quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Spijt dat ik in een mannenlichaam ben geboren
Meh, verwacht niet dat het een leuke wedstrijd wordt eigenlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hier verder
VBL / [CL] Paris Saint Germain - Valencia #1
Nee, dankzij Lucky als een transsexueelquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:12 schreef chufi het volgende:
Arme Bogey, nu gaat ie voort als een drugsheld
Hoeft die zich niet voor te schamen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, dankzij Lucky als een transsexueel
Het was anders echt een onvergetelijke wereldaflevering.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Rest van de aflevering ga ik maar niet terug kijken.
Nou vooruit dan maar, dan kijk ik morgen wel hoe geweldig het was.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Het was anders echt een onvergetelijke wereldaflevering.![]()
Zeker over haar nieuwe (oude) spelshowquote:
Ze had zelf iets bedacht, moet wel razende aids worden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 03:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Zeker over haar nieuwe (oude) spelshow
Beter wordt het een flop
quote:- Te gast deze avond is Yuri Honing. Hij komt onder meer praten over zijn ideale muziekavond.
- Muziek is er van Daniël Lohues.
- Linda de Mol komt praten over haar nieuwe programma ‘Weet ik veel’.
- Tafelheer voor deze avond is Giel Beelen.
Kon ik niks over vinden. Ze komt er nu zitten voor een nieuwe 'kwis':quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:15 schreef Karina het volgende:
Ze gaat toch ook weer een Amerikaanse comedy na-apen?
Ja...quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:15 schreef Karina het volgende:
Ze gaat toch ook weer een Amerikaanse comedy na-apen?
Ja die bedoelde ik, fantasieloos...quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja...![]()
TV / Linda de Mol maakt Nederlandse Modern Family
En volgende week start Aaf ... De Hollandse verkrachting van Rosanne. In Nederland niet de matriarch van een blue collar gezin, maar van een middenklassegezin. Daar ga je al, hoppa, de mist in.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja...![]()
TV / Linda de Mol maakt Nederlandse Modern Family
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Norrage het volgende:
Dus dit is ook al gejat . Kunnen ze in Nederlands niet eens zelf iets bedenken?
Kinderen geen Bezwaar hadden ze zelf bedacht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:42 schreef Norrage het volgende:
Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Norrage het volgende:Dus dit is ook al gejat . Kunnen ze in Nederlands niet eens zelf iets bedenken?
Ik volg dit nooit.quote:Wie is de mol?
Wie is de Mol 2013 beleeft vanavond de ontknoping, om 20:30 op Nederland 1! Tien weken lang keken meer dan twee miljoen mensen naar het programma, dat ditmaal in Zuid-Afrika werd opgenomen. Deelnemers moeten opdrachten uitvoeren om de prijzenpot te laten groeien, de Mol saboteert deze opdrachten. Paulien Cornelisse en Cees Tol zijn de twee overgebleven ‘kanshebbers’ op het Molschap. Wie is de Mol 2013? Aan tafel: Anna Drijver, Hadewych Minis, Arjen Lubach, Patrick Stoof, Maarten van der Weijden.
Ik heb het 1 seizoen een beetje gevolgd omdat iedereen het altijd zo geweldig vindt. Dat was toen zo'n rooie soapactice de mol was, maar die deed nauwelijks iets dus dat was maar saai.quote:
Kim Pieters was dat zie ik. Geen idee wie het is verder.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb het 1 seizoen een beetje gevolgd omdat iedereen het altijd zo geweldig vindt. Dat was toen zo'n rooie soapactice de mol was, maar die deed nauwelijks iets dus dat was maar saai.
Kijkwaardig idd.quote:
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 07-03-2013 om 16:39:17Onderweg naar DWDD, om te praten over Wie is de Mol #leuk #leuk #leuk reageer retweet
Was een leuk seizoentje dit keer hoor, niks mis mee.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
Jaren gevolgd maar op een gegeven moment was ik het zat. Geen geduld meer voor. En de BN'ers vond ik ook meestal niet leuk. Dit jaar alleen de eerste aflevering bekeken en toen had ik het alweer gehad.
Wat een vervelende gozer is dat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:41 schreef Pino112 het volgende:
twitter:mvdweijden twitterde op donderdag 07-03-2013 om 16:39:17Onderweg naar DWDD, om te praten over Wie is de Mol #leuk #leuk #leuk reageer retweet
Eén bult en één kuil.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een vervelende gozer is dat.
Met die kuilen in zijn schedel.
Hij heeft tegenwoordig toch haar?quote:
Geeft niet, zelfs Karina kijkt niet.quote:
Dat wil wat zeggen.quote:
Nee is heel netjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wil wat zeggen.
Niet ranzig genoeg denk ik.
Komt dat doordat hij kanker had?quote:
Combinatie van te saai en te Yvon.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wil wat zeggen.
Niet ranzig genoeg denk ik.
Beter. Er komen dus opdrachten met stront en kots.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee is heel netjesmaar SBS gaat een soortgelijk programma doen (je verwacht het niet
) dus misschien dat daar wat ranzigheid bij komt.
Yvon?quote:
Oh ik hoor hier dat het Net 5 is, nou zag in elk geval Lange Fransquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Beter. Er komen dus opdrachten met stront en kots.Om het SBS waardig te maken.
Jammer dat Patty en Gerard ook wel een rol zullen krijgen dan.
Oh wacht ik ben in de war met BzV omdat ik het er gisteren over had dat ik dat OOK Niet kijkquote:
Maarten is een held!quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een vervelende gozer is dat.
Met die kuilen in zijn schedel.
Ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt dat doordat hij kanker had?
Dat vind ik echt vreselijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben in de war met BzV omdat ik het er gisteren over had dat ik dat OOK Niet kijk
Ik heb dit het afgelopen jaar gewoon gezien. Terwijl ik in het verleden niet keek.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben in de war met BzV omdat ik het er gisteren over had dat ik dat OOK Niet kijk
WIDM kijk ik niet omdat ik het wel gezien heb zo langzamerhand.
Je mag me een hand geven, ik vind het ook verschrikkelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vreselijkmaar dat mag je in het openbaar geloof ik niet zeggen
WIDM hangt echt van de groep af, afgelopen 2 jaar waren vreselijk en haakte na afl 1 af, dit jaar is wel een leuk seizoen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag me een hand geven, ik vind het ook verschrikkelijk.
WIDM was vroeger leuk, met BN'ers vind ik het niks.
Held vind ik een groot woord, maar zeker bewondering voor wat hij bereikt heeft na zijn ziekte.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet..maar ik zit dan bij SBS, dus of dat beter isquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:25 schreef OProg het volgende:
Ik kijk sowieso nooit naar die zooi van rtl4 op zaterdagavond.
Zou Blijdorp ze al verkopenquote:
Dat nieuwe Linda programma denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Wat is er eigenlijk op RTL4 op zaterdag tegenwoordig? Het enige wat ik keek was DWHN maar dat is al lang weer afgelopen.
Volgende maand als het goed is.quote:
Even gezocht: Vanaf medio mei zal de knuffel van olifant Olli exclusief verkrijgbaar zijn bij Diergaarde Blijdorp met de complimenten van a.s.r.quote:
Neeehee Paulienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |