Werkgerelateerd? Of echt vakantie?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef Bajskorv het volgende:
Mijn eerste "trip around the world" komt eraan![]()
Rotterdam-Londen-Perth-Hong Kong-New York-Londen
Klinkt goed!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:37 schreef SeLang het volgende:
Zojuist ticket geboekt: 24 sept naar Varanasi (India), terugvliegen op 19 november vanuit Dhaka (Bangladesh).
Het plan is dus om overland van Varanasi via Nepal en Darjeeling naar Bangladesh te gaan. Totale reis is 8 weken.
Yes!
Bijna volledig werk, alleen NY is prive ivm verloofde die daar momenteel woont.quote:
wanneer zit je in Hong Kong, ik schijn er te zijn van 12 mei t/m 16 meiquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef Bajskorv het volgende:
Mijn eerste "trip around the world" komt eraan![]()
Rotterdam-Londen-Perth-Hong Kong-New York-Londen
1 en 2 meiquote:Op woensdag 24 april 2013 13:24 schreef Blik het volgende:
[..]
wanneer zit je in Hong Kong, ik schijn er te zijn van 12 mei t/m 16 mei
Heb Grolsch en Jupiler al koud staan. En wijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:21 schreef Individual het volgende:
Vrijdag weer naar Nederland!![]()
Ben er al bijna 2 jaar niet meer geweest.Eerst 2 verjaardagspartijtjes in die heimat en dan borrel bij UIO en nog oude vrienden ontmoeten in Amsterdam.
Koninginnedag in BsAs is natuurlijk ook passend.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:46 schreef flipsen het volgende:
Toch last minute besloten om een bruiloft in Corrientes bij te wonen 3 mei. Vliegen we 30 april in de namiddag naar Buenos Aires, daar oranjefeestje bouwen en dan door naar bruiloft. Daarna blijf ik nog een paar dagen in BsAs om klanten op te pikken die akkoord gingen met het betalen van een deel in cash dollars
..en toch is het zo dichtbij..quote:Op woensdag 24 april 2013 15:25 schreef SeLang het volgende:
In heb nu al 3 jaar geen voet meer in NL gezet.
Het punt is dat ik voor hetzelfde geld ook ergens anders heen kan. En dan verliest NL meestalquote:
Het is een mooi land met vooral vrienden en familie..quote:Op woensdag 24 april 2013 15:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het punt is dat ik voor hetzelfde geld ook ergens anders heen kan. En dan verliest NL meestal
Ik ben nu 13 jaar weg. Dan zijn er niet zo gek veel vrienden meer over. En familie: leuk voor een middag maar dan ben je wel weer uitgepraatquote:Op woensdag 24 april 2013 15:37 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is een mooi land met vooral vrienden en familie..
Ik ben ook 13 jaar weg (en 15 jaar uit m'n schone dorpje), maar m'n oude vrienden zijn echt vrienden voor het leven en komen me zelfs ophalen van Schiphol ook al is het ruim 300km rijden. Zelfs na een jaar niet gesproken te hebben is het weer als vanouds.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben nu 13 jaar weg. Dan zijn er niet zo gek veel vrienden meer over. En familie: leuk voor een middag maar dan ben je wel weer uitgepraat.
Wat ik wel altijd doe is een fiets meenemen en dan alle plekjes bezoeken waar ik jeugdherinneringen aan heb
Vreemd. Had gedacht dat mensen toch een voorkeur voor Jupiler zouden hebben, maar mijn vriendin kiest ook altijd voor Grolsch. En zo zijn er wel meer.quote:
Ben een paar km van de originele brouwerij geboren. Het stroomt me door de aderen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vreemd. Had gedacht dat mensen toch een voorkeur voor Jupiler zouden hebben, maar mijn vriendin kiest ook altijd voor Grolsch. En zo zijn er wel meer.
Ik hoef geen cadeau hoor! Heb wel een spaarpot bij de wc staan waar mensen een vrijwillige bijdrage voor het Prinses Beatrix Fonds in kunnen doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:49 schreef Individual het volgende:
Dit is toch nog steeds het standaard cadeautje voor een verjaardagspartijtje?
[ afbeelding ]
Het is een verlaat verjaardagsfeestje (was begin april jarig) / vrienden komen toch wel langs op die dag-gebeuren.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:52 schreef Individual het volgende:
Ben je dan jarig? Het was bedoeld voor de mensen 'thuis'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |