Zolang ze niets doen zolang het niet legaal is. Ik bedoel je mag toch vinden dat de wetten niet deugen ondanks dat je je er aan houdt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom! Dat is het zieke, dus verschuil je dan ook niet achter het feit dat je er niks mee wilt doen.
Die trui is online te koop in de Martijn webshopquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
Die gast is fucking baas, puur om zijn uitstraling
Ik had het natuurlijk over die negerquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die trui is online te koop in de Martijn webshop
Dit is andersquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zolang ze niets doen zolang het niet legaal is. Ik bedoel je mag toch vinden dat de wetten niet deugen ondanks dat je je er aan houdt?
Je mag toch ook een club oprichten die graag wil dat heroine legaal wordt?
. Anders zie je hem niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef Wrijfhout het volgende:
Waarom heeft die gast daarachter constant zijn hoofd scheef
Hier mag wel een groen randje om.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef golfer het volgende:
Snap nu wel waarom die 2 gasten van Martijn niet waren aangekondigd.
Anders rellen bij de studio.
Overigens was die Halbe echt een nietszeggende lul die niet weet waar het over gaat.
Ik ben absoluut tegen pedo's, maar de grondwettelijke rechten van vrijheid van meningsuiting en het hebben van een vereniging gaan daar nog boven.
En zolang ze in een vereniging er over kleppen kan je ze tenminste in de gaten houden.
Dat in tegenstelling tot die 80% van de vaders en de geestelijken die kinderen misbruiken.
Nee dat mag hij lekker vinden, ik ben ook niet voor een verbod op die vereniging verder.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja de vraag is. Moet het verboden zijn om dat alleen maar te vinden?
Amen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef golfer het volgende:
Overigens was die Halbe echt een nietszeggende lul die niet weet waar het over gaat.
Ik ben absoluut tegen pedo's, maar de grondwettelijke rechten van vrijheid van meningsuiting en het hebben van een vereniging gaan daar nog boven.
En zolang ze in een vereniging er over kleppen kan je ze tenminste in de gaten houden.
Dat in tegenstelling tot die 80% van de vaders en de geestelijken die kinderen misbruiken.
Dit!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef golfer het volgende:
Behalve als het een pvv-er is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:54 schreef Rickazio het volgende:
witteman is een vuile kontenlikker, praat de gasten altijd naar de mond
Je verwacht het niet.quote:
Je gelooft echt dat 4/5 vaders hun kind misbruikt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef golfer het volgende:
Nee, wat ik bedoel is dat 80% van het kindermisbruik door de eigen vaders wordt gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:57 schreef Travel. het volgende:
Je gelooft echt dat 4/5 vaders hun kind misbruikt?
Volgens mij is het eerder zo dat 80% van het misbruik vanuit de familie komt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel is dat 80% van het kindermisbruik door de eigen vaders wordt gedaan.
Dat zou ook kunnen. Hoe dan ook zijn het niet allemaal die leden van die vereniging.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:04 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het eerder zo dat 80% van het misbruik vanuit de familie komt.
Niet de vader.
Nee precies. Daarom moeten mensen eens ophouden met die volksgerichten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Hoe dan ook zijn het niet allemaal die leden van die vereniging.
Professioneel grafdelver en vriend van de sterren, Jeroen Krabbe.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie zitten er vanavond aan tafel?
In dit soort dingen zie je wel een taalbarrière. Hij bedoelde immers niet 'dat mogen wij zelf weten/bepalen', maar dat het van hun eigen welwillendheid afhankelijk is om eraan te werken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:55 schreef Rickazio het volgende:
''die bepalen wij''
''die bepalen wij''
Hanneke van Sambeek en Koert Debeufquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie zitten er vanavond aan tafel?
Ja, Vincent is dood.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:24 schreef borisz het volgende:
Krabbé aan tafel. Is er iemand overleden?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:16 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hanneke van Sambeek en Koert Debeuf
Bespreken 'Open Your Heart' actie voor Syrië.
Jeroen Krabbé
Acteur over zijn rol als neef van Van Gogh in de serie 'Een huis voor Vincent'.
Mustafic en Zegveld
Nabestaande en advocaat over het niet vervolgen van Karremans
Krajicek en Aboutaleb
Tennisser en burgemeester bespreken plannen voor Koningsspelen.
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Serieus?quote:
Volle bak inderdaad. Worden vast en zeker diepte interviews.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:19 schreef OProg het volgende:
Het is druk daar vanavond.
Krajicek en Aboutaleb
nou.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Volle bak inderdaad. Worden vast en zeker diepte interviews.
Waarom niet de acteur die Vincent speelt dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:16 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hanneke van Sambeek en Koert Debeuf
Bespreken 'Open Your Heart' actie voor Syrië.
Jeroen Krabbé
Acteur over zijn rol als neef van Van Gogh in de serie 'Een huis voor Vincent'.
Mustafic en Zegveld
Krajicek en Aboutaleb
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Krijg je weer 2 van die zure kutten over dat het een schande is en een schending van de mensenrechten.quote:Mustafic en Zegveld
Volgens twitter is Barry Atsma aan het relaxen in Budapest.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom niet de acteur die Vincent speelt dan?
Groot gelijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens twitter is Barry Atsma aan het relaxen in Budapest.
En Achmedquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Effies kijken dan maar.
Ah daar is Richard ook weer.
Het grappige is dat hij niet eens piano speelt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:03 schreef arjan1212 het volgende:
Wat ik me eigenlijk herriner van Karremans is een filmpje met hem en Mladic waarin ie zei: i am the piano player, don't shoot the pianoplayer.
"You're a very bad piano player."quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:03 schreef arjan1212 het volgende:
Wat ik me eigenlijk herriner van Karremans is een filmpje met hem en Mladic waarin ie zei: i am the piano player, don't shoot the pianoplayer.
quote:
Prima conclusie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Ik heb tijdens een gastles van Anne Mulder (VVD) op school geleerd dat het allemaal de schuld is van GroenLinks.
Ik heb altijd geleerd op school dat de rechtsen de slechteriken zijn, en links is goed want eerlijk delen en iedereen gelukkig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Ik heb tijdens een gastles van Anne Mulder (VVD) op school geleerd dat het allemaal de schuld is van GroenLinks.
Kwestie van goed africhten.quote:
dat is knap als Nederlands advocaatjequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Deze vrouw heeft het oorlogstrauma nog steeds in de ogen.
Die moeten eens stoppen met dat wielrennen een hand boven t hoofd te houdenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Het was volgens mij de schuld van de Rabobank.
Denk het ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Het was volgens mij de schuld van de Rabobank.
Dood aan de linksen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dit is de werkende man van de toekomst
Vincent!quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Wat doet Jeroen Krabbe daar? Is er iemand dood, zijn beste vriend?
Van Gogh.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Wat doet Jeroen Krabbe daar? Is er iemand dood, zijn beste vriend?
Leuke vent.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:13 schreef Rickazio het volgende:
wat vinden jullie van deze Bosnische ?
[ afbeelding ]
De moslims daar waren ook geen lieverdjes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
Is allemaal de schuld van Karremans dat hun land een teringzooi was.
Zo iemand moeten ze gewoon ophangen, schande voor de natie, echt een lafaardquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
Is allemaal de schuld van Karremans dat hun land een teringzooi was.
Die chick van Tokio Hotel is lekkerder.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:13 schreef Rickazio het volgende:
wat vinden jullie van deze Bosnische ?
[ afbeelding ]
En Djuricicquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig heeft dat stuk land ook Tatjana voortgebracht.
Misschien doet Carice wel meequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Als Halina Reijn niet meespeelt ga ik niet kijken.
Ah jij hebt hem nog gekend?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
In mijn beleving was Vincent een broze, wat autistische gozer met een bocheltje. Niet een mooiboi met baardje.
Wat snap je niet aan beleving.quote:
not sure ifquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
Huh, Theo van Gogh is toch wat later overleden?
Dat is een hoax.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
Zat maar een jaar tussen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
Triest dat je genocide goedpraat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:16 schreef starla het volgende:
En dan morgen graag een Bosnische Serv aan tafel met een persoonlijk drama. Die moslims waren ook geen lieverdjes.
ik mis bob ross.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is geen Barry Atsma
[ afbeelding ]
Ik deze:quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef OProg het volgende:
Dit vind ik het mooiste werk:
[ afbeelding ]
Theo is iig een nazaat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:27 schreef arjan1212 het volgende:
Zei die nou dat Vincent v Gogh de overgrootopa van Theo v Gogh is ?
Die is ook mooi. Deze heb ik door het dreigende ook altijd erg mooi gevonden.quote:
Tering wat lelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Die is ook mooi. Deze heb ik door het dreigende ook altijd erg mooi gevonden.
[ afbeelding ]
Nee. Broer Theo was dat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:27 schreef arjan1212 het volgende:
Broer van overgrootopa dacht ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:27 schreef arjan1212 het volgende:
Volendamse boyquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
Wie was nu de mol, dat lelijke wijf of die hete boi?
Knap gedaan, maar minder mijn stijl.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Die is ook mooi. Deze heb ik door het dreigende ook altijd erg mooi gevonden.
[ afbeelding ]
Theo is het achterkleinkind van Theo, de broer van Vincent.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:27 schreef arjan1212 het volgende:
twitter:NeelieKroesEU twitterde op donderdag 07-03-2013 om 17:34:05♥OPEN YOUR HEART♥ for the people in Syria! Join me! @RodeKruis reageer retweet
Als ik ook meer dan een ton aan salaris mag opstrijken!quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Doen jullie ook mee?[ afbeelding ]twitter:NeelieKroesEU twitterde op donderdag 07-03-2013 om 17:34:05♥OPEN YOUR HEART♥ for the people in Syria! Join me! @RodeKruis reageer retweet
Help we hebben geen melk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:34 schreef OProg het volgende:
'Nood aan brood'. Dat is pas een slogan dames en heren.
Gister nog waren blauwhelmen ontvoerd door de rebellen... dus tsja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Waarom moet de rest van de wereld dat land redden terwijl ze het zelf hebben veroorzaakt?
Krijg je over 15 jaar dat hele Srebrenica-geintje weer opnieuw.
Justin bieber doet wel mee.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Doen jullie ook mee?[ afbeelding ]twitter:NeelieKroesEU twitterde op donderdag 07-03-2013 om 17:34:05♥OPEN YOUR HEART♥ for the people in Syria! Join me! @RodeKruis reageer retweet
Geeft ook aan hoe enorm goed bewapend en getraind ze weer zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Gister nog waren blauwhelmen ontvoerd door de rebellen... dus tsja.
Ja jij had zeker ook liever gehad dat de geallieerden hier niet hadden ingegrepen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Waarom moet de rest van de wereld dat land redden terwijl ze het zelf hebben veroorzaakt?
Krijg je over 15 jaar dat hele Srebrenica-geintje weer opnieuw.
Nee, het is volledig de verantwoordelijkheid van de westerse wereld.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:39 schreef arjan1212 het volgende:
Krijgen ze in syrie ook voedselhulp medicijnen enz van Saoudi-Arabie en andere rijke golfstaten ... ?
Goeie vergelijking.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja jij had zeker ook liever gehad dat de geallieerden hier niet hadden ingegrepen.
Dan spraken we nu allemaal Russisch.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja jij had zeker ook liever gehad dat de geallieerden hier niet hadden ingegrepen.
Nee, alleen tijdens de ramadan, omdat ramadan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:39 schreef arjan1212 het volgende:
Krijgen ze in syrie ook voedselhulp medicijnen enz van Saoudi-Arabie en andere rijke golfstaten ... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ligt nu in een dwangbuis aan een kaviaarinfuus.quote:
Zie powned.quote:
Amerika deed pas mee toen ze zelf werden aangevallen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef arjan1212 het volgende:
of duits, want als america enz niets had gedaan, dan had duitsland misschien de sowjets verslagen
1 euro bij de ikeaquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
Even kijken of ik in de buurt ontbijtje kan scoren.
Balletjes?quote:
Die sukkeltjes met witte lakens zullen wel boos zijn dat ze niet zijn uitgenodigd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
Waarom krijgt die onzin over de kroning alle aandacht van de VARA?
ze worden door de Staat gesubsidieerdquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
Omdat de zuilen begin jaren80 al zijn afgeschaft.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
Dit is de enige juiste reden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ze worden door de Staat gesubsidieerd
Het gaat me niet om de VARA perse, maar we worden er mee dood gegooid bij dwdd en p&w.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat de zuilen begin jaren80 al zijn afgeschaft.
Toch juist een leuk idee, beter dan die onzin van dat lied wat iedereen tegelijk moet gaan zingenquote:
Willempie ging schaatsen met een jas met een groot Marlboro logo op de rug.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Wat een sportmensen, allemaal in pak.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Toch juist een leuk idee, beter dan die onzin van dat lied wat iedereen tegelijk moet gaan zingen
Dat is toch de enige reden om te kijken samen met DWDD?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
Claudia, lekker jezelf de tering ergeren.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Toch juist een leuk idee, beter dan die onzin van dat lied wat iedereen tegelijk moet gaan zingen
In tijden dat iedereen moet inleveren en overal wordt bezuinigd is het zonde geld in zo'n onzinproject te steken.quote:
Je bent wel een baas als ze je balsemen en in een glazen kist leggen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Pieter Waterdrinker
Schrijver over het balsemen van de overleden president Hugo Chávez.
Dan heb je het prima voor elkaar idd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Je bent wel een baas als ze je balsemen en in een glazen kist leggen.
Nu nog een lekker kitscherig megalomaan praalgraf en het feest is compleet.
Ik hou van Grote Leiders die op een prachtige en bescheiden manier toch hun grootsheid duidelijk maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan heb je het prima voor elkaar idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Cool.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
""Vet", dat is iets van 30 jaar geleden, dat is niet cool."
Volgens mij was "cool" iets van 30 jaar geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |