Waarom zou dat niet zo zijn? Ik denk niet dat ze dit willen, jij wel?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:06 schreef Karmijn12 het volgende:
HAHAHAHAHAtwitter:simcity twitterde op donderdag 07-03-2013 om 07:19:38We are working on the servers 24/7 - expect performance fluctuations. Our fans are our number one priority. Thank you for your patience. reageer retweet
Servers zijn van EA en die zijn nou ook niet bepaald klein...quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:20 schreef Fe2O3 het volgende:
Mja dit was wel te verwachten,
Ik hoop dat ze het oplossen, zelfs blizzard had er (te) lang voor nodig met D3, en die hebben een flinke farm ter beschikking.
Gok dat er straks queue's zijn om je single player game te mogen spelen
ik had m daar besteld maar ze leverden mij niet snel genoeg.. ingetrokken en bij gmg besteldquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:23 schreef Bart het volgende:
Heeft iemand zijn key via cdkeyshere.com gekocht? Zo ja, werkt het?
Klopt en bij blizzard zijn het vaak de login servers die eruit knallen, daar heeft ea geen last vanquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Servers zijn van EA en die zijn nou ook niet bepaald klein...
Je mist niks behalve dan een zooi frustratiequote:
Hmm. Ik ben benieuwd of hij werkt bij iemand. Ik vertrouw dat soort zaakjes niet zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik had m daar besteld maar ze leverden mij niet snel genoeg.. ingetrokken en bij gmg besteld
Ik zit op mn werk, remote ingelogd naar huis, te KIJKEN naar de launcher.. en er gewoon niks mee kunnenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog 1 dag wachten en dan morgenavond spelenJa, er zijn ook mensen die moeten werken
Dat dus. Mooi man, dat altijd online drm. Heb je als gamer echt wat aanquote:
de komende 8 uur gun ik je niks anders! daarna wens ik je vlekkeloos spelplezier toequote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:44 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk, remote ingelogd naar huis, te KIJKEN naar de launcher.. en er gewoon niks mee kunnen![]()
Btw; regio5 naar Europe West 2?
och, je kunt dan wel niet spelen, maar je kunt mooi zeggen dat je 'm HEBTquote:
naja, was handig; kon ik m gewoon vanaf mn werk installeren e.d.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Addicted to SimCity
Europe West 2 prima wmb!
misschien hadden ze beter VOORAF aan de servers kunnen werken in plaats van te wachten tot mensen hun geld hebben uitgegevenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:06 schreef Karmijn12 het volgende:
HAHAHAHAHAtwitter:simcity twitterde op donderdag 07-03-2013 om 07:19:38We are working on the servers 24/7 - expect performance fluctuations. Our fans are our number one priority. Thank you for your patience. reageer retweet
Ga ik morgen ook doenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:46 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
naja, was handig; kon ik m gewoon vanaf mn werk installeren e.d.
West 1 queue = 20minuten.
West 2 queue = non existant
Het mooie is dat ik gisteravond voor de launch zonder problemen gewoon heb kunnen spelen, maar nu kom ik die server niet meer inquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:45 schreef Danny het volgende:
[..]
och, je kunt dan wel niet spelen, maar je kunt mooi zeggen dat je 'm HEBT
Maar op voorhand riep iedereen dat het wel zou meevallen en dat EA heus wel zou zorgen dat alles goed werkte. Dit gebaseerd op de UIT-STE-KEN-DE ervaringen met online DRM methodes bij andere games
zo redeneer ik ook als ik iets koop dat niet werkt; gewoon later nog eens proberen en er niet moeilijk over doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik gisteravond voor de launch zonder problemen gewoon heb kunnen spelen, maar nu kom ik die server niet meer inWel in de andere maar daar kan ik dus geen stad bouwen.. Ach ja, hopelijk vanavond beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |