Genegeerd, de radio staat hier pas sinds 10u aanquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaa iiiiiik heeeeeeeeeeeeeeeeeb heeeeeheeeeeeeeeet niiiiiiiiieeeehiiiieeet gehooooooooooooooooooooooord, maaaaaaaaaaaaaaar ik wwwwwwweeeeeheeeeet gewooooooooooooooooon daaaaat heeeeet gooohooodsaammeeeeee waaauuwww waaaaaaaauuuw waaaahaaaaauwwww was.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaa iiiiiik heeeeeeeeeeeeeeeeeb heeeeeheeeeeeeeeet niiiiiiiiieeeehiiiieeet gehooooooooooooooooooooooord, maaaaaaaaaaaaaaar ik wwwwwwweeeeeheeeeet gewooooooooooooooooon daaaaat heeeeet gooohooodsaammeeeeee waaauuwww waaaaaaaauuuw waaaahaaaaauwwww was.
Mijn midnight oil is opquote:
wat is dat voor monotone kut reply?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaa iiiiiik heeeeeeeeeeeeeeeeeb heeeeeheeeeeeeeeet niiiiiiiiieeeehiiiieeet gehooooooooooooooooooooooord, maaaaaaaaaaaaaaar ik wwwwwwweeeeeheeeeet gewooooooooooooooooon daaaaat heeeeet gooohooodsaammeeeeee waaauuwww waaaaaaaauuuw waaaahaaaaauwwww was.
Verstandig, jong!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn midnight oil is opdaarom dit weekend RUST!
Heb wel een hoop te doen, maar alles overdagquote:
Dat soort uitspraken durf ik nooit zover van tevoren te doen, geheid dat het nachtwerk wordtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb wel een hoop te doen, maar alles overdag
Ik denk dat ik zaterdag vroeger in m'n mandje lig dan op de gemiddelde doordeweekse dag
Ik ben wel een avondmens, maar max tot 1:00 ofzo...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken durf ik nooit zover van tevoren te doen, geheid dat het nachtwerk wordt
Trotsquote:
Naar de Döner kebab zaak voor een heerlijke kapsalonquote:
Whehe, ik hou dat vaak nog wel wat langer volquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben wel een avondmens, maar max tot 1:00 ofzo...
Ben namelijk ook een ochtendmens, maar dat werkt niet zo lekker samen
Ik heb gewoon een hekel aan de middag
Godver, gelijk trekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Naar de Döner kebab zaak voor een heerlijke kapsalon
Kom hier maar een neusje vol rioollucht halen dan, dan vergaat je die trek onmiddellijk...quote:
Naar het toilet. 2 kilo afgevallenquote:
Ik weet wat ik vanavond ga eten inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet wat ik vanavond ga eten inderdaad
Vanmiddag lekker Roti tijdens de lunch
Is niet zo gek veel, restje van gisteravondquote:
Oi! Als ik al lunch, dan zijn het hooguit 2 bolletjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is niet zo gek veel, restje van gisteravond
Maar ik lunch normala met 5 a 6 boterhammen
Ja ik ben een grote eter, vooral in de middagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi! Als ik al lunch, dan zijn het hooguit 2 bolletjes
Brintaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik ben een grote eter, vooral in de middag
Ontbijt is een bord Brinta
Regelmaatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Brinta![]()
![]()
Als ik al ontbijt, dan is het een bolletje.
Nu de volgende vraag; hoe kom jij zo slank en ik zo dik?!
Oh en 1 belangrijk ding: ik snoep nietquote:
Snoepen doe ik ook niet, haal bewust niks in huis. Dat was gisteren balen, had een chocolade-aanvalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh en 1 belangrijk ding: ik snoep niet
De enige reden dat ik een buikje heb is m'n alcoholgebruikmaar hij is nog niet heel erg drastisch, maar probeer er wel op te letten, vandaar ook 2-3x per week sporten
(fitness)
maar denk vooral dat ik heel veel dank aan het "geen snoep" verhaal
Chocolaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Snoepen doe ik ook niet, haal bewust niks in huis. Dat was gisteren balen, had een chocolade-aanval
Jij baas jijquote:
Héél af en toequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Chocola
Soms heb ik ook m'n momenten hoor
Wat een positieve post van je!!quote:
Bier is funestquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh en 1 belangrijk ding: ik snoep niet
De enige reden dat ik een buikje heb is m'n alcoholgebruikmaar hij is nog niet heel erg drastisch, maar probeer er wel op te letten, vandaar ook 2-3x per week sporten
(fitness)
maar denk vooral dat ik heel veel dank aan het "geen snoep" verhaal
Vertel mij watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |