Ik ook niet.quote:
Ik ook niet, maar ik vind het wel leukquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:49 schreef TLC het volgende:
Ton Kas moet gewoon meedoen met de volgende Wie is de Mol![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:49 schreef TLC het volgende:
Ton Kas moet gewoon meedoen met de volgende Wie is de Mol![]()
quote:
Dat had ik met Harry Engels, die was nog slechter.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
Volgens mij krijg je er wel de slappe lach van
Ik kende ze, maar bijzonder dat jij ze kon.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Wel oude grappen overigens. Kon ze bijna allemaal.
Misschien is dat de kracht, je moet lachen omdat het zo slecht is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik met Harry Engels, die was nog slechter.
Hoe vind je hem!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik met Harry Engels, die was nog slechter.
De agent?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:50 schreef Rickazio het volgende:
Een turk en een mocro zitten in een auto? Wie rijdt er?
Ik word al meligquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
Volgens mij zit ik hier niet in de juiste flow voor nu.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
Een nieuwe held is geboren
Ik haat ook moppen.
Maar deze kale vent![]()
Nee, dat is pas na een halve krat minimaal.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
Volgens mij zit ik hier niet in de juiste flow voor nu.
Moest hij niet eerst de gordijnen schoon maken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
Komt een man bij de dokter, ging ie daarna gewoon naar huis.
geil wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik ken een mop.
twee tieten in een envelop
quote:
Nee, dat is die andere versie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Moest hij niet eerst de gordijnen schoon maken?
En toen ging hij zijn lul afvegen aan de gordijnen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt die man "Jezus, wat heeft u een kleine spreekkamer!"
Zegt de dokter "Rot op! Ik zit te poepen."
Helaas moeten missen vanwegen sterren springen schans.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
Karina moet deze troep verplicht kijken.
Ik weet niet wat erger isquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas moeten missen vanwegen sterren springen schans.
Ik ben nog steeds boos op Emile.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Was hij maar gevallen ja. Dat viel tegenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos op Emile.
Tegenvaller van het jaar.
Nog één vrijdag doorbijtenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog 1 week hopen op een dode.quote:
Jody toch welquote:
En bij Daphne. En bij manuela. En bij ongeveer 100 tafeldames..en bij nog eens 100cquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef Jivis het volgende:
Dat heeft Jeroen Pauw ook vaak genoeg bij Lorretta.
Een hotel?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
Put the lotion in the basket, waar komt dat vandaan?
silence of the lambsquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
Silence of the lambsquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
Silence of the lambsquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
Ja die kwam na ik op alt-s druktequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit was leukLUKE I'm your father
van Eric Cartmanquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
Uit de kelder van Peter R. de Vriesquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
Serieus? Waar?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat het uit Silence of the lambs komt.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef starla het volgende:
Omdat niemand reageert:
Silence of the lambs.
Nee.quote:
Misschien waren het wel NSB'ers.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Je weet niet wat die oudjes vroeger hebben uitgevreten.
Deze is volledig uitgewoond door Canadese soldaten in 1945.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Je weet niet wat die oudjes vroeger hebben uitgevreten.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien waren het wel NSB'ers.
er zitten er vast minstens 2 tussen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien waren het wel NSB'ers.
Mij ook, ik ga volgenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
dit lijkt me een leuk programma om te kijken
Het zijn allemaal Rost van Tonningens. Vroeger veel Horst Wessel gezongen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:00 schreef marcodej het volgende:
Misschien zitten er wel een paar NSB'ers onder die oudjes, Nico.
Mij ook, die oudjes die moderne liedjes zingenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
Wanneer komt het? Ik denk dat ik ook ga kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
Zaterdag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Wanneer komt het? Ik denk dat ik ook ga kijken
vrijdag dacht ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Wanneer komt het? Ik denk dat ik ook ga kijken
Te oud voor een band die 50 jaar geleden bestond, niet helemaal geloofwaardig.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij ook, die oudjes die moderne liedjes zingen
Blijkbaar wel, als je de Beatles niet kent van 40 jaar geleden.quote:
Is dit te combineren met die knuppels op SBS?quote:
Volgens mij precies, alleen missen we dan de Showbizzquiz.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dit te combineren met die knuppels op SBS?
Uiteindelijk ga ook jij kijken...quote:
koekjequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Norrage het volgende:
Dus dit is ook al gejat . Kunnen ze in Nederlands niet eens zelf iets bedenken?
Daar kan ik wel mee leven, vind het toch iets te langdradig wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij precies, alleen missen we dan de Showbizzquiz.
We zien je vanzelf wel in het topic.quote:
Sterren van de duikplankquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Norrage het volgende:
Dus dit is ook al gejat . Kunnen ze in Nederlands niet eens zelf iets bedenken?
ook gejatquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]sterren springen & vliegende hollanders
a/s/l ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje?
Die zijn te oudquote:
Oh hahaha dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij had ik ergens gelezen dat die meededen.
Die van mij zijn allebei doodquote:
Ik heb mijn oma horen zingen....laat maarquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij zijn allebei doodMaar ik denk niet dat die tof genoeg waren geweest om dit te doen.
Je verwacht het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij beweegt sowieso al een jaar of 20 niet meer.quote:
ik probeer al jaren om mijn oma te laten vloeken, maar ze verrekt hetquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij zijn allebei doodMaar ik denk niet dat die tof genoeg waren geweest om dit te doen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.Je bent gemeen weet je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Postuum winnen kan ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef OProg het volgende:
Hoe lang hebben ze nog tot de finale?
Wat anders zijn sommigen misschien wel dood voor het zover is.
En als ze achteraf dan doping hebben gebruikt?quote:
die van mij ook al nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik probeer al jaren om mijn oma te laten vloeken, maar ze verrekt het
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
White stripes is van die overrated troep.
Aangezien die vroeger gewoon met een vrouw moesten trouwen, zou dat best kunnenquote:
Je moeder ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
White stripes is van die overrated troep.
Zou ik ook doen als ik Queen zou moeten zingen.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
het Engels kan wel ietsjes beter. Het is net een koor vol Rob Geusjes.
Sowieso zingen ze allemaal beter dan ikquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik Queen zou moeten zingen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Matthijs pakte gleufje wel even lekker vast zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |