Ik zie hem vrijwel elke zaterdag en soms ook zondagavond.quote:
Nee daar heb ik geen zin meer inquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zie hem vrijwel elke zaterdag en soms ook zondagavond.
Is het bij die DWDD meet nog de bedoeling met met zijn allen een drankje te doen trouwens?quote:
Lijkt me wel toch? En wat eten vantevoren want je moet er om kwart over 5 zijn dacht ik en dan tot half 9, dan val je flauw van de honger daarna. Kunnen we beter ervoor wat eten denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Is het bij die DWDD meet nog de bedoeling met met zijn allen een drankje te doen trouwens?
Nee dat is te eng he?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:29 schreef Specularium het volgende:
Ja, daar, ik was niet van plan om Amsterdam nog in te gaan.
Kan toch ook allemaal daar?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? En wat eten vantevoren want je moet er om kwart over 5 zijn dacht ik en dan tot half 9, dan val je flauw van de honger daarna. Kunnen we beter ervoor wat eten denk ik.
Haha zie je het voor je. Van die vretende mensen achter Matthijs.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:31 schreef Specularium het volgende:
Schaaltje bitterballen tijdens de show erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |