de spiegel? Juist! Ripped abs en obliques. WTF?
Hoe kan dit zo snel?
Inbe4; sinds ik turkse kebabschotel eet maak ik de gainz....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:59 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, vanochtend weer. Gisteravond compleet rondgegeten in een Turkse tent, kebabschotel alles. Vervolgens nog langs de AH voor twee pakken volle melk en kwark, ook nog soldaat gemaakt. Ik leek wel een chubby Ethiopiėr.
Slapen. En dan word je 's ochtends wakker en kruimel je de douche in. Wat ziet je oog in de spiegel? Juist! Ripped abs en obliques. WTF?
Hoe kan dit zo snel?
Vervuild paardenvlees met clebuterol?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:59 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe kan dit zo snel?
Mijn onderrug is aardig belast door het squatten van 160kg en als ik die training ook nog moet rowen dan voelt het de volgende dag af ik in mijn kont geneukt benquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is je onderrug dan nog wel sterk genoeg? Het is wel belangrijk dat je dat in balans houdt en niet alleen maar die lats enzo sterker gaat trainen.
Das toch de George Foreman grill (of iets dergelijks).quote:
Als ik dat zou doen dan zou ik in elkaar storten bij het eerste setje squatsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:51 schreef banaliteit het volgende:
Vannacht veel alcohol gedronken en slecht geslapen. Ben benieuwd wat dat voor invloed heeft op mijn training morgen....
Hangt er van af. Als je op dezelfde dag dat je traint ook uitgaat dan heeft je lichaam natuurlijk niet kunnen herstellen van een training. Als je al een paar dagen niet hebt getraind dan is 1-2 dagen goed eten en slapen genoeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef banaliteit het volgende:
Hoelang heb je meestal nodig om te herstellen van een nachtje uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |