Genegeerd, de radio staat hier pas sinds 10u aanquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaa iiiiiik heeeeeeeeeeeeeeeeeb heeeeeheeeeeeeeeet niiiiiiiiieeeehiiiieeet gehooooooooooooooooooooooord, maaaaaaaaaaaaaaar ik wwwwwwweeeeeheeeeet gewooooooooooooooooon daaaaat heeeeet gooohooodsaammeeeeee waaauuwww waaaaaaaauuuw waaaahaaaaauwwww was.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaa iiiiiik heeeeeeeeeeeeeeeeeb heeeeeheeeeeeeeeet niiiiiiiiieeeehiiiieeet gehooooooooooooooooooooooord, maaaaaaaaaaaaaaar ik wwwwwwweeeeeheeeeet gewooooooooooooooooon daaaaat heeeeet gooohooodsaammeeeeee waaauuwww waaaaaaaauuuw waaaahaaaaauwwww was.
Mijn midnight oil is opquote:
wat is dat voor monotone kut reply?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaa iiiiiik heeeeeeeeeeeeeeeeeb heeeeeheeeeeeeeeet niiiiiiiiieeeehiiiieeet gehooooooooooooooooooooooord, maaaaaaaaaaaaaaar ik wwwwwwweeeeeheeeeet gewooooooooooooooooon daaaaat heeeeet gooohooodsaammeeeeee waaauuwww waaaaaaaauuuw waaaahaaaaauwwww was.
Verstandig, jong!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn midnight oil is opdaarom dit weekend RUST!
Heb wel een hoop te doen, maar alles overdagquote:
Dat soort uitspraken durf ik nooit zover van tevoren te doen, geheid dat het nachtwerk wordtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb wel een hoop te doen, maar alles overdag
Ik denk dat ik zaterdag vroeger in m'n mandje lig dan op de gemiddelde doordeweekse dag
Ik ben wel een avondmens, maar max tot 1:00 ofzo...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken durf ik nooit zover van tevoren te doen, geheid dat het nachtwerk wordt
Trotsquote:
Naar de Döner kebab zaak voor een heerlijke kapsalonquote:
Whehe, ik hou dat vaak nog wel wat langer volquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben wel een avondmens, maar max tot 1:00 ofzo...
Ben namelijk ook een ochtendmens, maar dat werkt niet zo lekker samen
Ik heb gewoon een hekel aan de middag
Godver, gelijk trekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Naar de Döner kebab zaak voor een heerlijke kapsalon
Kom hier maar een neusje vol rioollucht halen dan, dan vergaat je die trek onmiddellijk...quote:
Naar het toilet. 2 kilo afgevallenquote:
Ik weet wat ik vanavond ga eten inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet wat ik vanavond ga eten inderdaad
Vanmiddag lekker Roti tijdens de lunch
Is niet zo gek veel, restje van gisteravondquote:
Oi! Als ik al lunch, dan zijn het hooguit 2 bolletjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is niet zo gek veel, restje van gisteravond
Maar ik lunch normala met 5 a 6 boterhammen
Ja ik ben een grote eter, vooral in de middagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi! Als ik al lunch, dan zijn het hooguit 2 bolletjes
Brintaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik ben een grote eter, vooral in de middag
Ontbijt is een bord Brinta
Regelmaatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Brinta![]()
![]()
Als ik al ontbijt, dan is het een bolletje.
Nu de volgende vraag; hoe kom jij zo slank en ik zo dik?!
Oh en 1 belangrijk ding: ik snoep nietquote:
Snoepen doe ik ook niet, haal bewust niks in huis. Dat was gisteren balen, had een chocolade-aanvalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh en 1 belangrijk ding: ik snoep niet
De enige reden dat ik een buikje heb is m'n alcoholgebruikmaar hij is nog niet heel erg drastisch, maar probeer er wel op te letten, vandaar ook 2-3x per week sporten
(fitness)
maar denk vooral dat ik heel veel dank aan het "geen snoep" verhaal
Chocolaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Snoepen doe ik ook niet, haal bewust niks in huis. Dat was gisteren balen, had een chocolade-aanval
Jij baas jijquote:
Héél af en toequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Chocola
Soms heb ik ook m'n momenten hoor
Wat een positieve post van je!!quote:
Bier is funestquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh en 1 belangrijk ding: ik snoep niet
De enige reden dat ik een buikje heb is m'n alcoholgebruikmaar hij is nog niet heel erg drastisch, maar probeer er wel op te letten, vandaar ook 2-3x per week sporten
(fitness)
maar denk vooral dat ik heel veel dank aan het "geen snoep" verhaal
Vertel mij watquote:
Jij altijd met je chickiesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit keer wel een chickie aan de haak geslagen dus?
Insert grappen over droogstaan onder deze post.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:35 schreef minthy het volgende:
Ik ga mezelf maar eens ergens uitnodigen voor een bak koffie, sta de hele ochtend al droog... Loop met gemak 4 koppen achter
Kom maar op, ik lust ze rauw met een uitje vandaagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Insert grappen over droogstaan onder deze post.
Beetje matig, ja...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Meer dan 1000 vrouwen heeft hij seks mee gehad?
Amateur
Fixedquote:
OH OK!quote:
En het is vrouwendagquote:
Geen pottendagquote:
Diskriminaasiequote:
Boeit me niet zoveel, men mag mij vandaag net zoveel haten als op andere dagenquote:
Lok me nog eens wat verder uit de tent?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:16 schreef Lamabal het volgende:
Het is vrouwendag en alle vrouwen zijn gelijk alweer uit de keuken. Kijk hoe druk hier!
Tentquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Lok me nog eens wat verder uit de tent?
Ja, ik ben lelijk. Nu weten we het welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tent
Ik heb liever dat je er onder blijft zitten
Viel tegen. En het was ook nog fris ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof gehad? Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst in Zwolle heb geshopt
Is echt zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:23 schreef D. het volgende:
Is het echt vrouwendag, of heeft 3FM weer iets bedacht?
twitter:NCRVLunch twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 12:25:28Tineke de Nooij vindt het verschrikkelijk dat mensen zeggen dat vrouwelijke dj's niet goed zijn. reageer retweet
Roos haalt het gemiddeld wel het hardste onderuit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NCRVLunch twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 12:25:28Tineke de Nooij vindt het verschrikkelijk dat mensen zeggen dat vrouwelijke dj's niet goed zijn. reageer retweet
.
Ze zíjn ook niet goed.
Van heel Nederland?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:38 schreef alors het volgende:
[..]
Roos haalt het gemiddeld wel het hardste onderuit.
Dit. Claudia is wel fijn om naar te luisteren. Roos & Annemiek daarentegen...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:38 schreef alors het volgende:
[..]
Roos haalt het gemiddeld wel het hardste onderuit.
Nooit meer zaniken over een negatief sfeertje hierquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:33 schreef Pino112 het volgende:
.
Ze zíjn ook niet goed.
Mijn persoonlijke mening is dat Roos met die schurende ongeinspireerde zaagstem per direct verbannen moet worden naar de coulissen. 1000x liever Claudia dan Roos.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van heel Nederland?
Sowieso is dat Claudia.
Ik rij er het liefst met een grote boog omheenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Viel tegen. En het was ook nog fris ook
Volgende keer (07/09) blijf ik weer in de auto zitten als ik door de winkelstraat ga
Vind het wel gezellig zoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit meer zaniken over een negatief sfeertje hier
Gewoon Roos én Claudia én Annemieke allemaal weg en ander DJ's ervoor in de plaatsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is dat Roos met die schurende ongeinspireerde zaagstem per direct verbannen moet worden naar de coulissen. 1000x liever Claudia dan Roos.
Normaal gesproken maakt het me geen ruk uit, schijt aan emancipatie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:43 schreef D. het volgende:
Ik vind dat vrouwen evenveel rechten moeten hebben als mannen
Mits ze ook dezelfde kwaliteiten hebben, en die hebben ze meestal niet
Maar ik rijd dan met een hele groep, en we 'moeten' allemaal dezelfde kant opquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik rij er het liefst met een grote boog omheen
Ik ben slecht in raadspelletjes, zeg maar gewoon waarom je daar wasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik rijd dan met een hele groep, en we 'moeten' allemaal dezelfde kant op
Hier. Bakken vol, helaas wil niemand het hebben...quote:
Ach, tijdens een negatieve Coldplay- en/of Caro Emeraldstorm vind ik het ook niet gezellig dus nu mag het wel even.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben slecht in raadspelletjes, zeg maar gewoon waarom je daar was
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is dat Roos met die schurende ongeinspireerde zaagstem per direct verbannen moet worden naar de coulissen. 1000x liever Claudia dan Roos.
En dat haat ik oohoookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, tijdens een negatieve Coldplay- en/of Caro Emeraldstorm vind ik het ook niet gezellig dus nu mag het wel even.
Om de Blauwvingerrally? Tof, oud-docent van me zit ook in de organisatie.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om de Blauwvingerrally? Tof, oud-docent van me zit ook in de organisatie.
Heb je meegedaan?quote:
Gisteren kreeg de auto een grote beurt in Wezep, dus om de tijd te doden Zwolle aangedaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je meegedaan?![]()
Edit gezien; ja, ik bedoelde gisteren
Tja, in Wezep je tijd verdoen lukt ook niet ergquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren kreeg de auto een grote beurt in Wezep, dus om de tijd te doden Zwolle aangedaan
En ja, ik heb iedere editie nog meegereden
Het museum aldaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, in Wezep je tijd verdoen lukt ook niet erg![]()
Zekersquote:Tof!!
Over het oefenterrein lopen, ook sfeervol en spannendquote:
Wat oefenen ze daar dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Over het oefenterrein lopen, ook sfeervol en spannend
Doosquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik ben lelijk. Nu weten we het wel
De landmacht heeft een kazerne net buiten het dorp in de bossenquote:
Meestal schiet je met kogels toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
[..]
De landmacht heeft een kazerne net buiten het dorp in de bossen![]()
Er wordt veel met scherp geschoten
Ow, bij nader inzien zijn we daar met de rally een keer geweest. Mochten de kinderen schietenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
[..]
De landmacht heeft een kazerne net buiten het dorp in de bossen![]()
Er wordt veel met scherp geschoten
bijzondere provinciequote:
Zou kunnen, maar je hebt meerdere terreinen daar in de buurt liggen. 's Avonds zie je regelmatig lichtkogels over de IJssel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, bij nader inzien zijn we daar met de rally een keer geweest. Mochten de kinderen schieten
Wellicht was het een ander terreinquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar je hebt meerdere terreinen daar in de buurt liggen. 's Avonds zie je regelmatig lichtkogels over de IJssel.
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn met dat geknal
quote:
Ter hoogte van de Backxlaan met Union op links?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ter hoogte van de Backxlaan met Union op links?
Kom maar bij Overijssel dan, altijd gezellig hierquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik zeg, Gelderland gewoon opdoeken. Ik ken niemand die zich Gelderlander vindt
gewoon alles onder de Waal bij Brabant, een deel van de Veluwe en de betuwe bij Utrecht en de rest mogen jullie hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Kom maar bij Overijssel dan, altijd gezellig hier
Yay!! Ik herken m'n oude werk nogquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Heel apart dat dat water nu gewoon weg is.
Dan blijft er voor ons verdomd weinig overquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon alles onder de Waal bij Brabant, een deel van de Veluwe en de betuwe bij Utrecht en de rest mogen jullie hebben
halve veluwe en de hele achterhoek, das best veelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan blijft er voor ons verdomd weinig over
Hebbertquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan blijft er voor ons verdomd weinig over
Wat heb je nou aan een halve Veluwe?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
halve veluwe en de hele achterhoek, das best veel
er kan altijd onderhandeld wordenquote:
Wat waaromquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay!! Ik herken m'n oude werk nog![]()
Hier op het dorp willen ze het kanaal weer opengooien en de N377 om het dorp heen laten leggen. Ik zeg; dom, natuurverneukend en kostenverslindend plan
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:19 schreef D. het volgende:
Ah, vrouwendag is maar tot 20:00u
http://www.speld.nl/2011/(...)drukt-of-mishandeld/
Welk deel wil je ervoor terug? Staphorst vind ik wel misbaarquote:
Werkverschaffing jeweetzquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay!! Ik herken m'n oude werk nog![]()
Hier op het dorp willen ze het kanaal weer opengooien en de N377 om het dorp heen laten leggen. Ik zeg; dom, natuurverneukend en kostenverslindend plan
we hoeven er geen gebied voor terug hè.... we zijn juist Gelderland aan het opdelen en verdelen.....quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Welk deel wil je ervoor terug? Staphorst vind ik wel misbaar
Iets met een historische werkgroep... Van mij mogen ze onder de oude brug gaan hangen, naast de balkquote:
wrmquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef rubbereend het volgende:
Welk deel wil je ervoor terug? Staphorst vind ik wel misbaar
Klopt, maar tegelijkertijd wil de provincie/gemeente de autoweg die dwars door het dorp loopt verdiept aan gaan leggen... Het werkt elkaar heerlijk tegenquote:
Lohues!quote:
Je wou toch onderhandelen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hoeven er geen gebied voor terug hè.... we zijn juist Gelderland aan het opdelen en verdelen.....
ja maar ik hoef geen gebied, voor de hele Veluwe zul je andere dingen moeten biedenquote:
Onderhandelen is een kwestie van geven en nemenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar ik hoef geen gebied, voor de hele Veluwe zul je andere dingen moeten bieden
*gaat uit de kleren en trekt een strik aan*quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar ik hoef geen gebied, voor de hele Veluwe zul je andere dingen moeten bieden
De Veluwe zijn voor Overijsselquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
*gaat uit de kleren en trekt een strik aan*
quote:DWDD krijgt eigen festival De Wereld Draait Buiten
DWDD organiseert deze zomer de eerste editie van het festival De Wereld Draait Buiten.
Televisieprogramma De Wereld Draait Door krijgt een eigen festival met muziek, comedy, literatuur en debat. Het festival heet De Wereld Draait Buiten en vindt plaats op 7 juli op het terrein achter de Westergasfabriek, waar de talkshow vijf dagen per week wordt uitgezonden. Het terrein van de Westergasfabriek werd eerder gebruikt voor grote concerten van internationale artiesten als Radiohead, John Legend en Keane.
De eerste namen voor het festival zijn bekendgemaakt. Internationale artiesten als Ben Howard, Lianne La Havas en Triggerfingertreden op tijdens De Wereld Draait Buiten.
Verder bevestigde De Wereld Draait Door de volgende acts op het gebied van muziek: Palio Superspeed Donkey, Trixie Whitley, Tangerine, Parquet Courts, Jungle By Night, The Kik
, Douwe Bob, Fresku en Tim Knol.
DWDD Recordings op De Wereld Draait Buiten
Het terrein van het Westergasfabriek wordt ingericht met vijf verschillende podia, waarbij er ook speciale aandacht is voor de DWDD Recordings. Onder meer Eefje de Visser en Djurre de Haan (awkward i) geven daar optredens.
De Wereld Draait Buiten werd in de uitzending van DWDD op 7 maart aangekondigd. Matthijs van Nieuwkerk vertelde Giel dat het festival volgens hem een beetje aan Lowlands doet denken.
Het grootste deel van het programma bestaat uit muziek, maar ook regelmatig terugkerende gasten als cabaretier Pieter Derks, bioloog Freek Vonk
en kok Robert Kranenborg
maken hun opwachting op het festival.
Veluwe is lang he?quote:
Hier nog niet, mag nog een avondje. Vrijdagavonden zijn wel relaxt, dat scheeltquote:
ja, ik ken de kaart van Gelderlandquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veluwe is lang he?
Das van Hattem tot aan Wageningen!
en je auto schoonquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ruit is weer heel
Carglassmet hun kutreclames, dat wel...
En ik wil niet in Overijssel wonen! Ik herhaal; ik wil niet in Overijssel wonen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ik ken de kaart van Gelderland
Haha ja hij zegt: ik heb gestofzuigd voor je en je ramen allemaal schoongemaakt...quote:
Je moet je auto wel goed onderhouden!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha ja hij zegt: ik heb gestofzuigd voor je en je ramen allemaal schoongemaakt...
Ik zeg: nou dat was hard nodig
hij: daar doe ik geen uitspraken over meneer
Had je die "Fries" van de reclame als monteur?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ruit is weer heel
Carglassmet hun kutreclames, dat wel...
Duitslandquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik wil niet in Overijssel wonen! Ik herhaal; ik wil niet in Overijssel wonen.
Utrecht is ook uitgesloten!
Cornelisquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had je die "Fries" van de reclame als monteur?
quote:
Niet met een overdreven dik aangezet Haags/Rotterdams/Amsterdams accent?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
Cornelis_______________________
Die monteurs uit de Randstad praatten wel gewoon ABN zogenaamd
nee dat doen de mannetjes van Eneco al.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet met een overdreven dik aangezet Haags/Rotterdams/Amsterdams accent?
Ja die doen het wel iddquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee dat doen de mannetjes van Eneco al.
Het huidige Duitsland is wel liefquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Hadden we in 1945 eindelijk hier in Wageningen de Duitsers op hun knietjes gekregen, wil je ons weer bij Duitsland voegen.
Het was een zeer goed nederlands pratende hindoestaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had je die "Fries" van de reclame als monteur?
Die van patatvorkje?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze klinkt als de stem van Wikipedia
Wie kie pedia dot orG.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze klinkt als de stem van Wikipedia
Dat had ik kunnen zeggenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef alors het volgende:
'je moet omhoog'
- 'zei mijn vrouw vannacht ook'
Welke vrouwquote:
SSSsssssssssssssst niet hierquote:
standaard reactie altijd inderdaadquote:
Maar ook niet daar, wordt niet echt gewaardeerdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
SSSsssssssssssssst niet hier![]()
Hier hebben we het over "de liefde bedrijven"
Weet ik, maar ik vind het heerlijk daar af en toe mensen op de kast te drijvenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar ook niet daar, wordt niet echt gewaardeerd![]()
Die term gebruik ik ook het liefst
hmmm bij mijn garage zouden ze mij raar aankijken als ik ze vertelde dat ik de liefde met mijn auto had bedreven om hem weer te laten starten. Ik hou het maar bij aanduwenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
SSSsssssssssssssst niet hier![]()
Hier hebben we het over "de liefde bedrijven"
Rotzak...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het heerlijk daar af en toe mensen op de kast te drijven![]()
Allemaal van die tere zieltjes daar die veel te veel nadenken en te weinig doen
Wobbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is met een B. Wobben is het werkwoord.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Rotzak...
Daarom post ik er ook slechts zelden meer mee, het gaat nergens meer over
Ik had het niet over jou hoor, er zitten grotere verpesters in dat topicquote:
Ik hou me vrij rustig daar, aangezien ik niet meer aan internetdaten doequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou hoor, er zitten grotere verpesters in dat topic
Wat!?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou me vrij rustig daar, aangezien ik niet meer aan internetdaten doe
Of daten uberhaupt(IB4 Henkde_j)
Jij altijd met je kutopmerkingenquote:
Hihi je zei..quote:
Verder vind ik je wel lief hoorquote:
Ook kusjekroel voor Roelquote:
Jij bent ook lief Roelquote:
*voelt zich buitengesloten met al dat geknuffel*quote:
Even mannen onderellaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
*voelt zich buitengesloten met al dat geknuffel*
Ik verkies niet graag mensen boven andere mensen, maar jij bent de liefste natuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
*voelt zich buitengesloten met al dat geknuffel*
Aaaah, dank je!! Nu ben ik warm en vervuld van liefde en kan ik eindelijk naar m'n werkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik verkies niet graag mensen boven andere mensen, maar jij bent de liefste natuurlijk![]()
![]()
Ik heb nu een heel eng beeld in m'n hoofd, word van alle kanten beswaffeldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
minthy wil er graag ff tussen staan..
Terwijl Roel en ik elkaar een brofist gevenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel eng beeld in m'n hoofd, word van alle kanten beswaffeld
*ik pasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel eng beeld in m'n hoofd, word van alle kanten beswaffeld
Bruno Mars - Locked out of heavenquote:
Top!quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Terwijl Roel en ik elkaar een brofist geven
[ afbeelding ]
KEL zit een aantal deuren verderop he.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
Dus Minthy wordt geswaffeld en krijgt een golden shower
Kijk, dan mag je maandag zeggen op de radio: WAT EEN WEEKEND
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
Dus Minthy wordt geswaffeld en krijgt een golden shower
Kijk, dan mag je maandag zeggen op de radio: WAT EEN WEEKEND
Ik kom daar niet als ik op kantoor zitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
KEL zit een aantal deuren verderop he.
Je post zelf het antwoord in wezen al.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:05 schreef themauster het volgende:
Waarom heeft Domien zo'n rare Twitter icoon?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
SC draait door jongens
Iets teveel aan de Cif gesnoven?
Nu weer normaal toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:05 schreef themauster het volgende:
Waarom heeft Domien zo'n rare Twitter icoon?
quote:
Gelderland dan wel?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik wil niet in Overijssel wonen! Ik herhaal; ik wil niet in Overijssel wonen.
Utrecht is ook uitgesloten!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |