Wat een kwal, weer...quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef roos85 het volgende:
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
quote:Ferry Doedens: ‘Blijkbaar vinden mensen mij leuk’
Bwhahahahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef PeterKelder het volgende:
En vervolgens lees ik de volgende kop op Mediacourant:
[..]_________
Wat is deze?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef roos85 het volgende:
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
Was dat niet al het geval dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maxime zal haar dan wel opvangen. Ik weet niet precies waarom de schrijvers willen dat we een tergende hekel aan Maxime krijgen, maar je weet dat het gaat gebeuren!
Het is net andersom: hij gaat huilen als hij geen aandacht krijgtquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:04 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Laten we Doedens verder geen aandacht geven. Figuren als hij gaan dan huilen.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is net andersom: hij gaat huilen als hij geen aandacht krijgt
erg grappig ja!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:39 schreef PinkBlossom het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen toen ik dat topic zag![]()
Ja. Ik verwees ook naar het Maarten gedoe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was dat niet al het geval dan?
Over Maarten gesproken: in 1995 hadden Roel Fooij en Marjolein Keuning al enkele gezamenlijke scènes in Onderweg naar Morgenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja. Ik verwees ook naar het Maarten gedoe.
Ferry Doedens dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
erg grappig ja!![]()
Die Ferry Doedens bedenkt zich voortaan wel, als hij weer zoiets wil twitteren!
Overigens wie laat daar nou echt op. Wat voor soort kleding zo'n grote groep mensen daar draagt!
"Vuile vieze teef, ik wil de rest van mijn geld. Anders stap ik naar de familie Sanders."quote:
Doedens?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:40 schreef roos85 het volgende:
Is er wel GTST vandaag, met de nieuwe paus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef Frey het volgende:
Vanavond:Dan ben je net het spannendste vergeten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |