Nog niet begonnen, joh. Wel lekker geslapen.quote:
Ik ook. Alleen iets te weinig. Ben bang dat dat de komende dagen ook niet ingehaald gaat wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog niet begonnen, joh. Wel lekker geslapen.
Niet nog steeds; alweer.. kort na mijn vorige post ging bij mij iig de verbinding eruit. Heb verder vrijwel de hele nacht gespeeldquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:01 schreef Thrilled het volgende:
serieus.. net wakker en nog steeds problemen met de server..beetje een domper..
haha beter! heb je teminste iets te doen !quote:Op donderdag 7 maart 2013 06:44 schreef iScripters het volgende:
Ben nog steeds aan het spelen, het is nu lang niet zo makkelijk als in de beta allemaal!
je leest geen reacties zie ik alquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:14 schreef Borias het volgende:
kunnen jullie inmiddels al een beetje normaal spelen op die server?
Ja ik ben erts en kolen aan het exporterenquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:16 schreef Borias het volgende:
[..]
haha beter! heb je teminste iets te doen !
Je kunt nu ook exporten etc toch? lijkt mecool ik wil ookspelen xD
ben je de hele nacht door gegaan trouwens?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:26 schreef Thrilled het volgende:
ik heb hem om 0:01 gedownload en kan hem ook pas vanavond spelen ipv nu.. no matter what
echt he.. ik selecteerde net west 1, mocht ik weer de tutorial starten die niet wil starten.. infinite loop enzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:33 schreef Troel het volgende:
Ook leuk dat hij weigert om een andere server te kiezen dan de drukke amerikaanse, ook al zijn er andere beschikbaar
springt ie bij jou ook steeds naar east 1?quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:36 schreef Troel het volgende:
Ik begin me een beetje te irriteren aan de simpelheid
Ik wil niet in amerika of oceanie, ik wil gewoon de beschikbare europa west 1
Oceaniequote:Op donderdag 7 maart 2013 07:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
springt ie bij jou ook steeds naar east 1?
Recovery zegt nu 'Bijgewerkte gegevens kopieeren' terwijl die hiervoor steeds gewoon een re-download deedquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:40 schreef Troel het volgende:
Na die recovery kreeg ik dat zwarte scherm. Sindsdien nog neit weer kunnen spelen
Met de auto straks in de pauze effe, ik zag dat ik die muismat er toch ook bij nodig had .... klote katten :/quote:
Achja, Regio 2 bestaat in ieder gevalquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:49 schreef _NZT_ het volgende:
Ongelofelijk... Bèta 2 en 3 waren stress-tests om dit soort shit te voorkomen, daar waren problemen die ze toen hadden opgelost. Vervolgens de US launch en gewoon weer de zelfde shit als de Bèta. Dan beloof je een goede launch voor EU en dan krijg je alsnog een hoerenlaunch...
Ik denk dat je sowieso vandaag en morgen nog gewoon een beetje moet gaan aankloten, dan weet je ook meteen hoe alles werkt enzo, kun je straks serieus aan je regio werkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:52 schreef Thrilled het volgende:
ik zit nu op de verkeerde server mn plot een beetje in te delen, ik hoor het wel wanneer EU West 1 fatsoenlijk draait
Hoe kun je stresstesten als je een gesloten beta hebtquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:49 schreef _NZT_ het volgende:
Ongelofelijk... Bèta 2 en 3 waren stress-tests om dit soort shit te voorkomen, daar waren problemen die ze toen hadden opgelost. Vervolgens de US launch en gewoon weer de zelfde shit als de Bèta. Dan beloof je een goede launch voor EU en dan krijg je alsnog een hoerenlaunch...
Ze wilden natuurlijk niet dat mensen zouden afknappen op te volle serversquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je stresstesten als je een gesloten beta hebtDan hadden ze ook iedereen moeten toelaten om het echt te testen
Ik zie het al wel weer voor me als ik hem straks op de deurmat heb liggen... net zoals de beta uren kutten en uiteindelijk vandaag niet kunnen spelen.. en dan maar hopen dat ze zondag alles hebben opgelost aangezien ik morgen en overmorgen geen tijd heb... Ach ja, ik had de heren ook gewoon niet moeten geloven toen ze een 'smooth launch' voor EU beloofde.quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Achja, Regio 2 bestaat in ieder geval
I dunno, woorden van EA en Maxis, niet die van. mijquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je stresstesten als je een gesloten beta hebtDan hadden ze ook iedereen moeten toelaten om het echt te testen
Ik heb de recovery weer draaienquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:00 schreef Troel het volgende:
Ik krijg nu het schermpje dat ik over 19 minuten nog een keer kan proberen op west1, da's al beter
HAHAHAHAHAtwitter:simcity twitterde op donderdag 07-03-2013 om 07:19:38We are working on the servers 24/7 - expect performance fluctuations. Our fans are our number one priority. Thank you for your patience. reageer retweet
Ff verbeterdquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:06 schreef Karmijn12 het volgende:
HAHAHAHAHAtwitter:simcity twitterde op donderdag 07-03-2013 om 07:19:38We are working on the servers 24/7 - expect performance fluctuations. Our fans' money is our number one priority. Thank you for your patience. reageer retweet
Ja dit had ik ook, dat vond ik er wel heel dik bovenop liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:07 schreef Thrilled het volgende:
lol. net 5 minuten met mn dorpje bezig en ze staan bij mn gemeentehuis al te roepen om maxisman
Waarom zou dat niet zo zijn? Ik denk niet dat ze dit willen, jij wel?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:06 schreef Karmijn12 het volgende:
HAHAHAHAHAtwitter:simcity twitterde op donderdag 07-03-2013 om 07:19:38We are working on the servers 24/7 - expect performance fluctuations. Our fans are our number one priority. Thank you for your patience. reageer retweet
Servers zijn van EA en die zijn nou ook niet bepaald klein...quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:20 schreef Fe2O3 het volgende:
Mja dit was wel te verwachten,
Ik hoop dat ze het oplossen, zelfs blizzard had er (te) lang voor nodig met D3, en die hebben een flinke farm ter beschikking.
Gok dat er straks queue's zijn om je single player game te mogen spelen
ik had m daar besteld maar ze leverden mij niet snel genoeg.. ingetrokken en bij gmg besteldquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:23 schreef Bart het volgende:
Heeft iemand zijn key via cdkeyshere.com gekocht? Zo ja, werkt het?
Klopt en bij blizzard zijn het vaak de login servers die eruit knallen, daar heeft ea geen last vanquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Servers zijn van EA en die zijn nou ook niet bepaald klein...
Je mist niks behalve dan een zooi frustratiequote:
Hmm. Ik ben benieuwd of hij werkt bij iemand. Ik vertrouw dat soort zaakjes niet zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik had m daar besteld maar ze leverden mij niet snel genoeg.. ingetrokken en bij gmg besteld
Ik zit op mn werk, remote ingelogd naar huis, te KIJKEN naar de launcher.. en er gewoon niks mee kunnenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog 1 dag wachten en dan morgenavond spelenJa, er zijn ook mensen die moeten werken
Dat dus. Mooi man, dat altijd online drm. Heb je als gamer echt wat aanquote:
de komende 8 uur gun ik je niks anders! daarna wens ik je vlekkeloos spelplezier toequote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:44 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk, remote ingelogd naar huis, te KIJKEN naar de launcher.. en er gewoon niks mee kunnen![]()
Btw; regio5 naar Europe West 2?
och, je kunt dan wel niet spelen, maar je kunt mooi zeggen dat je 'm HEBTquote:
naja, was handig; kon ik m gewoon vanaf mn werk installeren e.d.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Addicted to SimCity
Europe West 2 prima wmb!
misschien hadden ze beter VOORAF aan de servers kunnen werken in plaats van te wachten tot mensen hun geld hebben uitgegevenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:06 schreef Karmijn12 het volgende:
Ga ik morgen ook doenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:46 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
naja, was handig; kon ik m gewoon vanaf mn werk installeren e.d.
West 1 queue = 20minuten.
West 2 queue = non existant
Het mooie is dat ik gisteravond voor de launch zonder problemen gewoon heb kunnen spelen, maar nu kom ik die server niet meer inquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:45 schreef Danny het volgende:
[..]
och, je kunt dan wel niet spelen, maar je kunt mooi zeggen dat je 'm HEBT
Maar op voorhand riep iedereen dat het wel zou meevallen en dat EA heus wel zou zorgen dat alles goed werkte. Dit gebaseerd op de UIT-STE-KEN-DE ervaringen met online DRM methodes bij andere games
zo redeneer ik ook als ik iets koop dat niet werkt; gewoon later nog eens proberen en er niet moeilijk over doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik gisteravond voor de launch zonder problemen gewoon heb kunnen spelen, maar nu kom ik die server niet meer inWel in de andere maar daar kan ik dus geen stad bouwen.. Ach ja, hopelijk vanavond beter.
Ja wat wil je dat ik er nu aan doe, kan op m'n kop gaan staan of niet, heb ik zelf toch niks aan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:48 schreef Danny het volgende:
[..]
zo redeneer ik ook als ik iets koop dat niet werkt; gewoon later nog eens proberen en er niet moeilijk over doen.
oh, wacht
In europa west 2 gaat de tutorial vastzitten... IK WIL GODVERDEGODVER SPELEN!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Addicted to SimCity
Europe West 2 prima wmb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |