Geen idee wie het kind is, maar ze heeft de handen van een bejaarde vrouw! Vooral doorgaan met rokenquote:Rihanna
Jij weet niet wie Rihanna is? Dat weet mijn oma van 98 zelfsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Geen idee wie het kind is, maar ze heeft de handen van een bejaarde vrouw! Vooral doorgaan met roken
Iemand zonder achternaam? Daarmee kan je alle kanten op... Vertel eens, waarom zou ik moeten weten wie het is?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jij weet niet wie Rihanna is? Dat weet mijn oma van 98 zelfs
Nouquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Geen idee wie het kind is, maar ze heeft de handen van een bejaarde vrouw! Vooral doorgaan met roken
Ik vind altijd dat donkere vrouwen sneller van die tekenen bij hun handpalmen hebben. In hun gezicht dan weer niet zo snel,quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Noudie handen zien er wel raar uit aangezien de rest er behoorlijk strak uitziet
![]()
maar dat kan toch nooit van het roken komenhet is ook de binnenkant van haar hand.
Ik denk niet dat het van teveel afwassen komtmaar waarvan dan wel?
Daar heb ik eigenlijk nooit zo op geletquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat donkere vrouwen sneller van die tekenen bij hun handpalmen hebben. In hun gezicht dan weer niet zo snel,.
Je hebt gelijk !quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Edit;
Goed voorbeeldje hiervan:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het gewoon meer opvalt/meer contrast heeft dan bij blanke handen.
Mistery solved,quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mistery solved,.
En dan heeft die foto van Rihanna ook nog veel schaduwen etc. en dan zie je het helemaal.
Criminal Mindsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:42 schreef Copycat het volgende:
Hij is mij net zo mysterieus. Waar moet ik deze man van kennen?
Als je geen muziek luistert, geen radio hebt en nooit mtv kijkt, dan kun je haar missen jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:31 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Iemand zonder achternaam? Daarmee kan je alle kanten op... Vertel eens, waarom zou ik moeten weten wie het is?
Eensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:45 schreef Netsplitter het volgende:
Nicole Kidman ziet er zeer goed uit vind ik.
Beide een klein halfjaar geleden bevallen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Reese Whitherspoon en Drew Barrymore lijken wel twee bejaarden door de zwemkleding icm hun figuur.
Maar dan hoeven ze nog geen omabadpak/bikini te dragen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Beide een klein halfjaar geleden bevallen.
Ze vonden hun buik nog niet mooi genoeg voor een bikini denk ik?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar dan hoeven ze nog geen omabadpak/bikini te dragen.
ja vooral met de paparazzi op de loer, owee als je niet vlug genoeg weer in vorm bent na de bevalling want dan wordt je daarop weer helemaal afgezeikt in de tabloids ...stel je voor je hebt nog een rolletje na de bevalling....pff kut showbizz ik geef ze gelijk...lang leve de oma badpakkenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vonden hun buik nog niet mooi genoeg voor een bikini denk ik?
Is ook niet zo gek als je een paar maanden geleden bevallen bent, dan maar een hoog broekje of badpak als je toch wilt zwemmen.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja vooral met de paparazzi op de loer, owee als je niet vlug genoeg weer in vorm bent na de bevalling want dan wordt je daarop weer helemaal afgezeikt in de tabloids ...stel je voor je hebt nog een rolletje na de bevalling....pff kut showbizz ik geef ze gelijk...lang leve de oma badpakken
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:44 schreef sherezade het volgende:
De taille van Drew Barrymore is geloof ik zojuist verdronken
whoops guiltyquote:Op zondag 10 maart 2013 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Eigenlijk doen wij hier allemaal keihard aan mee
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat over haar taille, die heeft ze overigens ook voor de bevalling nooit gehad
ja dus? is toch gewoon zo...quote:
Da's een oudje uit 2007, zo te zien.quote:
Goed lichaam, maar geen borsthaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:34 schreef Karina het volgende:
Liam Hemsworth (Hunger Games)
[ afbeelding ]
Een slechte huid staat gelijk aan een witte huid? Whut?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:02 schreef Iwanius het volgende:
Als je dus goed kijkt dat zie je dus eigenlijk dat de meeste actrices die wij op het witte doek aanbidden qua schoonheid in feite een hele slechte huid hebben (witjes) en het dus bijna altijd van make-up moeten hebben om er goed uit te blijven zien.
1 van de uitzonderingen is onderstaande actrice.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef June. het volgende:
Een slechte huid staat gelijk aan een witte huid? Whut?
Hoe die gnoom ooit zo'n mooie dochter heeft kunnen voortbrengen is mij een raadsel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:19 schreef Karina het volgende:
Tamara Ecclestone is de dochter van de F1 racer, Bernie.
Hoewel hij vroeger inderdaad zelf ook gereden heeft zou ik hem niet direct een F1 racer noemen. Maar hij is in ieder geval wel de eigenaar van het hele F1 gebeuren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:19 schreef Karina het volgende:
Tamara Ecclestone is de dochter van de F1 racer, Bernie.
Dat ligt denk ik meer aan zijn ex-vrouw. Een mooie Bosnische bij wie hij ongeveer tot haar tieten kwam.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef BRooster het volgende:
[..]
Hoe die gnoom ooit zo'n mooie dochter heeft kunnen voortbrengen is mij een raadsel.
''t zijn koopjopen denk ik?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is "pronte" en daar zijn deze te groot voor.
Denk het wel, al kun je het niet helemaal goed zien omdat ze ook dik zijn van wat natuurlijk vet dat er omheen zit.quote:
Ze blijft niet eeuwig hetzelfde figuur houden hè?quote:
niet huilen he...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is "pronte" en daar zijn deze te groot voor.
Oei! Dit keer gaat het niet zo snel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:12 schreef Karina het volgende:
Gisele Bundchen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoel je de zwangere buik?quote:
Zwemmersquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
Michael Phelps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat dacht ik, foutjequote:
Ja, dat is het enige jammere. Maar de rest van d'r lijf is top!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Op d'r fake boobs na toch wel ?
Absoluut...al zou een klein laagje extra, haar ook niet misstaan :-)quote:Op zondag 24 maart 2013 22:25 schreef OliviaV het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige jammere. Maar de rest van d'r lijf is top!
Zonder d'r fake boobs zou haar lichaam nogal saai zijn om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:25 schreef OliviaV het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige jammere. Maar de rest van d'r lijf is top!
Ben ik 't wel mee eens. Ik vind dun/slank mooi, maar Audrina's lijf vind ik wel wat te mager.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Absoluut...al zou een klein laagje extra, haar ook niet misstaan :-)
En dan heeft ie ook nog 2 kleurenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef OliviaV het volgende:
Ik snap haar bikini niet echt. Lijkt net alsof ze het topje overdwars aan heeft. En d'r zoontje schuift het topje ook helemaal weg :p Maar wat heeft ze toch een prachtig lichaam..
Oh, ik dacht even dat het zo'n 'Kijk mij eens goed bezig zijn voor Unicef'-foto was. Maar het is haar zoontje.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef OliviaV het volgende:
Ik snap haar bikini niet echt. Lijkt net alsof ze het topje overdwars aan heeft. En d'r zoontje schuift het topje ook helemaal weg :p Maar wat heeft ze toch een prachtig lichaam..
Is hij te vaak plat op zijn kont op het water terechtgekomen?quote:
Ik denk dat daar wel weer vorm in komt als hij een passende zwembroek zou aantrekkenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is hij te vaak plat op zijn kont op het water terechtgekomen?
Zo te zien heeft ze niet in de gaten dat ze haar fotograferen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:07 schreef Godtje het volgende:
Helen Flanagan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Huh ze is een halve zandloperquote:
Ah, Anthony Kiedis vind ik altijd zo'n lekkere torso hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:31 schreef kvd het volgende:
Anthony Kiedis (inmiddels toch ook al 50)
[ afbeelding ]
En Dave Grohl
[ afbeelding ]
Enigszins offtopic, maar zijn auto komt vast niet door de APKquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:31 schreef kvd het volgende:
Anthony Kiedis (inmiddels toch ook al 50)
[ afbeelding ]
...
Ze heeft toch beduidend meer borsten in die BH's van Victoria's secret. Blijkbaar allemaal nepquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:06 schreef Karina het volgende:
Doutzen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Britney
[ afbeelding ]
Tsja, de wereld wil nu eenmaal genept worden en genept zúllen we worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:46 schreef Mishu het volgende:
Ze heeft toch beduidend meer borsten in die BH's van Victoria's secret. Blijkbaar allemaal nep
Correctie. 1.57 of 1.54quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:03 schreef speknek het volgende:
Die's echt geen 168. Volgens imdb is ze 1.53.
Het ziet er wel een beetje gek uit, maar goed, waar ze gelukkig van wordt.
Ukkie dus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Correctie. 1.57 of 1.54
Of ergens er tussen in. Ze is 5,2 of 5,1 volgens interviews met o.a. Ellen
quote:Op het internet zijn foto's verschenen van Heidi Klums reddingsactie waarbij ze haar 7-jarige zoon en twee nannies redde van de verdrinkingsdood.
Heidi en haar lover Martin Kristen beleefden afgelopen zondag allesbehalve een zorgeloze paasdag toen Henry (de zoon van Heidi en haar ex Seal)l en twee nannies in moeilijkheden kwamen in de zee.
Heidi en Martin doken de zee in om het drietal in veiligheid te brengen. Website RadarOnline heeft een aantal foto's waarop duidelijk te zien is hoe dreigend de situatie was.
Zuurpruim cq zeurpiet. Pick one. Heidi ziet er gewoon prima uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:33 schreef Iwanius het volgende:
Heidi is de zoveelste beroemdheid die op leeftijd nog probeert jong over te komen en het ouderdom tegen te gaan met allerlei oefeningen en biologische maaltijden en bijbehorende drankjes.![]()
Dat vond Heidi ook:quote:Op donderdag 4 april 2013 13:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind het best wel shocking om te zien dat iemand blijkbaar foto's heeft lopen maken terwijl er mensen uit de zee moeten worden gered. What the fuck? Gooi die camera in het zand en ga helpen, lul.
http://www.entertainmentw(...)d-Son-Henry-Drowningquote:But while the 39-year-old admits the incident looked far worse than it actually was, she expressed her disappointment at the lack of help and empathy from bystanders who instead of assisting with the rescue took out their phones to capture it.
"The family was surprised that we were being photographed and no one would come help us. These photos taken recently look much worse that it really was that day."
Ja? Ik vind haar zo kort overkomen. Ja ze is ook klein, maar ze ziet er ook zo gnomig uit qua bouwquote:Op donderdag 4 april 2013 17:15 schreef Skaai het volgende:
Ik zou tekenen voor het lijfje van Hayden, maar die bikini's vind ik haar niet mooi staan zeg.
En Heidi, heldin
Als ze naast een normale vent van 1.85 / 78 kg zou staan zou het er al anders uit zien. Naast een enorme beer van 2 meter en 100+ kg aan spieren lijk je al sneller gnomig denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja? Ik vind haar zo kort overkomen. Ja ze is ook klein, maar ze ziet er ook zo gnomig uit qua bouw
Dat komt door haar silicookies denk ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat een rare deuk in haar borstkas heeft Hayden Panettiere hier
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind het best wel shocking om te zien dat iemand blijkbaar foto's heeft lopen maken terwijl er mensen uit de zee moeten worden gered. What the fuck? Gooi die camera in het zand en ga helpen, lul.
Wtf, die tattoosquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marc Jacobs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |