Het ziet er naar uit dat het inderdaad medio mei gaat worden en dan naar Oekraïne of Moldavië.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:52 schreef k_man het volgende:
Ik ben hard toe aan vakantie, maar de vraag is of ik binnenkort verlof kan krijgen. Het zal wel medio mei worden, vrees ik.
Ik denk aan het voormalige Oostblok. Misschien is Moldavië een idee. Ben benieuwd of iemand daar iets over te vertellen heeft (Ivo?). Anders misschien Albanië, Oekraïne, Armenië, Georgië of zoiets.
Maar wel al een reisverslag over Moldavië (en de weg erheen).quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat het inderdaad medio mei gaat worden en dan naar Oekraïne of Moldavië.
Ik zie dat het Oekraïne-topic inmiddels aan deel 6 bezig is. Van Moldavië vind ik een topic uit 2006, met een handjevol posts. Dat pleit er wel voor om juist naar Moldavië te gaan. Onontgonnen terrein.
Ik weet het - nog bedankt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Maar wel al een reisverslag over Moldavië (en de weg erheen).
Geen zolderkamer, maar ik zal m'n donkere kelder voor FOK!kers inrichten met afzettape.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Individual het volgende:
Anders was ik niet gekomen natuurlijk. Ik hoop dat je genoeg ruimte hebt op je zolderkamer.
Geil.quote:Op maandag 15 april 2013 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen zolderkamer, maar ik zal m'n donkere kelder voor FOK!kers inrichten met afzettape.
Ook zo gek opquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is het contrast van die rode en witte diagonale lijnen hè? En het idee dat je op het punt staat verboden terreinen te betreden.
Sopsop.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo geil dat ik blij ben nu een vaktechniekbijeenkomst van de accountants te mogen bijwonen.
Succes met landen kleiner dan Luxemburg openkrassenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef Fogel het volgende:
Dit lijkt me wel een geschikte kaart voor de HTL'ers.
Scratch Personalized World Map Poster (Travel Edition)
[ afbeelding ]
Tijd geleden gekocht, maar ligt in de kast.. Misschien toch eens krassen.. en dan alleen de delen van de landen waar ik ben geweest.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef Fogel het volgende:
Dit lijkt me wel een geschikte kaart voor de HTL'ers.
Scratch Personalized World Map Poster (Travel Edition)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |