quote:
Maar ook dat die vrouwen elkaar lopen af te blaffen en hij er rustig tussen zit, zijn mond houdt (je ziet hem gewoon inwendig fluiten) en rustig kijkt hoe het verloopt. Om daarna idd rustig een trio voor te stellenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:04 schreef Karina het volgende:
Hij had het BIJNA goed voor elkaar, twee vrouwenMaar helaas ging niet door.
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:41 schreef Beach het volgende:
Dan paszolang wachten nog op baas Floki.
Volgens de legendes krijgt hij er nog een paar, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:04 schreef Karina het volgende:
Hij had het BIJNA goed voor elkaar, twee vrouwenMaar helaas ging niet door.
Veel stammenstrijden. Ze maakten elkaar meer af dan anderen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:19 schreef over_hedge het volgende:
Wat een raar volkje die vikingsEerst elkaar afslachten, veel doden en daarna afspreken om samen te gaan raiden
Eerst praten had misschien handiger geweest
Wordt het toch nog spannendquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens de legendes krijgt hij er nog een paar, maak je geen zorgen.
Voor ons niet, want geen naaktquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt het toch nog spannendVooral voor hem dan.
Ja, alleen nu was het elkaar afmaken om 5 min later met elkaar te gaan raiden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel stammenstrijden. Ze maakten elkaar meer af dan anderen.
Beetje tempo erin houden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, alleen nu was het elkaar afmaken om 5 min later met elkaar te gaan raiden.
Ik ook. Ik had alleen verwacht dat het verhaal tussen de broers wat langer zou duren dan 1 aflevering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tempo is mooi, vind ik.
[ Bericht 16% gewijzigd door bork op 07-03-2014 11:23:08 ]I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Kunnen dit soort dingen volgende keer even in een spoiler? Ik wil nog helemaal niet weten wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:17 schreef bork het volgende:
Je had kunnen weten dat Ragnat verder ging zonder Lagertha zie -> http://en.wikipedia.org/wiki/Ragnar_Lodbrok er moet nog een derde vrouw komen dus tempo is mooi, vind ik.
check, ik had nog nooit een spoiler gebruikt, moest het even uitzoeken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kunnen dit soort dingen volgende keer even in een spoiler? Ik wil nog helemaal niet weten wat er allemaal gaat gebeuren.
Nu staat dat van zijn vrouwen er nogquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:22 schreef bork het volgende:
[..]
check, ik had nog nooit een spoler gebruikt, moest het even uitzoeken
Ligt er aan, doet niks van de serie af, vind ik. Ik vind geschiedenis/historie super interessant dus wil het graag allemaal weten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu staat dat van zijn vrouwen er nogMaar tnxs. Bij spartacus kende ik heel de gs al voordat ik de serie keek. Haalt toch soms de spanning weg
edit: nu is het goed aangepast ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |