Toch zeker met 15kg. Os miet veel maar om mee te beginnen lijkt het me goed. Daarna 2l flessen in beide handen etc.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar hoe zwaar kun je zo'n vest loaden denk je?
Watquote:Op zondag 10 maart 2013 11:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Toch zeker met 15kg. Os miet veel maar om mee te beginnen lijkt het me goed. Daarna 2l flessen in beide handen etc.
IIFYM.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Homo, zou wordt je natuurlijk nooit shredded
Ik zou gewoon nog niks doen of squaten met een bezemsteel in je nek om alvast aan het gevoel van de barbel te wennen. Die twee weken maken niet heel veel uit.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Toch zeker met 15kg. Os miet veel maar om mee te beginnen lijkt het me goed. Daarna 2l flessen in beide handen etc.
Een GOEDE pizza of burger moet inderdaad kunnen. Maar dan moet je goed vlees hebben, weinig saus, veel groente en volkoren broodjes. Voor de pizza moet je de kaas zeer bescheiden houden.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
IIFYM.
Pizza en hamburgers kunnen prima in de cut en helemaal tijdens het bulken. Het cutten zelf is al moeilijk genoeg, waarom het nog lastiger maken door alleen van dat saaie eten te eten elke dag?
Je kan hier iemand zijn fullbody schema 'lenen', bespaar je 15 euro EN heb je tenminste een goed schema.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef marcie216 het volgende:
Is goed ik wacht wel even. Zou ik bij de sportschool voor 15¤ een schema laten maken??
En mijn trainschema wordt dan : maandag - woensdag - vrijdag
Dinsdag donderdag en zaterdag voetballen
Dit.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je kan hier iemand zijn fullbody schema 'lenen', bespaar je 15 euro EN heb je tenminste een goed schema.
Volgens mij pas je beter in het fitness-topic.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef marcie216 het volgende:
Is goed ik wacht wel even. Zou ik bij de sportschool voor 15¤ een schema laten maken??
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef smitjew het volgende:
[..]
Tuurlijk, voedsel is belangrijk maar ik bedoel meer reps met minder gewicht dat je veel langer door brand.
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:56 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik doe nu 3x15 en begin overal bij de max te komen met gewichten. Krijg zo'n sterkste man body.
Sterk maar nog wel dik.
Om je dan maar 15euro te besparen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef marcie216 het volgende:
Dit heeft zeker 2 min van je tijd gekost, wat doe je?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:06 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Om je dan maar 15euro te besparen.
A:
deadlift
bench
seated db press
chinups
lunges
B:
squat
incline db press
military press
pendley rows
shrugs
evt nog wat isolatie toevoegen, calf press/curls/extensions.
en dan week 1: ABA. Week 2: BAB etc.
Arme jongen 15 euro besparenquote:Op zondag 10 maart 2013 12:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit heeft zeker 2 min van je tijd gekost, wat doe je?
Ziet er goed uit, niks op aan te merken. Bij mijn gym zie je iedereen maar 1cm zakken ik heb nog niemand correcte squats zien doen in 2 jaar tijdquote:Op zondag 10 maart 2013 12:02 schreef banaliteit het volgende:
Iemand nog tips voor mijn squat techniek?
Waarom squat je op all-stars, zou je niet kiezen voor een schoen die iets meer steun biedt? Voor de rest ziet het er goed uit.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:02 schreef banaliteit het volgende:
Dit is al iets te vaak besproken; op blote voeten zou zelfs nog beter zijn. Allstars zijn goed plat zodat het gewicht goed verdeeld wordt.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:12 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Waarom squat je op all-stars, zou je niet kiezen voor een schoen die iets meer steun biedt? Voor de rest ziet het er goed uit.
Ik had ergens gelezen dat je het beste kunt DL op blote voeten of all-stars. Schoenen uitdoen vond ik beetje irritant, dus vandaar de all-stars.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:12 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Waarom squat je op all-stars, zou je niet kiezen voor een schoen die iets meer steun biedt? Voor de rest ziet het er goed uit.
Ik maak zelf geloof ik nooit zo'n 'sprongetje' op het einde. Doen jullie dat wel?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:09 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, niks op aan te merken. Bij mijn gym zie je iedereen maar 1cm zakken ik heb nog niemand correcte squats zien doen in 2 jaar tijden dan word ik er ook nog op aangesproken waarom ik niet met pussy pad squat
Dankjewel!!quote:Op zondag 10 maart 2013 12:06 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Om je dan maar 15euro te besparen.
A:
deadlift
bench
seated db press
chinups
lunges
B:
squat
incline db press
military press
pendley rows
shrugs
evt nog wat isolatie toevoegen, calf press/curls/extensions.
en dan week 1: ABA. Week 2: BAB etc.
Probeer je hoofd in een wat neutralere positie te houden, met name bij het omhoog komen trek je je hoofd, en daarmee je ruggegraat, naar achteren.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:02 schreef banaliteit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |