Gelukkig niet, dat zou absurd geweest zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Syntix het volgende:
Ze hebben het dus toch omgegooid bij de NOS. Ik dacht dat ze eerst voor Juventus - Celtic zouden gaan?
twitter:aad300 twitterde op woensdag 06-03-2013 om 17:33:39Onderweg naar studio van @SPORT1_nl samen met @pierrevh17 analyse van #psgval champleague. reageer retweet
Ik weet 't, maar anders zit ik voor niks in m'n juve shirtje hierquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is al helemaal geen spanning
Dat zit je toch wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar anders zit ik voor niks in m'n juve shirtje hier.
Ook juventus supporter? Baas.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar anders zit ik voor niks in m'n juve shirtje hier.
Idd. Hier mogen nou wel penels komen, maar ben bang dat PSG veels te goed is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:11 schreef VMSDKR het volgende:
Lavezzi
Soldado
Het maakt me geen reet uit wie er wint, ik wil mooie doelpunten zien.
Jaja, al jaren. Maar eerst uit protest omdat ik als kind op de basisschool gestoord werd van alle "HEYT JE BENT WEL VOOR AJAX TOCH HE???",quote:
Daarom.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor spannende potjes in de volgende ronde wel ja
ok we geven het even door bij de Uefa dan regelt Blatter dat welquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom.
Man U ligt er helaas uit.
Borussia Dortmund, Real Madrid, PSG, Barça, Bayern München, Galatasaray, Porto, Juventus mogen van mij doorgaan.
En dan het liefst.
Borrussia Dortmund - Gala
Real Madrid - Juventus
Paris Saint Germain - Bayern München
Porto - Barça
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |