Dus binnekort weer een nieuw stuk in de Story of ander roddelblad?quote:
Het was leuk! Ik had natuurlijk Fogel, k-man, HPKW verwacht en nog veel meer fokkers op een donkere zolderkamer met alleen het licht van beeldschermen en niemand die met elkaar praat. Leuk om oude en nieuwe vrienden te ontmoeten. Daarna een goede steak gehad in een Argentijns restaurant.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat was een leuke Koninginnedag. Tof dat je langs kwam Indi!
Heb niet met Thea (van Theo) buiten staan praten, dus ik denk dit jaar door de bladen met rust te worden gelaten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:47 schreef Fogel het volgende:
Dus binnekort weer een nieuw stuk in de Story of ander roddelblad?
Ik vind het idee geweldig, maar Amsterdam en Koninginnedag is voor mij geen goede combinatie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef Individual het volgende:
[..]
Het was leuk! Ik had natuurlijk Fogel, k-man, HPKW verwacht en nog veel meer fokkers op een donkere zolderkamer met alleen het licht van beeldschermen en niemand die met elkaar praat. Leuk om oude en nieuwe vrienden te ontmoeten. Daarna een goede steak gehad in een Argentijns restaurant.
En, heeft ze nog 'ja' gezegd?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef flipsen het volgende:
....maar de bruid in spee belde in grote paniek mijn vrouw, nogal last van cold feet
Ik zal de details besparen, maar God zij geprezen, in de kerk en voor het civiel ging alles goed en zonder problemenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef TheFastOne het volgende:
St. Tropez is je verwonderen over al het overdreven gedoe, mensen die met een sigaar in de mond en twee bewakers naast zich een krantje zit te lezen, zich natuurlijk volledig bewust van alle toeschouwers op de kade. Na een dag heb je wel alles gezien, dat moet gezegd worden. De kust afrijden is ook erg leuk, met Gigaro als hoogtepunt
Toen we aankwamen werd duidelijk dat er een Harley-bijeenkomst was in ons dorpje waardoor er 3500 Harley-rijders inclusief metal-band op het dorpspleintje. Duurde maar een weekend, maar de schrik slaat je toch wel een beetje op het hart.
De details klinken juist wel interessantquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:41 schreef flipsen het volgende:
Ik zal de details besparen, maar God zij geprezen, in de kerk en voor het civiel ging alles goed en zonder problemen
Het Dreupelkot. Gezellig tentje. Klinkt alleen wel als een SOA.quote:
Tof. Ga je iets in het bijzonder bezoeken? Of is het een soort rondreis?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:42 schreef k_man het volgende:
Nou, ik ben er eindelijk uit; ik ga naar China volgende maand.
Leuke route, paar jaar terug Beijing - Taiyuan - Pingyao - Xi'an - Suzhou - Shanghai gedaan, was erg tof.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:23 schreef k_man het volgende:
Het is een rondreis, met name de grote steden. Grofweg Shanghai - Beijing - Xi'an - Hongkong.
Fok, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het Dreupelkot. Gezellig tentje. Klinkt alleen wel als een SOA.
Had je dat niet al eens gedaan?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:23 schreef k_man het volgende:
Het is een rondreis, met name de grote steden. Grofweg Shanghai - Beijing - Xi'an - Hongkong.
Veel plezier alvast!quote:Op zondag 12 mei 2013 01:23 schreef k_man het volgende:
quote:Take a city break and discover the easy-going Dutch lifestyle
Whether you visit cultural hotspot Amsterdam, historic Utrecht or one of Holland's other charming cities such as Rotterdam, The Hague, Maastricht, Groningen, Arnhem or Nijmegen, the free spirit of the Dutch will make you feel right at home. Find out which city suits you best, book a flight & go!
Is dat dat hotel dat opgebouwd is uit al die Zaanse Schans huisjes?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Onverwacht zijn we naar het Inntel hotel in Zaandam gegaan. Maar vind ik het nu ongelooflijk kitsch of leuk qua aangezicht? Daar ben ik nog niet over uit. In ieder geval een goed bed. En we slapen in de kaaskamer..
Yep.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Is dat dat hotel dat opgebouwd is uit al die Zaanse Schans huisjes?
Waarom zou het niet beide kunnen zijn? Ik vind het wel leuk. Het is edelkitsch, met een vette knipoog. Kitsch is vooral pijnlijk als het serieus gebracht wordt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar vind ik het nu ongelooflijk kitsch of leuk qua aangezicht?
Nou, ik vind het ESF in dezelfde categorie vallen: zwaar over de top en daarom gewoon weer leuk. En dit jaar is een stuk beter dan de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vind het ook wel leuk. Vanavond slapen we er weer. Na de docu Jiro Dreams of Sushi bij het Ambacht in beeld festival. Stukken beter dan het ESF natuurlijk.
Google even op Kroatië zandstranden, er zijn er wel een paar, onder andere in de buurt van Zadar (geloof ik) en op wat eilanden. Maar die rotsstranden hebben ook wel wat hoor, perfect helder water ook!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg, kent één van jullie de Kroatische kust? Wil met mijn vriendin richting Slovenië rijden en zij wil ook op een zandstrand liggen. Maar ik kom alleen maar kiezelstranden tegen.
Herfstvakantie waar? Gewoon terugvliegen naar een luchthaven waar geen herfstvakantie is.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:05 schreef Lemans24 het volgende:
En weet één van jullie dit:
ik moet eind oktober terugvliegen vanuit Marokko of Zuid-Spanje en nu blijkt het dan herfstvakantie te zijn. Zullen de prijzen van (Ryanair) tickets voor die periode altijd hoog zijn, of kunnen die nog best omlaag kunnen gaan? Het is immers nog vijf maanden tot eind oktober.
In Nederland. Ik wil het liefst in de laatste week van oktober terug, maar uiterlijk 27 oktober. En laat dat nu precies de herfstvakantie zijn in Midden- en Noord-Nederland, dus alle ticketprijzen (nu) beïnvloeden. Een week eerder is het in Zuid-Nederland, maar de prijzen naar Maastricht of Weeze zijn even hoog. België is ook net veel beter.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Herfstvakantie waar? Gewoon terugvliegen naar een luchthaven waar geen herfstvakantie is.
En de luchthavens direct langs de Duitse grens? Kijk dan ook eens naar Germanwings, die willen nog wel eens prettig geprijsd zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In Nederland. Ik wil het liefst in de laatste week van oktober terug, maar uiterlijk 27 oktober. En laat dat nu precies de herfstvakantie zijn in Midden- en Noord-Nederland, dus alle ticketprijzen (nu) beïnvloeden. Een week eerder is het in Zuid-Nederland, maar de prijzen naar Maastricht of Weeze zijn even hoog. België is ook net veel beter.
Ik ga er maar van uit dat het alleen maar goedkoper kan worden, want nu is het echt absurd duur in die week (150 euro incl bagage voor een enkeltje).
Ik wil het liefst niet een 'prettig geprijsd' ticket, maar een spotgoedkoop ticketquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En de luchthavens direct langs de Duitse grens? Kijk dan ook eens naar Germanwings, die willen nog wel eens prettig geprijsd zijn.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik wil het liefst niet een 'prettig geprijsd' ticket, maar een spotgoedkoop ticket
Momenteel is Transavia 95 euro incl bagage vanuit Marokko naar Amsterdam. Dan ben ik voor 100 euro thuis. Scheelt niet eens zo veel met Ryanair, wat in een gunstig geval zo'n 75 euro van deur tot deur zou zijn.
Cancun?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:26 schreef Thetallguy het volgende:
Allin resort in Mexico overleefdeen week niet zelf hoeven nadenken, dus de hersenen moeten weer even op gang komen.
Een 20km zuidelijker. Heb er meer Amerikanen gezien dan de week ervoor toen ik in New York was.quote:
Beetje de Amerikaanse Costa del Sol idd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:36 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Een 20km zuidelijker. Heb er meer Amerikanen gezien dan de week ervoor toen ik in New York was.
Neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:46 schreef Individual het volgende:
[..]
Beetje de Amerikaanse Costa del Sol idd.Nog wat van de omgeving meegekregen? Chitchen Itza, Tulum, Merida enzo?
Goh, wat een verrassingquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Thetallguy het volgende:
Maastricht Airlines vraagt faillisement aan1e vlucht is 3x uitgesteld maar gaat er dus niet van komen, geen binnenlandse vluchten met de F50 in Nederland dus..
Ik hoop dat de F50 nog lang blijft bestaan. De laatste keer dat ik er mee vloog was in Colombia. Ik heb er veel mee gevlogen, maar kom hem steeds minder tegen. Echt een fijn vliegtuig en kan het geluid dromen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Thetallguy het volgende:
geen binnenlandse vluchten met de F50 in Nederland dus..
Ik had gehoopt dat ze iig nog eens echt de lucht in zouden gaan zodat ik nog mee had kunnen vliegen, maar een lang leven had ik ze sowieso niet gegeven nee.quote:
Cityjet heeft er nogsteeds een flink aantalquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:42 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik hoop dat de F50 nog lang blijft bestaan. De laatste keer dat ik er mee vloog was in Colombia. Ik heb er veel mee gevlogen, maar kom hem steeds minder tegen. Echt een fijn vliegtuig en kan het geluid dromen.
Ik vloog veel Cityjet toen ze nog VLM waren, maar ik ben al jaren niet meer in Rotterdam geweest. Ik ging er heen voor vrienden en familie, maar die hebben allen Rotterdam verlaten en het is niet de beste connectie met de rest van het land.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:47 schreef Thetallguy het volgende:
Cityjet heeft er nogsteeds een flink aantalEn voor jou misschien Minoan Air Oxford - Dublin en - Edinburgh http://minoanair.com/en/Home
In de winter is dat wel te doen, de zomer is veel zwaarderquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef flipsen het volgende:
Wat een bikkel is onze LeMans eigenlijk: FOK!ker doet hele winter zonder kachel
Het is dan ook een SC die het vooral van tijdelijke oplevingen moet hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Post al een tijd in TRV, nog nooit opgevallen dat er een SC was.
Een reis bij Tipica boeken help ook, toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Het is dan ook een SC die het vooral van tijdelijke oplevingen moet hebbenOh, en verder is het nogal een kliekje natuurlijk, dus de vraag is of je wel door de ballotage-commissie heenkomt. Inlikken kan bij UIO of TTG
Waar?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een reis bij Tipica boeken help ook, toch?
Hier!quote:
Ben ik te arm voor..quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een reis bij Tipica boeken help ook, toch?
Oh ja, van Calatrava. Moet ik nog altijd een keer naartoe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:02 schreef Individual het volgende:
Ze schijnen wel een mooi station te hebben.
Ik moet voortaan maar uitkijken wat ik typ, alles kan blijkbaar op de frontpage worden gezet!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef flipsen het volgende:
Wat een bikkel is onze LeMans eigenlijk: FOK!ker doet hele winter zonder kachel
Hij is ook nogal verdekt opgesteld omdat er nergens ´SC´ in de TT staatquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Post al een tijd in TRV, nog nooit opgevallen dat er een SC was.
Iets voor FHF?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:52 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb een travel voucher van TAP liggen van ¤150. Hiermee kan je aan de ticketbalie van TAP op Schiphol een ticket boeken en dit is voldoende voor een retourtje Lissabon. Verloopt echter vandaag! (reizen kan uiteraard wanneer je wilt) Iemand interesse?
Staat helaas op naam hoor ik net. Kans is denk ik klein dat er veel naamgenoten van mij aanwezig zijn.quote:
Oh, da's minder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:39 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Staat helaas op naam hoor ik net. Kans is denk ik klein dat er veel naamgenoten van mij aanwezig zijn.
Zeker. HTL 200 nodigde niet echt uit om het topic te openen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:45 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hij is ook nogal verdekt opgesteld omdat er nergens ´SC´ in de TT staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |