SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
DrumstickNLquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
Welke username had Curlbrah hiervoor dan?
Hij moet door het stof!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:23 schreef tuut-chips het volgende:
Stel je voor dat mschol hier nu zou komen en zou zeggen, jullie hebben gelijk jongens, ik zat verkeerd, EA heeft Simcity verneukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Simcity, an overpriced 20 minute countdown timer.
Die zul je dan eerst weer op moeten graven.quote:
Simcity 4!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Krijg bijna zin om dat spel te spelen
Het zal mij geen neuq boeien, laat ze elkaar lekker afslachtenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:23 schreef vogelkooi het volgende:
wat denken. jullie? weer oorlog bij noord en zuid Korea?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het zal mij geen neuq boeien, laat ze elkaar lekker afslachten
Hoop het maar niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:23 schreef vogelkooi het volgende:
wat denken. jullie? weer oorlog bij noord en zuid Korea?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
SoaSE: Rebellion eens proberen, nog steeds lekker ziek
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:18 schreef MineraalWater het volgende:
Ja hij is echt ziek, Gister met hem aan het skypen en opeens hoor je hem wegrennen en dikke kots geluiden enzo
Ja hij is echt ziek, Gister met hem aan het skypen en opeens hoor je hem wegrennen en dikke kots geluiden enzo
Yesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
heb ik je eigenlijk wel op skype?
Hey wie wilt er vet vrij ijs met 10% vet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:07 schreef bobbernaut het volgende:
Als iemand op mijn Vanilla server wilt, DM maar
Oh bukkit eigk, maar alleen WE, falsebook en essentials
:'Dquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey wie wilt er vet vrij ijs met 10% vet?
quote:
OMG OLDSCHOOLquote:
Ik ben ook wel voor dat systeem als het piracy tegen gaat dus wat dat betreft zat hij niet mis. De vraag is nu wel hoe gaat het in de toekomst omdat het op deze manier dus niet werkt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Op Tweakers poste er een Mschol figuur iets positiefs over het always online systeem van Sim City.
Er is nooit meer iets van hem gehoord.
Hey wat was die sites nou met allemaal die TC?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Op Tweakers poste er een Mschol figuur iets positiefs over het always online systeem van Sim City.
Er is nooit meer iets van hem gehoord.
iemand wilt pagga slaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey wat was die sites nou met allemaal die TC?
Ziekte kindquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
JONGE DEZE KEREL IS ECHT GENIAAL GHEHEEHEHEHEHEHE
KIEK ZIJN GEZICHT
ps volume knop wat lager zette
ja die bookmark heb ik hier niet, post ik nog wel een keer. Maar zijn duizende van zulke tumblr sites geloof ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey wat was die sites nou met allemaal die TC?
Ja teenswag shit jonge dat hoef ik nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja die bookmark heb ik hier niet, post ik nog wel een keer. Maar zijn duizende van zulke tumblr sites geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |