SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
DrumstickNLquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
Welke username had Curlbrah hiervoor dan?
Hij moet door het stof!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:23 schreef tuut-chips het volgende:
Stel je voor dat mschol hier nu zou komen en zou zeggen, jullie hebben gelijk jongens, ik zat verkeerd, EA heeft Simcity verneukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Simcity, an overpriced 20 minute countdown timer.
Die zul je dan eerst weer op moeten graven.quote:
Simcity 4!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Krijg bijna zin om dat spel te spelen
Het zal mij geen neuq boeien, laat ze elkaar lekker afslachtenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:23 schreef vogelkooi het volgende:
wat denken. jullie? weer oorlog bij noord en zuid Korea?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het zal mij geen neuq boeien, laat ze elkaar lekker afslachten
Hoop het maar niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:23 schreef vogelkooi het volgende:
wat denken. jullie? weer oorlog bij noord en zuid Korea?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
SoaSE: Rebellion eens proberen, nog steeds lekker ziek
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:18 schreef MineraalWater het volgende:
Ja hij is echt ziek, Gister met hem aan het skypen en opeens hoor je hem wegrennen en dikke kots geluiden enzo
Ja hij is echt ziek, Gister met hem aan het skypen en opeens hoor je hem wegrennen en dikke kots geluiden enzo
Yesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
heb ik je eigenlijk wel op skype?
Hey wie wilt er vet vrij ijs met 10% vet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:07 schreef bobbernaut het volgende:
Als iemand op mijn Vanilla server wilt, DM maar
Oh bukkit eigk, maar alleen WE, falsebook en essentials
:'Dquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey wie wilt er vet vrij ijs met 10% vet?
quote:
OMG OLDSCHOOLquote:
Ik ben ook wel voor dat systeem als het piracy tegen gaat dus wat dat betreft zat hij niet mis. De vraag is nu wel hoe gaat het in de toekomst omdat het op deze manier dus niet werkt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Op Tweakers poste er een Mschol figuur iets positiefs over het always online systeem van Sim City.
Er is nooit meer iets van hem gehoord.
Hey wat was die sites nou met allemaal die TC?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Op Tweakers poste er een Mschol figuur iets positiefs over het always online systeem van Sim City.
Er is nooit meer iets van hem gehoord.
iemand wilt pagga slaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey wat was die sites nou met allemaal die TC?
Ziekte kindquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
JONGE DEZE KEREL IS ECHT GENIAAL GHEHEEHEHEHEHEHE
KIEK ZIJN GEZICHT
ps volume knop wat lager zette
ja die bookmark heb ik hier niet, post ik nog wel een keer. Maar zijn duizende van zulke tumblr sites geloof ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey wat was die sites nou met allemaal die TC?
Ja teenswag shit jonge dat hoef ik nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja die bookmark heb ik hier niet, post ik nog wel een keer. Maar zijn duizende van zulke tumblr sites geloof ik
mongoolquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het zal mij geen neuq boeien, laat ze elkaar lekker afslachten
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja die bookmark heb ik hier niet, post ik nog wel een keer. Maar zijn duizende van zulke tumblr sites geloof ik
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:43 schreef Ame_thyst het volgende:
okey yolo swag koning willem II
nsfw TC's blogjuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haterquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Niet die gozers weer in die fucking dierenwinkel_!
mensen die meehuilen met de restquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:09 schreef MineraalWater het volgende:
"Sim City" Is On Pace To Be The Worst Rated Product Ever On Amazon.com
http://www.amazon.com/Sim(...)TF8&showViewpoints=1
Mij boeit het niet want ik speel het spel niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
mensen die meehuilen met de rest.
[ afbeelding ]
Beetje dit effect nu.
grappig gedaanquote:
Ik wil nog even terugkomen op deze, want als ik dit kijk voelt het net of ik griep heb want dan voel ik ook koorts opkomen echt super raar.quote:
Pc kast voor flodder!quote:
Bestwel nice!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Pc kast voor flodder!
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/F5OKfyHFVlMN0cjAy4y6GA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD04NTU7cT04NTt3PTU1MA--/http://l.yimg.com/os/446/(...)62354.jpg]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
Verwarming weer gemaakt voor een limburgse monteur![]()
Zonder hun waren we nergens!
Probleem is alleen dat die al 2x te koop is aangeboden en niemand haptequote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:33 schreef shaderon het volgende:
Lees net dat de darksiders franchise nog niet dood is, het wordt geveild in april
Hoeveel zou zoiets kosten? Denk je dan aan 50 miljoen? of maar een paar ton?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat die al 2x te koop is aangeboden en niemand hapte
quote:On February 26, THQ announced that it would sell of its remaining properties – the Darksiders, Homeworld, Red Faction and Destroy All Humans! franchises, as well as its licensed and original properties – in an court-approved auction which will be held from April 1st to April 15, with the process completed by May
Een jaar of 3 terug deed EA nog wel toffe dingen maar nu op dit moment wil het even niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:26 schreef shaderon het volgende:
Hopelijk gaat het vanaf nu bergafwaarts met EA.
Veel games ga ik toch niet missen, misschien Fifa ofzo.
Zou EA zo voor THQ willen ruilen
Die studie opzich is geloof ik al wel verkocht of anders zijn die mensen al weg dit ging alleen nog om de naam Darksiders.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Mwa, bedrijf + de IP's, ik weet niet hoeveel vigil er heeft. Maar doorgaans toch wel in de miljoenen ja. Verkoop van DS2 was niet echt super goed dus ze staan ook niet te springen ofzo
Oh my godquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:17 schreef MineraalWater het volgende:
Die kerel lacht zich echt helemaal kapot
goed gedaan hoor EA, mooi omgekochtquote:Eurogamer Sweden
Mar 4, 2013
[100] A fantastic city simulation that meets all expectations. So perfectly balanced it makes it easy to pick up and enjoy, but proves to be very difficult to master. Funny, addictive and with great options for both co-operative and competitive online play - Sim City is a clear candidate for Game of the Year.
kom je niet meer online?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:34 schreef shaderon het volgende:
[..]
goed gedaan hoor EA, mooi omgekocht
http://www.metacritic.com/game/pc/simcity
op je server?quote:
Nicequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:24 schreef -Datdus- het volgende:
Gamewereld generator dinges gemaakt met javascript.![]()
http://beyondsimple.nl/perlin/
Nice. Ga je een spel maken?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:24 schreef -Datdus- het volgende:
Gamewereld generator dinges gemaakt met javascript.![]()
http://beyondsimple.nl/perlin/
Nah, even opgezocht maar Vigil games = darksiders, hebben niets anders gemaakt en hielden zich alleen daar mee bezig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die studie opzich is geloof ik al wel verkocht of anders zijn die mensen al weg dit ging alleen nog om de naam Darksiders.
Jawel maar die mensen daarvan zijn deels naar Crytek en een ander deel is ook weg dus volgens mij is er niemand meer over maar kun je alleen nog de naam Darksiders kopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nah, even opgezocht maar Vigil games = darksiders, hebben niets anders gemaakt en hielden zich alleen daar mee bezig.
Van scratch. Zal de code zo wel even posten, valt mee hoe veel het is. dagje aan gezeten in totaal denk ik.:Dquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nice
Hoe lang heb je eraan gezeten?
Van scretch opgebouwt of met een sample gemaakt?
Ja, een soort risk met je eigen land dat uniek is gegenereerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat het in de klassieke oudheid spelen en doe ER real-time combat bijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Van scratch. Zal de code zo wel even posten, valt mee hoe veel het is. dagje aan gezeten in totaal denk ik.:D
[..]
Ja, een soort risk met je eigen land dat uniek is gegenereerd.
Ik dacht aan V.O.C, gouden eeuw als inspiratie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Laat het in de klassieke oudheid spelen en doe ER real-time combat bij
Noem het Totale Oorlogquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik dacht aan V.O.C, gouden eeuw als inspiratie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Total_Warquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Noem het Totale Oorlog
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:48 schreef shaderon het volgende:
feyenoord wordt morgen gedeelde koploper
hallon ik ben notchquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:37 schreef MineraalWater het volgende:
OMG IK HEB NOTCH ZIJN SKYPE EN IK KEN IEMAND DIE NAAST HEM WOONT OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Heb je m echt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:37 schreef MineraalWater het volgende:
OMG IK HEB NOTCH ZIJN SKYPE EN IK KEN IEMAND DIE NAAST HEM WOONT OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Bravo!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zie je hier is ie! Heb hem meteen al wat nederlands geleerd.
Maak daar maar 52 van.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:29 schreef Flodder450 het volgende:
over 42 jaar kun je achter de geraniums gaan zitten!
EA is fucked, of is dat een fan trailer"?quote:
echt..quote:Op zondag 10 maart 2013 19:19 schreef shaderon het volgende:
[..]
EA is fucked, of is dat een fan trailer"?
Care to explain?quote:
http://borm.nl/borm.htmlquote:Laat elke bankmedewerker die momenteel bezig is met het slopen van bedrijven een enorme
pan water opzetten tot het kookt. Ga er in zitten net zo lang tot je gaar bent. Want nu zijn jullie half gaar.
Laat elke parkeerwachter die de hele dag zichzelf geloofd als hij zegt "ik doe gewoon mijn werk" zichzelf door de plee spoelen om vervolgens de stront in het riool te vreten die wij schijten omdat we bang zijn dat we te laat bij de auto zijn.
Laat elke idioot die in een flitsende auto zijn krant zit te lezen zijn geslachtsdeel in het stopcontact steken ( dit moet lukken omdat dit soort gefrusteerde mannetjes hele kleine pikkies hebben)
Laat elke minkukel die het heeft bedacht om een rotonde aan te leggen waarbij je, als je net op de verkeerde kant zit, er niet meer af kan, zichtzelf laten rondrijden op een strontkar door Barneveld.
Laat de mensen die de verkeersdrempels hebben ingevoerd (buiten woongebieden) zichzelf aangeven en op zijn knieën smeken om eenzame opsluiting tussen twee hitsige gorilla's.
Laat de controleur van de hondenbelasting ook eens een bezoekje brengen aan de leeuwen in Artis.
Laat alle beleidsmakers die met een leuk nieuw ideetje komen meedoen aan een wedstrijd, waarbij de bedenker van het beste idee ( voor het volk het slechtste) beloont worden met het dichtnaaien van hun anus en daarna elke dag dineren in een 5 sterrenrestaurant op uiteraard onze kosten.
Holy Snap wie is datquote:
Dude ik zit er ook te denken om ook even een Tropico te halen.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:55 schreef shaderon het volgende:
Ik ga btw de xbox720 100% zeker kopen AQuila, net besloten
Kun je hier wat meer over vertellen want ik wil hem ook gaan halen.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:52 schreef shaderon het volgende:
[..]
net voor het eerst gespeeld, ge-wel-dig![]()
nucleaire wapens
Care to explain a little more?quote:
Geen idee, net de tutorial gedaan, kun je een beetje in kloten. Ik ken de game ook niet zo goed, maar hij was maar 10 euro met dlc dus jaquote:Op zondag 10 maart 2013 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je hier wat meer over vertellen want ik wil hem ook gaan halen.
Heb je losse levels of begin je gewoon aan een game die feitelijk ''oneindig'' doorloopt waarin je steeds nieuwe dingen kunt bouwen enzo.
Op pc? Ik moet hem op de 360quote:Op zondag 10 maart 2013 19:59 schreef shaderon het volgende:
[..]
Geen idee, net de tutorial gedaan, kun je een beetje in kloten. Ik ken de game ook niet zo goed, maar hij was maar 10 euro met dlc dus ja
Nah. Voor zo'n grote site als FOK! zou je hier veel meer mee moeten doen. In principe kun je op het gebied van gaming zoveel verdienen..quote:
Ja, maar het zijn wel allemaal vrijwilligers die het doen he. Ik vind het doorgaans wel goed gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:01 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nah. Voor zo'n grote site als FOK! zou je hier veel meer mee moeten doen. In principe kun je op het gebied van gaming zoveel verdienen..
Dat wouden ze geloof ik ook en zou ook kunnen dad Danny gezegd maar is nix mee gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:01 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nah. Voor zo'n grote site als FOK! zou je hier veel meer mee moeten doen. In principe kun je op het gebied van gaming zoveel verdienen..
Ik was die hele youtube naam kwijt maar ik dacht er net weer aan.quote:
Oh heb ook een 360 gehad en wil weer eens console gamen, playstation gaat hem niet worden, dus 720quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Shaderon,
Hoe kwam je net op het idee om die Next Gen Xbox zeker te halen??
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat wijf is ook echt alleen popular om die enorme inkijk in elke videoniet erg natuurlijk, maar wel vreemd mens.
Ik denk ook wel 99% zeker de nieuwe Xbox maar wacht toch even 26 april af.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oh heb ook een 360 gehad en wil weer eens console gamen, playstation gaat hem niet worden, dus 720Gelijk maar een capture card bij kopen, http://www.blackmagicdesign.com/products/intensity/
hahahahahahaquote:
Deze en die andere van Venga Boys is ziekelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef shaderon het volgende:
[..]
hahahahahaha
kill it before it lays eggs
1. Koop de collector's bundle: ¤10 voor Tropico 4 + alle DLCquote:Op zondag 10 maart 2013 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude ik zit er ook te denken om ook even een Tropico te halen.
Maar dan kun je het beste deel 4 halen dus? En gaat alles vrij simpel of is het lastig om alles goed te houden.
anders doe je even kalm aan tot je daadwerkelijk gezien hebt hoe hij gaat worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oh heb ook een 360 gehad en wil weer eens console gamen, playstation gaat hem niet worden, dus 720Gelijk maar een capture card bij kopen, http://www.blackmagicdesign.com/products/intensity/
Maar ik hoef geen playstation, de controllers zijn echt verschrikkelijk, en was tevreden over de 360quote:Op zondag 10 maart 2013 21:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
anders doe je even kalm aan tot je daadwerkelijk gezien hebt hoe hij gaat worden.
En als je zo graag een capture card wil kun je beter de PS4 kopen.
Precies!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef shaderon het volgende:
[..]
Maar ik hoef geen playstation, de controllers zijn echt verschrikkelijk, en was tevreden over de 360
Idd, die fucking huge inkijk ALTIJDquote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat wijf is ook echt alleen popular om die enorme inkijk in elke videoniet erg natuurlijk, maar wel vreemd mens.
ook speciaal van boven gefilmd.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Geinigquote:Op maandag 11 maart 2013 10:35 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ele_dag_rondjes.html
Wat kijk jij wel niet op werkquote:Op maandag 11 maart 2013 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet er iemand een link naar een youtube filmpje hebben waarin iemand op een plastic MLP-figurtje klaarkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |