Het ziet er naar uit dat het inderdaad medio mei gaat worden en dan naar Oekraïne of Moldavië.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:52 schreef k_man het volgende:
Ik ben hard toe aan vakantie, maar de vraag is of ik binnenkort verlof kan krijgen. Het zal wel medio mei worden, vrees ik.
Ik denk aan het voormalige Oostblok. Misschien is Moldavië een idee. Ben benieuwd of iemand daar iets over te vertellen heeft (Ivo?). Anders misschien Albanië, Oekraïne, Armenië, Georgië of zoiets.
Maar wel al een reisverslag over Moldavië (en de weg erheen).quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat het inderdaad medio mei gaat worden en dan naar Oekraïne of Moldavië.
Ik zie dat het Oekraïne-topic inmiddels aan deel 6 bezig is. Van Moldavië vind ik een topic uit 2006, met een handjevol posts. Dat pleit er wel voor om juist naar Moldavië te gaan. Onontgonnen terrein.
Ik weet het - nog bedankt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Maar wel al een reisverslag over Moldavië (en de weg erheen).
Geen zolderkamer, maar ik zal m'n donkere kelder voor FOK!kers inrichten met afzettape.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Individual het volgende:
Anders was ik niet gekomen natuurlijk. Ik hoop dat je genoeg ruimte hebt op je zolderkamer.
Geil.quote:Op maandag 15 april 2013 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen zolderkamer, maar ik zal m'n donkere kelder voor FOK!kers inrichten met afzettape.
Ook zo gek opquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is het contrast van die rode en witte diagonale lijnen hè? En het idee dat je op het punt staat verboden terreinen te betreden.
Sopsop.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo geil dat ik blij ben nu een vaktechniekbijeenkomst van de accountants te mogen bijwonen.
Succes met landen kleiner dan Luxemburg openkrassenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef Fogel het volgende:
Dit lijkt me wel een geschikte kaart voor de HTL'ers.
Scratch Personalized World Map Poster (Travel Edition)
[ afbeelding ]
Tijd geleden gekocht, maar ligt in de kast.. Misschien toch eens krassen.. en dan alleen de delen van de landen waar ik ben geweest.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef Fogel het volgende:
Dit lijkt me wel een geschikte kaart voor de HTL'ers.
Scratch Personalized World Map Poster (Travel Edition)
[ afbeelding ]
Werkgerelateerd? Of echt vakantie?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef Bajskorv het volgende:
Mijn eerste "trip around the world" komt eraan![]()
Rotterdam-Londen-Perth-Hong Kong-New York-Londen
Klinkt goed!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:37 schreef SeLang het volgende:
Zojuist ticket geboekt: 24 sept naar Varanasi (India), terugvliegen op 19 november vanuit Dhaka (Bangladesh).
Het plan is dus om overland van Varanasi via Nepal en Darjeeling naar Bangladesh te gaan. Totale reis is 8 weken.
Yes!
Bijna volledig werk, alleen NY is prive ivm verloofde die daar momenteel woont.quote:
wanneer zit je in Hong Kong, ik schijn er te zijn van 12 mei t/m 16 meiquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef Bajskorv het volgende:
Mijn eerste "trip around the world" komt eraan![]()
Rotterdam-Londen-Perth-Hong Kong-New York-Londen
1 en 2 meiquote:Op woensdag 24 april 2013 13:24 schreef Blik het volgende:
[..]
wanneer zit je in Hong Kong, ik schijn er te zijn van 12 mei t/m 16 mei
Heb Grolsch en Jupiler al koud staan. En wijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:21 schreef Individual het volgende:
Vrijdag weer naar Nederland!![]()
Ben er al bijna 2 jaar niet meer geweest.Eerst 2 verjaardagspartijtjes in die heimat en dan borrel bij UIO en nog oude vrienden ontmoeten in Amsterdam.
Koninginnedag in BsAs is natuurlijk ook passend.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:46 schreef flipsen het volgende:
Toch last minute besloten om een bruiloft in Corrientes bij te wonen 3 mei. Vliegen we 30 april in de namiddag naar Buenos Aires, daar oranjefeestje bouwen en dan door naar bruiloft. Daarna blijf ik nog een paar dagen in BsAs om klanten op te pikken die akkoord gingen met het betalen van een deel in cash dollars
..en toch is het zo dichtbij..quote:Op woensdag 24 april 2013 15:25 schreef SeLang het volgende:
In heb nu al 3 jaar geen voet meer in NL gezet.
Het punt is dat ik voor hetzelfde geld ook ergens anders heen kan. En dan verliest NL meestalquote:
Het is een mooi land met vooral vrienden en familie..quote:Op woensdag 24 april 2013 15:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het punt is dat ik voor hetzelfde geld ook ergens anders heen kan. En dan verliest NL meestal
Ik ben nu 13 jaar weg. Dan zijn er niet zo gek veel vrienden meer over. En familie: leuk voor een middag maar dan ben je wel weer uitgepraatquote:Op woensdag 24 april 2013 15:37 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is een mooi land met vooral vrienden en familie..
Ik ben ook 13 jaar weg (en 15 jaar uit m'n schone dorpje), maar m'n oude vrienden zijn echt vrienden voor het leven en komen me zelfs ophalen van Schiphol ook al is het ruim 300km rijden. Zelfs na een jaar niet gesproken te hebben is het weer als vanouds.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben nu 13 jaar weg. Dan zijn er niet zo gek veel vrienden meer over. En familie: leuk voor een middag maar dan ben je wel weer uitgepraat.
Wat ik wel altijd doe is een fiets meenemen en dan alle plekjes bezoeken waar ik jeugdherinneringen aan heb
Vreemd. Had gedacht dat mensen toch een voorkeur voor Jupiler zouden hebben, maar mijn vriendin kiest ook altijd voor Grolsch. En zo zijn er wel meer.quote:
Ben een paar km van de originele brouwerij geboren. Het stroomt me door de aderen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vreemd. Had gedacht dat mensen toch een voorkeur voor Jupiler zouden hebben, maar mijn vriendin kiest ook altijd voor Grolsch. En zo zijn er wel meer.
Ik hoef geen cadeau hoor! Heb wel een spaarpot bij de wc staan waar mensen een vrijwillige bijdrage voor het Prinses Beatrix Fonds in kunnen doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:49 schreef Individual het volgende:
Dit is toch nog steeds het standaard cadeautje voor een verjaardagspartijtje?
[ afbeelding ]
Het is een verlaat verjaardagsfeestje (was begin april jarig) / vrienden komen toch wel langs op die dag-gebeuren.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:52 schreef Individual het volgende:
Ben je dan jarig? Het was bedoeld voor de mensen 'thuis'.
Vast niet zo goedkoop. Of het was illegaal.quote:
Op Schiphol Plaza tussen de bushaltes en het Sheraton zegmaar. Op Rotterdam weet ik de exacte locatie zo niet, maar ze zijn er welquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:02 schreef Fogel het volgende:
Weet iemand toevallig of er fietsenstallingen zijn op Schiphol of Rotterdam Airport?
Voor mensen die vlakbij wonen en een dagtrip willen maken ofzo.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 06:30 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Op Schiphol Plaza tussen de bushaltes en het Sheraton zegmaar. Op Rotterdam weet ik de exacte locatie zo niet, maar ze zijn er wel
Naast de bushaltes, maar het is alweer jaren geleden dat ik regelmatig op Rotterdam vloog en fietste er eigenlijk nooit heen. Supervliegveld!quote:Op vrijdag 26 april 2013 06:30 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Op Schiphol Plaza tussen de bushaltes en het Sheraton zegmaar. Op Rotterdam weet ik de exacte locatie zo niet, maar ze zijn er wel
Ik las eerst "totdat je langs kwam". Scheelt nogal veel... Maar gelukkig las ik verkeerdquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat was een leuke Koninginnedag. Tof dat je langs kwam Indi!
Helaas niet. Maar ¤ 280 is een respectabel bedrag.quote:
Dus binnekort weer een nieuw stuk in de Story of ander roddelblad?quote:
Het was leuk! Ik had natuurlijk Fogel, k-man, HPKW verwacht en nog veel meer fokkers op een donkere zolderkamer met alleen het licht van beeldschermen en niemand die met elkaar praat. Leuk om oude en nieuwe vrienden te ontmoeten. Daarna een goede steak gehad in een Argentijns restaurant.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat was een leuke Koninginnedag. Tof dat je langs kwam Indi!
Heb niet met Thea (van Theo) buiten staan praten, dus ik denk dit jaar door de bladen met rust te worden gelaten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:47 schreef Fogel het volgende:
Dus binnekort weer een nieuw stuk in de Story of ander roddelblad?
Ik vind het idee geweldig, maar Amsterdam en Koninginnedag is voor mij geen goede combinatie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef Individual het volgende:
[..]
Het was leuk! Ik had natuurlijk Fogel, k-man, HPKW verwacht en nog veel meer fokkers op een donkere zolderkamer met alleen het licht van beeldschermen en niemand die met elkaar praat. Leuk om oude en nieuwe vrienden te ontmoeten. Daarna een goede steak gehad in een Argentijns restaurant.
En, heeft ze nog 'ja' gezegd?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef flipsen het volgende:
....maar de bruid in spee belde in grote paniek mijn vrouw, nogal last van cold feet
Ik zal de details besparen, maar God zij geprezen, in de kerk en voor het civiel ging alles goed en zonder problemenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef TheFastOne het volgende:
St. Tropez is je verwonderen over al het overdreven gedoe, mensen die met een sigaar in de mond en twee bewakers naast zich een krantje zit te lezen, zich natuurlijk volledig bewust van alle toeschouwers op de kade. Na een dag heb je wel alles gezien, dat moet gezegd worden. De kust afrijden is ook erg leuk, met Gigaro als hoogtepunt
Toen we aankwamen werd duidelijk dat er een Harley-bijeenkomst was in ons dorpje waardoor er 3500 Harley-rijders inclusief metal-band op het dorpspleintje. Duurde maar een weekend, maar de schrik slaat je toch wel een beetje op het hart.
De details klinken juist wel interessantquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:41 schreef flipsen het volgende:
Ik zal de details besparen, maar God zij geprezen, in de kerk en voor het civiel ging alles goed en zonder problemen
Het Dreupelkot. Gezellig tentje. Klinkt alleen wel als een SOA.quote:
Tof. Ga je iets in het bijzonder bezoeken? Of is het een soort rondreis?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:42 schreef k_man het volgende:
Nou, ik ben er eindelijk uit; ik ga naar China volgende maand.
Leuke route, paar jaar terug Beijing - Taiyuan - Pingyao - Xi'an - Suzhou - Shanghai gedaan, was erg tof.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:23 schreef k_man het volgende:
Het is een rondreis, met name de grote steden. Grofweg Shanghai - Beijing - Xi'an - Hongkong.
Fok, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het Dreupelkot. Gezellig tentje. Klinkt alleen wel als een SOA.
Had je dat niet al eens gedaan?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:23 schreef k_man het volgende:
Het is een rondreis, met name de grote steden. Grofweg Shanghai - Beijing - Xi'an - Hongkong.
Veel plezier alvast!quote:Op zondag 12 mei 2013 01:23 schreef k_man het volgende:
quote:Take a city break and discover the easy-going Dutch lifestyle
Whether you visit cultural hotspot Amsterdam, historic Utrecht or one of Holland's other charming cities such as Rotterdam, The Hague, Maastricht, Groningen, Arnhem or Nijmegen, the free spirit of the Dutch will make you feel right at home. Find out which city suits you best, book a flight & go!
Is dat dat hotel dat opgebouwd is uit al die Zaanse Schans huisjes?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Onverwacht zijn we naar het Inntel hotel in Zaandam gegaan. Maar vind ik het nu ongelooflijk kitsch of leuk qua aangezicht? Daar ben ik nog niet over uit. In ieder geval een goed bed. En we slapen in de kaaskamer..
Yep.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Is dat dat hotel dat opgebouwd is uit al die Zaanse Schans huisjes?
Waarom zou het niet beide kunnen zijn? Ik vind het wel leuk. Het is edelkitsch, met een vette knipoog. Kitsch is vooral pijnlijk als het serieus gebracht wordt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar vind ik het nu ongelooflijk kitsch of leuk qua aangezicht?
Nou, ik vind het ESF in dezelfde categorie vallen: zwaar over de top en daarom gewoon weer leuk. En dit jaar is een stuk beter dan de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vind het ook wel leuk. Vanavond slapen we er weer. Na de docu Jiro Dreams of Sushi bij het Ambacht in beeld festival. Stukken beter dan het ESF natuurlijk.
Google even op Kroatië zandstranden, er zijn er wel een paar, onder andere in de buurt van Zadar (geloof ik) en op wat eilanden. Maar die rotsstranden hebben ook wel wat hoor, perfect helder water ook!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg, kent één van jullie de Kroatische kust? Wil met mijn vriendin richting Slovenië rijden en zij wil ook op een zandstrand liggen. Maar ik kom alleen maar kiezelstranden tegen.
Herfstvakantie waar? Gewoon terugvliegen naar een luchthaven waar geen herfstvakantie is.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:05 schreef Lemans24 het volgende:
En weet één van jullie dit:
ik moet eind oktober terugvliegen vanuit Marokko of Zuid-Spanje en nu blijkt het dan herfstvakantie te zijn. Zullen de prijzen van (Ryanair) tickets voor die periode altijd hoog zijn, of kunnen die nog best omlaag kunnen gaan? Het is immers nog vijf maanden tot eind oktober.
In Nederland. Ik wil het liefst in de laatste week van oktober terug, maar uiterlijk 27 oktober. En laat dat nu precies de herfstvakantie zijn in Midden- en Noord-Nederland, dus alle ticketprijzen (nu) beïnvloeden. Een week eerder is het in Zuid-Nederland, maar de prijzen naar Maastricht of Weeze zijn even hoog. België is ook net veel beter.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Herfstvakantie waar? Gewoon terugvliegen naar een luchthaven waar geen herfstvakantie is.
En de luchthavens direct langs de Duitse grens? Kijk dan ook eens naar Germanwings, die willen nog wel eens prettig geprijsd zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In Nederland. Ik wil het liefst in de laatste week van oktober terug, maar uiterlijk 27 oktober. En laat dat nu precies de herfstvakantie zijn in Midden- en Noord-Nederland, dus alle ticketprijzen (nu) beïnvloeden. Een week eerder is het in Zuid-Nederland, maar de prijzen naar Maastricht of Weeze zijn even hoog. België is ook net veel beter.
Ik ga er maar van uit dat het alleen maar goedkoper kan worden, want nu is het echt absurd duur in die week (150 euro incl bagage voor een enkeltje).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |