ik denk dat ik maar een nacht door trek en dan ga spelenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:29 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Komt wel goed Chuckaplopper, morgen kun je vast spelen
Ja, vooral bij dit soort games. Straks kan je geen singleplayer doen omdat de servers offline zijn... Of updates, patches weet ik veel, andere connectieproblemen. Altijd een internetverbinding is irritant. Zo kan je bijvoorbeeld niet even chill op je laptop spelen als je ergens heenreist.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Ze denken dat dit helpt tegen piraterij, terwijl dit het alleen maar in de hand speelt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, vooral bij dit soort games. Straks kan je geen singleplayer doen omdat de servers offline zijn... Of updates, patches weet ik veel, andere connectieproblemen. Altijd een internetverbinding is irritant. Zo kan je bijvoorbeeld niet even chill op je laptop spelen als je ergens heenreist.
Wat als EA morgen ophoudt met bestaan. Sluiten ze de servers af en jij kan niet gamen. Zal niet gebeuren, maar het idee alleen al dat ze die macht hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, vooral bij dit soort games. Straks kan je geen singleplayer doen omdat de servers offline zijn... Of updates, patches weet ik veel, andere connectieproblemen. Altijd een internetverbinding is irritant. Zo kan je bijvoorbeeld niet even chill op je laptop spelen als je ergens heenreist.
ja als je mensen illegaal wil laten downloaden moet je voral dit soort dingen gaan doen. Jezus wat irritant zeg. De laatste keer dat ik een spel online koop.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan moet er vast wel een soort patch bestaan die ervoor kan zorgen dat je wel offline kan. Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat ze die servers 10 jaar 'up' houdenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:34 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat als EA morgen ophoudt met bestaan. Sluiten ze de servers af en jij kan niet gamen. Zal niet gebeuren, maar het idee alleen al dat ze die macht hebben.
Dat gebeurt nu niet. Maar over een x aantal jaren wel. Probeer dat spel dan nog maar eens te spelen als je er zin in hebt. Ik speel regelmatig games van vroeger. Dat zal dan gewoon niet kunnen. Punt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:34 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat als EA morgen ophoudt met bestaan. Sluiten ze de servers af en jij kan niet gamen. Zal niet gebeuren, maar het idee alleen al dat ze die macht hebben.
Trade Dinges?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:35 schreef Thrilled het volgende:
hoe kan ik er voor zorgen dat mn industrie zn freight kan shippen? ze verlaten mn stad daarvoor..
En die offline mode zal er niet komen, zegt EA, want zo zit het spel simpelweg niet in elkaar. Komt er ooit wel een offline mode, dan liegt EA. Weten we dat ook weer meteen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan moet er vast wel een soort patch bestaan die ervoor kan zorgen dat je wel offline kan. Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat ze die servers 10 jaar 'up' houden
Je hebt een trade depot nodig met genoeg vrachtwagens en warenhuizen voor freight. Elke stad met industrie heeft tenminste een depot nodig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:35 schreef Thrilled het volgende:
hoe kan ik er voor zorgen dat mn industrie zn freight kan shippen? ze verlaten mn stad daarvoor..
Alles zal wel server based generated zijn, zoals Diablo III.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:36 schreef Disorder het volgende:
[..]
En die offline mode zal er niet komen, zegt EA, want zo zit het spel simpelweg niet in elkaar. Komt er ooit wel een offline mode, dan liegt EA. Weten we dat ook weer meteen.
maak je maar niet druk, spelen lukt toch nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:37 schreef fyah het volgende:
Toch ook maar gekochtThanks Yuri Boyka voor de link! Nu downloaden
Ik vraag me dan toch af hoe illegale games werken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:36 schreef Disorder het volgende:
[..]
En die offline mode zal er niet komen, zegt EA, want zo zit het spel simpelweg niet in elkaar. Komt er ooit wel een offline mode, dan liegt EA. Weten we dat ook weer meteen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
maak je maar niet druk, spelen lukt toch nietalle servers zitten of vol of zijn niet te bereiken
Veel plezier met niet spelen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:37 schreef fyah het volgende:
Toch ook maar gekochtThanks Yuri Boyka voor de link! Nu downloaden
Mijn vriend ook alquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Uit narigheid maar simcity 4 weer aan het installeren
En dan kom je er ook achter dat je bijvoorbeeld geen warenhuizen voor olie kan maken bijvoorbeeld, moet je eerst unlocken.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:39 schreef Troel het volgende:
Klopt het dat er een patch is? Ik moest herstarten om veranderingen door te voeren?
nopequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:39 schreef Rezania het volgende:
Werken de servers nou een beetje? Dus dat je meer dan 10 minuten kan spelen?
paar uur gespeeld eerder toen uitgelogd en niet meer geprobeerdquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:39 schreef Rezania het volgende:
Ze hebben nog 22 uur, dan ga ik hem spelen.quote:
Nee, maar als je binnen kan komen gaan bijvoorbeeld de forenzen van andere steden niet naar jou stad, om maar te zwijgen over een aantal game breaking bugs.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:39 schreef Rezania het volgende:
Ah, typische launch dus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee, maar als je binnen kan komen gaan bijvoorbeeld de forenzen van andere steden niet naar jou stad, om maar te zwijgen over een aantal game breaking bugs.
Dit. Staren naar dat kutscherm die elke keer als je bij het mainmenu komt vermeld dat er geen verbinding is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik heb nu al 2 uur "gespeeld" lees inloggen
Ja idd, gister van 00.30 tot 02.00 gespeeld als een zonnetjequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef Jorwol het volgende:
Gisteravond ging het nog zo goed allemaal
ik heb dit dan ook nog nooit meegemaakt met een release van een game, zelfs bf3 met een aplha origin was nog goed te doenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit. Staren naar dat kutscherm die elke keer als je bij het mainmenu komt vermeld dat er geen verbinding is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je heb een beetje spijt dat ik mijn key van een keysite gecanceld heb omdat ik zo snel wou spelen, kost met 20 euro extra, bedank EA.quote:
Het wordt nu nog alleen maar drukker. 7-11 altijd drukquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:42 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja idd, gister van 00.30 tot 02.00 gespeeld als een zonnetje
Het is bijna weekend. Dat wordt lachen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef Jorwol het volgende:
Gisteravond ging het nog zo goed allemaal
Ik kon mijn bestelling niet meer annuleren, gelukkig maar achteraf gezien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Je heb een beetje spijt dat ik mijn key van een keysite gecanceld heb omdat ik zo snel wou spelen, kost met 20 euro extra, bedank EA.
nee hoor, dan heeft iedereen het spel ge deinstaleerd en weg geflikkerd en half amerika heeft EA aangeklaagt wegens het leveren van een wan product cq het niet kunnen leveren van een dienstquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:42 schreef CherryLips het volgende:
En van het weekend wordt het vast nog drukker
Man vergeleken met Simcity heeft zelfs Diablo bijna een betere launchquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik heb dit dan ook nog nooit meegemaakt met een release van een game, zelfs bf3 met een aplha origin was nog goed te doen
UK erbij, allesquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:42 schreef CherryLips het volgende:
En van het weekend wordt het vast nog drukker
Noem het een review in progress en doe hetquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik een video maak van de inlogperikelen en dat als review aflever. Dat is sneller dan proberen in te loggen en daadwerkelijk te spelen als ik het zo lees
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik een video maak van de inlogperikelen en dat als review aflever. Dat is sneller dan proberen in te loggen en daadwerkelijk te spelen als ik het zo lees
Met de gameplay ook alquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:44 schreef Doler12 het volgende:
Nou mensen ik zou echt een aantal dagen wachten, niet alleen kan je haast niet binnenkomen maar ook met de gameplay zijn er een aantal grote problemen.
Ja bij de keysite was het 43 euro, bij EA 60 euroquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kon mijn bestelling niet meer annuleren, gelukkig maar achteraf gezien.
Mag jij hem reviewenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef Pheno het volgende:
Zoals?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:44 schreef Doler12 het volgende:
Nou mensen ik zou echt een aantal dagen wachten, niet alleen kan je haast niet binnenkomen maar ook met de gameplay zijn er een aantal grote problemen.
Ik ga even kijken of het gaat lukken. Ik heb geen capturesoftware voor de pc, aanbeveling?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Noem het een review in progress en doe het
Ik had hem fysiek voor ¤41,-quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja bij de keysite was het 43 euro, bij EA 60 euro, gelukkig mij geld terug gekregen, maar dit is echt niks.
FRAPSquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of het gaat lukken. Ik heb geen capturesoftware voor de pc, aanbeveling?
Ik zet het op het FOK!account van Origin op dit moment, zodat diegene die het doet meteen kan beginnen. Maar ja, dat beginnenquote:
Ik zit nu ook constant op het Play knopje te klikken. Maar zelf geen melding van te druk fo zo, gewoon niks. Stelletje prutsersquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet het op het FOK!account van Origin op dit moment, zodat diegene die het doet meteen kan beginnen. Maar ja, dat beginnen
Isniet een online.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:47 schreef Jorwol het volgende:
Omg, ik kan nu zelfs gewoon weer een new game starten in Euro West 1
Hier geeft hij aan dat Europa west 1 vol isquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:47 schreef Jorwol het volgende:
Omg, ik kan nu zelfs gewoon weer een new game starten in Euro West 1
zelfs de alpha, wat zeg ik, de alpha van medal of honor warfighter was stabielquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Slechtste realease van een game die ik heb meegemaakt. BF3 ging inderdaad stukken beter. Zelfs de Beta was toen goed te doen..
Ja alleen die game zelf was echt waardeloos. Wat een dramaspel, dat ik daar centjes voor heb uitgegeven.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zelfs de alpha, wat zeg ik, de alpha van medal of honor warfighter was stabiel
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:49 schreef Friday12 het volgende:
welke lutser uit onze regio heeft zijn stad verneukt? halve stad ligt plat....
ik log net 2 min geleden in weet niet wat jullie doen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wees blij dat je kan spelen ondankbare hond.![]()
Ik ook, log in zonder problemen. Alleen nog steeds mensen in de regio nodig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik log net 2 min geleden in weet niet wat jullie doen hoor
Op welke server? Ik kom bij geen 1 server ertussen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ook, log in zonder problemen. Alleen nog steeds mensen in de regio nodig.
Beschikbaar en kan er meteen weer inquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier geeft hij aan dat Europa west 1 vol is.
Euro West 1.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Op welke server? Ik kom bij geen 1 server ertussen.
Nee, als je je geld terughaalt word je geband.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dus als je klaagt wordt je geband ?? Wat een bedrijf zeg, zelfs het Engels is niet eens goed.
Staat als FULL aangemeld. Kan er niet eens op klikken..quote:
niet mogelijk denk ik. Stond hierboven ergens of in een vorig topicquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:53 schreef kensei het volgende:
Kan je een stad in je regio deleten als hij failliet is gegaan? Zo ja hoe?
Hier staat alles behalve Oceanic op fullquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Staat als FULL aangemeld. Kan er niet eens op klikken..
Nou zou het haast doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, als je je geld terughaalt word je geband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |