Zolang ze niets doen zolang het niet legaal is. Ik bedoel je mag toch vinden dat de wetten niet deugen ondanks dat je je er aan houdt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom! Dat is het zieke, dus verschuil je dan ook niet achter het feit dat je er niks mee wilt doen.
Die trui is online te koop in de Martijn webshopquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
Die gast is fucking baas, puur om zijn uitstraling
Ik had het natuurlijk over die negerquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die trui is online te koop in de Martijn webshop
Dit is andersquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zolang ze niets doen zolang het niet legaal is. Ik bedoel je mag toch vinden dat de wetten niet deugen ondanks dat je je er aan houdt?
Je mag toch ook een club oprichten die graag wil dat heroine legaal wordt?
. Anders zie je hem niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef Wrijfhout het volgende:
Waarom heeft die gast daarachter constant zijn hoofd scheef
Hier mag wel een groen randje om.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef golfer het volgende:
Snap nu wel waarom die 2 gasten van Martijn niet waren aangekondigd.
Anders rellen bij de studio.
Overigens was die Halbe echt een nietszeggende lul die niet weet waar het over gaat.
Ik ben absoluut tegen pedo's, maar de grondwettelijke rechten van vrijheid van meningsuiting en het hebben van een vereniging gaan daar nog boven.
En zolang ze in een vereniging er over kleppen kan je ze tenminste in de gaten houden.
Dat in tegenstelling tot die 80% van de vaders en de geestelijken die kinderen misbruiken.
Nee dat mag hij lekker vinden, ik ben ook niet voor een verbod op die vereniging verder.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja de vraag is. Moet het verboden zijn om dat alleen maar te vinden?
Amen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef golfer het volgende:
Overigens was die Halbe echt een nietszeggende lul die niet weet waar het over gaat.
Ik ben absoluut tegen pedo's, maar de grondwettelijke rechten van vrijheid van meningsuiting en het hebben van een vereniging gaan daar nog boven.
En zolang ze in een vereniging er over kleppen kan je ze tenminste in de gaten houden.
Dat in tegenstelling tot die 80% van de vaders en de geestelijken die kinderen misbruiken.
Dit!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef golfer het volgende:
Behalve als het een pvv-er is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:54 schreef Rickazio het volgende:
witteman is een vuile kontenlikker, praat de gasten altijd naar de mond
Je verwacht het niet.quote:
Je gelooft echt dat 4/5 vaders hun kind misbruikt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef golfer het volgende:
Nee, wat ik bedoel is dat 80% van het kindermisbruik door de eigen vaders wordt gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:57 schreef Travel. het volgende:
Je gelooft echt dat 4/5 vaders hun kind misbruikt?
Volgens mij is het eerder zo dat 80% van het misbruik vanuit de familie komt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel is dat 80% van het kindermisbruik door de eigen vaders wordt gedaan.
Dat zou ook kunnen. Hoe dan ook zijn het niet allemaal die leden van die vereniging.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:04 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het eerder zo dat 80% van het misbruik vanuit de familie komt.
Niet de vader.
Nee precies. Daarom moeten mensen eens ophouden met die volksgerichten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Hoe dan ook zijn het niet allemaal die leden van die vereniging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |