Ik heb het begin gezien en ook geen idee.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:58 schreef NoCigar het volgende:
leuke stukjes. Ik heb alleen het begin gemist, wie en waarom?
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het begin gezien en ook geen idee.
Een proefballonnetje noemen ze dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
Matthijs verzint weer wat. DWDD Zomergasten.
Op tape komt die muziek totaal niet over. Live wel. In mijn ervaring tenminste.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:05 schreef marcodej het volgende:
Wat is hier bijzonder aan? Ik plas ook altijd terwijl ik op twee benen sta.
?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:07 schreef padlarf het volgende:
De advocaten van SBS zijn de messen aan het slijpen denk ik zo
Er stond er vandaag weer een aan de kassa de boel op te houden...quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
Theo van Gogh had het soms over geitenneukers, maar dat zal wel te ver gaan voor Dieuwke.
quote:
Maar wel mooi en origineelquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef snellejelle het volgende:
Wat een dikke kop
Het leven is goed in Erica zou te zien.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef marcodej het volgende:
Dit is verstaanbaarder dan het gemiddelde DWDD-bandje.
En zelfgemoakte bramensjem.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat was ongeveer het enige wat ik wel verstond.
Zoveel meer zong hij niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat was ongeveer het enige wat ik wel verstond.
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:11 schreef borisz het volgende:
Over SBS gesproken. De CEO is opgestapt.
Ali B zit daar te vaak aan tafelquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:12 schreef Khaleesi het volgende:
Zei Matthijs nou "fittie"?
Ik kende dat woord alleen van FOK!
De botox ook.quote:
Wist ik ook niet.quote:
Nee he?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op de een of andere manier geloof ik dat niet.
Oh die.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef starla het volgende:
Midas is een ongewassen bioloog toch met adem die naar koffie ruikt.
En houdt van katten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef starla het volgende:
Nee. Midas is een wolf die biggetjes knir knor en knar achterna zat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef starla het volgende:
Nee, wel slimmer dan ze overkomt denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Linda de Mol zou goed aan de iq test mee kunnen doen! Zo dom is ze niet
En een van de wijzen uit het oosten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Midas is een wolf die biggetjes knir knor en knar achterna zat.
Heb ik echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Alsof die studenten niet weten wat onaneren is
ik ook niet hoor. Viesterd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Oh kut ik zit maar steeds mensen te beledigen hier geloof ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit van gehoord
20% blijkbaar niet. Geloof ik ook wel hoor, vaak zat zie ik studenten rondlopen waar ik van denk wtf doe jij hier?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Integratie van thuis meedoen is wel een interessante ontwikkelingquote:
bejaarden weten alles.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kut ik zit maar steeds mensen te beledigen hier geloof ikRukken, fappen.
Erica Terpstra is het zwaarst inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:16 schreef remcoP het volgende:
Jupiter ook het zwaarst? ik dacht alleen het grootst.
Sowieso handig om "in ons zonnestelsel" toe te voegen aan de vraag.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:16 schreef remcoP het volgende:
Jupiter ook het zwaarst? ik dacht alleen het grootst.
Normaal kijk ik niet. Alleen de bittere pil die dwdd soms is kijk ik altijd af.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Matthijs zit al weer met een stijfje bij het horen van de naam Britt.
Het leven is zwaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Normaal kijk ik niet. Alleen de bittere pil die dwdd soms is kijk ik altijd af.
Nogal ja.quote:
Oh, ik dacht nu. dank.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zaterdag.
TV / Golden Oldies - zaterdag 21:45 uur - NED1.
ja, Erica Terpstra vind hem ook leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:16 schreef Karina het volgende:
Ik vind Ali wel leuk. En ik ben niet de enige.
twitter:rikvdwestelaken twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 11:03:41je wordt bedankt @Lucky_TV . Volstrekt onbekende voorbijgangers begroeten me nu op straat met Hans Klok-goochelgebaren... reageer retweet
Zo klopt het.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:16 schreef Karina het volgende:
Ik vind Ali wel leuk. En ik ben niet de enige.
Die ken ik niet maar het zal vast weer geweldig zijn.quote:Muziek: Orlando
Op 7 maart presenteert Orlando haar debuutalbum getiteld The Early Warning Company in Paradiso.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rikvdwestelaken twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 11:03:41je wordt bedankt @Lucky_TV . Volstrekt onbekende voorbijgangers begroeten me nu op straat met Hans Klok-goochelgebaren... reageer retweet
![]()
![]()
Bah, moet dat nou; ik schuif net een bak macaroni naar binnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:35 schreef OProg het volgende:
Deze komt een emancipatieoproep doen.
[ afbeelding ]
O RLY?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
ik schuif net een bak macaroni naar binnen.
Ik ik ik ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:23 schreef Karina het volgende:
Wacht maar vanavond, dan zien jullie dat er meer Ali fans zijn
JEEEEZUS, doe eens ff normaal zeg!!!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:35 schreef OProg het volgende:
Deze komt een emancipatieoproep doen.
O RLY?
"Epo, kent u dat? We hebben allemaal wel eens een opkikker nodig..."quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die zal het wsl over Boogerd hebben![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:08 schreef RobbieVDB het volgende:
[..]
"Epo, kent u dat? We hebben allemaal wel eens een opkikker nodig..."
Ja dat kan niet he, iets sociaals doen tijdens DWDD.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ik ik ik
Maar vanavond heb ik iets sociaals gepland dus kan alweer geen dwdd kijken
Niet zo zuur doen, jonge...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:16 schreef Specularium het volgende:
De Gremdaathilariteit vliegt je nu al om de oren hier.
Nee hoor ik ben de vrolijkheid zelve.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die chagrijnig is.
quote:- Vandaag, op internationale vrouwendag, lieten Minister Jet Bussemaker (Emancipatie) en minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken) weten het niet eens te zijn met de man-vrouwverdeling in het gezins- en bedrijfsleven. De twee pleiten ervoor dat mannen een groter aandeel hebben in de emancipatie van de vrouwen.
- Vanaf vandaag ligt het nieuwe album van David Bowie, The Next Day, officieel in de schappen in Nederland. Gasten: Ricky Koole, Thijs Schrijnemakers, en Erik van Gruijthuijsen.
- We nemen de week door met:
· Bas Welling, bedenker van Polonaisevoordekoning.nl. Mensen kunnen thuis een polonaise lopen, dat filmen en uploaden naar de site. Vervolgens wordt dit gemonteerd tot de langste (digitale) polonaise ooit en getoond op televisie en grote schermen tijdens de inhuldiging.
· Dominee Gremdaat zal troostende woorden bieden voor wielrenners. Dopingschandaal volgde op dopingschandaal, maar de renners houden vol!
Muziek is er van Orlando, stand-up comedy van Pieter Derks, tafelheer is Ali B.
quote:Mensen kunnen thuis een polonaise lopen, dat filmen en uploaden naar de site. Vervolgens wordt dit gemonteerd tot de langste (digitale) polonaise ooit en getoond op televisie en grote schermen tijdens de inhuldiging.
Klopt het nou dat Pietertje al een paar weken niet geweest is?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:50 schreef Stickertje het volgende:
ik kan niet wachten om de hilarische grappen van pietertje te horen
volgens mij was hij er vorige week niet... of het was die week daarvoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klopt het nou dat Pietertje al een paar weken niet geweest is?
Volgens mij allebei niet, of ik moet een vrijdag niet gekeken hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij was hij er vorige week niet... of het was die week daarvoor
Kan iemand mij even oprapen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:01 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Zag van de week een grappige tweet van Pieter Derks voorbij komen, iets over dat je pas ballen hebt als je wielrent op de Diana35-pil.
Ach ja, ik vertel het niet goed, ik vind hem wel grappig nl.quote:
Wat Pieter zegt is wel grappig hoor, het is alleen de manier waarop hij het zegt dat maakt dat ik het soms niet leuk vindquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:04 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ach ja, ik vertel het niet goed, ik vind hem wel grappig nl.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu kennen we dus Pietertje's z'n beste grap al.
had hij bijna niet kunnen komenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:13 schreef Uccie het volgende:
Mattijs aangezien voor messentrekker vandaag.
Nog een paar weekjes en dan issie te koopquote:
Dan had Menno misschien weer eens gepresenteerdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
had hij bijna niet kunnen komenwat jammer nou.
Benno.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan had Menno misschien weer eens gepresenteerd
Download de EPP!quote:
Rowan was in die tijd altijd goedquote:
De W is van Wimquote:
Dan heb je een a teveel >:Dquote:
Een collega van me heeft dat spraakgebrek ook. Ik meld hem ook altijd consequent dat ik het niet weet.quote:
Inderdaad.quote:
Dat zoontjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:35 schreef Jivis het volgende:
Altijd als ik Ali zie denk ik aan die baggerreclame met z'n zoontje.
Ja en voor mij hoeft ie ook niet zo nodig te rappenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar hij kan ook best dom doen
quote:
quote:
Of Boney M.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |