abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:14:01 #1
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_123833601
Mijn broertje is een idioot die Minecraft speelt, schijnbaar is je IP altijd zichtbaar en een paar andere idioten vonden het nodig om ons IP te DDOS'en. Zou ik er Juridisch wat aan kunnen doen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:25:01 #2
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_123833935
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn broertje is een idioot die Minecraft speelt, schijnbaar is je IP altijd zichtbaar en een paar andere idioten vonden het nodig om ons IP te DDOS'en. Zou ik er Juridisch wat aan kunnen doen?
Tuurlijk, politie staat klaar.
Er vanuitgaande dat je precies alle bewijzen hebt die nodig zijn en de zak met geld om de advocaat tevreden te houden is het mogelijk.
Daar ik al twijfel aan die 2 punten, zeg ik laat maar.
Je hebt geen kans.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:25:45 #3
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_123833957
contact opnemen met je provider
pi_123834030
Je modem resetten ^O^
pi_123834306
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
mail sturen naar abuse@ziggo.nl of andere providers van de betreffende IP's waarvan het komt.
pi_123834624
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:28 schreef Keskin58 het volgende:
Je modem resetten ^O^
Wat is met jou dan. Je modem resetten, nee dat zal hem worden.

@TS: nee, kun je niets aan doen. Al doe je aangifte, de politie doet er geen donder mee. Ze zitten hier niet op te wachten, heb je enig idee hoeveel moeite het kost om uberhaupt die mensen te vinden die het uitvoeren?

Contact opnemen met jouw provider voor de ontvangen pakketten (eventueel gerechterlijk bevel), waar ze vandaan komen. En daarna contact opnemen (eventueel gerechterlijk bevel) met de slachtoffers hun providers voor adresgegevens van de verdachten.

En dat allemaal voor een paar kiddo's die voor de fun wat pakketten naar je broertje sturen?

Nee, trust me. Not worth the trouble.
pi_123834644
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:46 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wat is met jou dan. Je modem resetten, nee dat zal hem worden.

@TS: nee, kun je niets aan doen. Al doe je aangifte, de politie doet er geen donder mee. Ze zitten hier niet op te wachten, heb je enig idee hoeveel moeite het kost om uberhaupt die mensen te vinden die het uitvoeren?

Contact opnemen met jouw provider voor de ontvangen pakketten (eventueel gerechterlijk bevel), waar ze vandaan komen. En daarna contact opnemen (eventueel gerechterlijk bevel) met de slachtoffers hun providers voor adresgegevens van de verdachten.

En dat allemaal voor een paar kiddo's die voor de fun wat pakketten naar je broertje sturen?

Nee, trust me. Not worth the trouble.
Mijn ip werd ook geddost en ik had provider gebeld, ze zeiden me reset eens de modem gedaan en toen geen problemen gekregen :D
pi_123834690
Enige wat je kan proberen, is om achter het IP van de 'daders' te komen en zelf contact opnemen met hun providers. Zij kunnen makkelijk checken hoeveel pakketten er van hun kant naar jouw is gegaan (even je eigen IP, www.watismijnip.nl, meesturen) en eventueel stappen ondernemen.

Maar politie inschakelen, nah. Doe dat maar niet. :N
pi_123834753
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:46 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Mijn ip werd ook geddost en ik had provider gebeld, ze zeiden me reset eens de modem gedaan en toen geen problemen gekregen :D
Dan heb jij geluk (gehad), de meeste providers geven niet meer zo simpel een ander IP uit.
pi_123836594
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:28 schreef Keskin58 het volgende:
Je modem resetten ^O^
:')
IT'er in hart en nieren
  zaterdag 9 maart 2013 @ 19:53:18 #11
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_123837886
Kijk even of je de ip adressen van de jochie's kan achterhalen en dan bij hun internet provider klagen
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')